Så spennende!! Bare å hoppe i høyet nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!! Bare å hoppe i høyet nå
Jeg tror eggløsninga di allerede har vært i dag siden testen viste svakere Når den gjør det har nemlig egget sluppet Håper dere fikk lagt inn aksjer i kveld! )
Så vondt å lese historien din! Samtidig godt å se hvor klar du er for en ny spire og at du har det litt bedre igjen. Sender over en god klem og ønsker deg lykke til med prøvingen nå. Håper gullegget sitter ganske snart igjen
Som jeg har skjønt det, så har man EL 12-48 timer etter at testen først har blitt positivt og deretter negativ. Egget slippes altså 1-2 dager etter første negativ test. Jeg feks fikk min første PP positiv mandag, negativ tirsdag og slim onsdag. Da regnet jeg EL fra onsdag og 1 DPO (days past ovulation) på torsdag.
Ikke sikkert jeg har forstått det riktig
Hva man ikke gjør for å få det til altså! ) Tenk om den satt på det forsøket!Aksjene ble lagt vet du selv om jeg hadde migrene
Hva man ikke gjør for å få det til altså! ) Tenk om den satt på det forsøket!
Ja, da forstår jeg ingenting! Har ikke heeelt trua... Ikke sånn som sist, da jeg pakket bort bind og tamponger Men spennende uansett
Hvordan går det der?
Jeg tror jeg har pms- symptomer Jeg tåler mindre og blir fort irritert på mannen ei halv uke før ikm nemlig Men forrige gang jeg ble gravid var jeg også sånn (gretten), så alt håp er ikke ute enda.
Du må ta en tur til legen tror jeg! Du hadde vel bestilt time ikke sant? Den testen der ser nemlig positiv den også. Trolig prøver kroppen på å slippe et egg. Men har duvtatt en g- test? Du kan jo i prinsippet bli gravid helt uten å ha sett snurten av tr også.Tok ny el-test i dag... Ser jo også positiv ut? Skjønner ikke helt det her...
Vis vedlegget 192074
I dag har jeg el-slim med blod i også....
Du må ta en tur til legen tror jeg! Du hadde vel bestilt time ikke sant? Den testen der ser nemlig positiv den også. Trolig prøver kroppen på å slippe et egg. Men har duvtatt en g- test? Du kan jo i prinsippet bli gravid helt uten å ha sett snurten av tr også.