Blue_ prøver på nytt <3

Jeg har vært inne på tanken... Føler veldig at det er noe som skal "ut" i dag... Løper på do hele tiden...

Det er nok det... Føler det går så fort, men samtidig så seint... Og det tærer på...

Håper tr kommer hos deg snart, så du får starte på nytt :) skjønner at tiden går tregt.. Krysser fingrene for deg!

Vært forferdelig trøtt de siste dagene! Koffein hjelper ikke og jeg drikker vanligvis ikke noe særlig koffeinholdig... I tillegg craver jeg "noe"....

Hmm :-) Sikker på at du ikke kan ha hatt el allerede og kan være.....? ;-)

Hehe :) tror nok jeg har hatt el. Men er nok ikke.... ;)
Hodet mitt har bestemt tr på lørd/sønd :p

Friskt blod på papiret nå!!! Så glad at jeg nesten gråter!!

Tempet fra 1.aug. Men ut i fra den kurven tippet jeg el ut i fra den og ovia til kanskje tr på lørd/sønd. Men jeg ser at det like gjerne kan ha vært noen dager før...

Så om det er tr som kommer nå... Woooopiiiiiiiiio

ImageUploadedByBV Forum1470836127.176411.jpg

27 og 30.juli har jeg lagt inn el-slim på ovia iallfall. Så da tenkte jeg at pga den høye tempen fra 1.aug så må el vært noen dager før...

Og i dag..... MENSEN!!! HERREGUUUUD SÅ GLAAAAD!!!!

Vis vedlegget 190898

27 og 30.juli har jeg lagt inn el-slim på ovia iallfall. Så da tenkte jeg at pga den høye tempen fra 1.aug så må el vært noen dager før...

Og i dag..... MENSEN!!! HERREGUUUUD SÅ GLAAAAD!!!!
Hahaha, jeg smiler med deg jeg :) Ikke hver dag man blir SÅ glad for å treffe på den røde dama. Da er du foehåpentligvis klar for normal syklus igjen.

Hahaha, jeg smiler med deg jeg :) Ikke hver dag man blir SÅ glad for å treffe på den røde dama. Da er du foehåpentligvis klar for normal syklus igjen.

Hehe, rart det der :) krysse, krysse, alt som er!!

Det friske stoppet opp igjen. Og det kom mer brunt i kveld. Åååh!!! Det bør være fordi tr er her straks!!!

So sick and tired of ups and downs... Nå må livet smile litt igjen...

So sick and tired of ups and downs... Nå må livet smile litt igjen...
Gode klemmer til deg! Jeg tror det er kjempeviktig å spore tankene over på noe annet litt også. Det er ikke lett, det vet jeg så godt selv når det en ønsker aller mest er å bli gravid igjen.
Kanskje det å ringe en venn en ikke har sett på ei stund kan være ei fin avsporing? Sette av tid til å kose seg litt, koble ut. Jeg har en avtale med meg selv om å ikke drikke alkohol i prøveperioden, og heller unne meg selv ei god flaske vin om tr kommer snikende. ;) Eller unne meg noe annet jeg har lyst på om det ikke går veien. Det er tøft å være her du er nå, og der jeg er nå. Verden "utenfor" er normal, mens ingenting er normalt inne i oss. Sånn er det i alle fall for meg. Det å være så aktivt prøvende er en stor prøvelse! :-/ For meg er det en unntakstilstand hele greia. Det har det vært siden 13.juni da vi fant ut på ul at jenta vår var så syk at vi måtte avslutte svangerskapet. Jeg klarer å fungere, men jeg tenker på henne og på det å bli gravid Hele Tiden ❤ Det er lov å være frustrert, lei seg og alt det der... Det er faktisk helt normalt i det unormale.
Ønsker deg noen så gode dager som mulig fremover. Klem!!

Gode klemmer til deg! Jeg tror det er kjempeviktig å spore tankene over på noe annet litt også. Det er ikke lett, det vet jeg så godt selv når det en ønsker aller mest er å bli gravid igjen.
Kanskje det å ringe en venn en ikke har sett på ei stund kan være ei fin avsporing? Sette av tid til å kose seg litt, koble ut. Jeg har en avtale med meg selv om å ikke drikke alkohol i prøveperioden, og heller unne meg selv ei god flaske vin om tr kommer snikende. ;) Eller unne meg noe annet jeg har lyst på om det ikke går veien. Det er tøft å være her du er nå, og der jeg er nå. Verden "utenfor" er normal, mens ingenting er normalt inne i oss. Sånn er det i alle fall for meg. Det å være så aktivt prøvende er en stor prøvelse! :-/ For meg er det en unntakstilstand hele greia. Det har det vært siden 13.juni da vi fant ut på ul at jenta vår var så syk at vi måtte avslutte svangerskapet. Jeg klarer å fungere, men jeg tenker på henne og på det å bli gravid Hele Tiden ❤ Det er lov å være frustrert, lei seg og alt det der... Det er faktisk helt normalt i det unormale.
Ønsker deg noen så gode dager som mulig fremover. Klem!!

