Blue_ prøver på nytt <3

Tok en ny el-test nå...

Øverst fra klokken 11
Nederst fra klokken 18

ImageUploadedByBV Forum1471364134.437441.jpg
ImageUploadedByBV Forum1471364145.266535.jpg

Har blitt svakere... Håper vi ikke misset det. Ikke vant med denne testingen. El i morgen eller i natt kanskje da...? Blir humpings så snart treåringen er i seng. Første gang etter MA!

Nederste testen tørket -

ImageUploadedByBV Forum1471367244.526944.jpg

Hmm? Skjønner meg ikke helt på dette her. Teste på nytt i morgen iallfall. Og følge med på tempen!

Jeg tror eggløsninga di allerede har vært i dag siden testen viste svakere :) Når den gjør det har nemlig egget sluppet :) Håper dere fikk lagt inn aksjer i kveld! :))

Jeg tror eggløsninga di allerede har vært i dag siden testen viste svakere :) Når den gjør det har nemlig egget sluppet :) Håper dere fikk lagt inn aksjer i kveld! :))

Aksjene ble lagt vet du :) selv om jeg hadde migrene :p

Migrenen startet i går kveld og tok seg opp til anfall i natt... Og migrenen påvirkes av hormoner i kroppen. Så kan jo være en sammenheng med el?

Her er testene mine:

ImageUploadedByBV Forum1471427316.991108.jpg
ImageUploadedByBV Forum1471427333.814756.jpg
ImageUploadedByBV Forum1471427351.477710.jpg

Kommer nok til å ta et par til for å være sikker. :rolleyes:

Her er tempen min så langt:

ImageUploadedByBV Forum1471427547.662101.jpg

Føles veldig rart dette her. Vi som hadde planlagt å vente på én tr etter MA. Ble veldig plutselig og jeg føler ikke at jeg har helt kontroll... Sist gang humpet vi annenhver dag i "det fertile vinduet". Da hadde vi på en måte gjort det vi kunne... Nå føler jeg at vi ikke har gjort "alt". Selv om planen i utgangspunktet var å vente... Men når man sitter der med en sånn el-test i hånda kan en ikke la muligheten gå fra seg....
Forventningene på at dette har klaffet er ikke så store. Vet ikke helt om jeg vil kalle det pp1 en gang :p for alt jeg vet har vi akkurat misset el også... Belager meg på tantebesøk om et par uker. Og alle kluter til den første offisielle pp!

Det beste nå er faktisk å vite at kroppen min er tilbake etter MA'en.

Last edited:
Så vondt å lese historien din! Samtidig godt å se hvor klar du er for en ny spire og at du har det litt bedre igjen. Sender over en god klem og ønsker deg lykke til med prøvingen nå. Håper gullegget sitter ganske snart igjen :)

Så vondt å lese historien din! Samtidig godt å se hvor klar du er for en ny spire og at du har det litt bedre igjen. Sender over en god klem og ønsker deg lykke til med prøvingen nå. Håper gullegget sitter ganske snart igjen :)

Tusen takk <3 Det har vært tøft, men ønsket for en liten er så sterkt. Så må jo bare komme seg videre og prøve på nytt... Det vil alltid være et tomrom, men jeg er veldig glad for at jeg har ei som er frisk og fin fra før. Hun har hjulpet mye. Både med hvem hun er og at jeg kan bære frem barn :) klem

Test fra i kveld...

ImageUploadedByBV Forum1471451517.536595.jpg

Tror da den har blitt svakere...?
Blir spennende å se på tempen de neste dagene!

Så da er jeg 1dpo?

Som jeg har skjønt det, så har man EL 12-48 timer etter at testen først har blitt positivt og deretter negativ. Egget slippes altså 1-2 dager etter første negativ test. Jeg feks fikk min første PP positiv mandag, negativ tirsdag og slim onsdag. Da regnet jeg EL fra onsdag og 1 DPO (days past ovulation) på torsdag.

Ikke sikkert jeg har forstått det riktig :sorry:

Som jeg har skjønt det, så har man EL 12-48 timer etter at testen først har blitt positivt og deretter negativ. Egget slippes altså 1-2 dager etter første negativ test. Jeg feks fikk min første PP positiv mandag, negativ tirsdag og slim onsdag. Da regnet jeg EL fra onsdag og 1 DPO (days past ovulation) på torsdag.

Ikke sikkert jeg har forstått det riktig :sorry:

Hmm... Dette her er iallfall ikke min sterkeste side.
Fikk positiv og negativ i går sjø... Den klokken 1100 så positiv ut, mens den klokken 1800 så negativ ut... Fikk kraftig migreneanfall i går kveld/natt så kanskje el skjedde da?

ImageUploadedByBV Forum1471454879.008029.jpg

Hva man ikke gjør for å få det til altså! :)) Tenk om den satt på det forsøket!

Ja, da forstår jeg ingenting! Har ikke heeelt trua... Ikke sånn som sist, da jeg pakket bort bind og tamponger :p Men spennende uansett :)

Hvordan går det der?

Ja, da forstår jeg ingenting! Har ikke heeelt trua... Ikke sånn som sist, da jeg pakket bort bind og tamponger :p Men spennende uansett :)

Hvordan går det der?

Jeg tror jeg har pms- symptomer :( Jeg tåler mindre og blir fort irritert på mannen ei halv uke før ikm nemlig :-P Men forrige gang jeg ble gravid var jeg også sånn (gretten), så alt håp er ikke ute enda.

Jeg tror jeg har pms- symptomer :( Jeg tåler mindre og blir fort irritert på mannen ei halv uke før ikm nemlig :-P Men forrige gang jeg ble gravid var jeg også sånn (gretten), så alt håp er ikke ute enda.

Tyde, tyde :) håper det ikke betyr pms da. Intet håp er ute før tanta er på plass :)

Fikk altså denne markeringen i dag... Men jeg trodde tempen skulle holde seg over?

ImageUploadedByBV Forum1471495210.898980.jpg

Tar jeg bort el-testen så forsvinner også markeringen...

Last edited:
Tok ny el-test i dag... Ser jo også positiv ut? Skjønner ikke helt det her...

ImageUploadedByBV Forum1471507694.667294.jpg

I dag har jeg el-slim med blod i også....

Tok ny el-test i dag... Ser jo også positiv ut? Skjønner ikke helt det her...

Vis vedlegget 192074

I dag har jeg el-slim med blod i også....
Du må ta en tur til legen tror jeg! Du hadde vel bestilt time ikke sant? Den testen der ser nemlig positiv den også. Trolig prøver kroppen på å slippe et egg. Men har duvtatt en g- test? Du kan jo i prinsippet bli gravid helt uten å ha sett snurten av tr også.

Du må ta en tur til legen tror jeg! Du hadde vel bestilt time ikke sant? Den testen der ser nemlig positiv den også. Trolig prøver kroppen på å slippe et egg. Men har duvtatt en g- test? Du kan jo i prinsippet bli gravid helt uten å ha sett snurten av tr også.

Ja, jeg skal til legen på tirsdag... Tok en g-test fire uker etter MA som var negativ. Og eneste gangen vi har hatt sex etter MA var på tirsdag....

Kan være det at kroppen prøver, men ikke helt får til ja... Kjenner vekselvis på stikk både i høyre og venstre eggstokk...

Tok en ny nå, som helt klart var negativ... Skjønner virkelig ingenting...
Men da jeg la inn positiv test i ff på tirsdag, fikk jeg stripplet linje med markering av el. Da jeg la inn positiv i dag, fikk jeg heltrukket linje som markerte el for i morgen...

Veldig glad for at jeg temper nå, sånn at jeg kan følge litt med...

Back
Topp