Tusen takk for fin melding ❤️

Har vært en gjenganger at hver gang det ser lyst ut så slår lynet ned, gjennom hele livet mitt. Føler glede og lykke... Og så skjer det noe rett etterpå som sender meg ned i kjelleren. Jeg som alltid er og har vært en glad person... Er nå rett og slett sliten av å kjenne på hele følelsesregisteret på repeat... Og samtidig skulle være den positive personen som jeg er utad... Dette her var på en måte toppen... Og at denne tanta nå kom og ikke kom sendte meg utfor...

Som du sier, verden spinner videre "uten" oss. Og det er vanskelig og komme seg på karusellen igjen. Kroppen og hodet er ikke helt klar for en runde til helt ennå...

Du også, gode du <3 klem

Tusen takk for fin melding ❤️

Har vært en gjenganger at hver gang det ser lyst ut så slår lynet ned, gjennom hele livet mitt. Føler glede og lykke... Og så skjer det noe rett etterpå som sender meg ned i kjelleren. Jeg som alltid er og har vært en glad person... Er nå rett og slett sliten av å kjenne på hele følelsesregisteret på repeat... Og samtidig skulle være den positive personen som jeg er utad... Dette her var på en måte toppen... Og at denne tanta nå kom og ikke kom sendte meg utfor...

Som du sier, verden spinner videre "uten" oss. Og det er vanskelig og komme seg på karusellen igjen. Kroppen og hodet er ikke helt klar for en runde til helt ennå...

Du også, gode du <3 klem
Den stille sorgen. kalles sorgen etter en MA/SA. En sorg man ikke prater om eller søker støtte for. En sorg hvor man føler seg veldig alene. Jeg kjente meg iallefall igjen i dette. Mannen sørger jo også, men vi får det enda tettere inn på kroppen, og jeg syntes iallefall det var utrolig vanskelig å snakke med mannen om følelsene mine. Noen i den nærmeste familien fikk også vite (siden det ble en del inn og ut av sykehuset), men det er likevel ikke et samtaleemne - det er vanskelig å snakke om for folk tror jeg.

Livet generelt har sine oppturer og nedturer. Heldigvis!! Det lærer oss hva livet er, men jeg kjenner også godt på den at jeg ikke tåler flere nedturer nå. MEN vet du hva, det blir bedre. Fra bunn er det bare en vei, og det er opp. Den dagen vi står med stor mage og venter på at den lille skal komme til verden, da er mye glemt :)

Håper kroppen din ordner opp nå og at du snart er i syklus igjen :)

Den stille sorgen. kalles sorgen etter en MA/SA. En sorg man ikke prater om eller søker støtte for. En sorg hvor man føler seg veldig alene. Jeg kjente meg iallefall igjen i dette. Mannen sørger jo også, men vi får det enda tettere inn på kroppen, og jeg syntes iallefall det var utrolig vanskelig å snakke med mannen om følelsene mine. Noen i den nærmeste familien fikk også vite (siden det ble en del inn og ut av sykehuset), men det er likevel ikke et samtaleemne - det er vanskelig å snakke om for folk tror jeg.

Livet generelt har sine oppturer og nedturer. Heldigvis!! Det lærer oss hva livet er, men jeg kjenner også godt på den at jeg ikke tåler flere nedturer nå. MEN vet du hva, det blir bedre. Fra bunn er det bare en vei, og det er opp. Den dagen vi står med stor mage og venter på at den lille skal komme til verden, da er mye glemt :)

Håper kroppen din ordner opp nå og at du snart er i syklus igjen :)

Der sa du det... En stille og ensom sorg. Litt sånn her også. Sambo er helt klart lei seg. Men han håndterer sorg i tankene sine. Mens jeg vil snakke... Så jeg får snakke, men får ikke så mye ut av han...
Samtidig er det vi som kjenner det på kroppen. Hormoner osv...

Ja, man kjenner ikke oppturene uten alle nedturene. Har bare vært litt vel mye ned de siste årene... Trenger litt opp snart :)
Da håper jeg at vi begge snart får oppleve litt oppturer og at magene snart strutter!

Takk, klem <3

Samme i dag som i går... Litt friskt blod og flere brune tråder...

Tror jo at tr er rett rundt hjørnet. Har en liten knapp på lørd/sønd... Men aner ikke. For "sikkerhetsskyld" tok jeg en el-test. Og jeg har aldri sett en hvitere el-test test!

ImageUploadedByBV Forum1470944959.859411.jpg

Hvor er du tante? Nå synes jeg du skal komme på besøk til meg snart.

I morgen er det 5 uker siden MA...

Samme i dag som i går... Litt friskt blod og flere brune tråder...

Tror jo at tr er rett rundt hjørnet. Har en liten knapp på lørd/sønd... Men aner ikke. For "sikkerhetsskyld" tok jeg en el-test. Og jeg har aldri sett en hvitere el-test test!

Vis vedlegget 191108

Hvor er du tante? Nå synes jeg du skal komme på besøk til meg snart.

I morgen er det 5 uker siden MA...
Mine så sånn ut rett før el, bare se her:
85ce026db6e3bfe6df038c560eca9637

Og så kom denne dagen etter:
6507c93403ba1ffb08f9b032e2eb61d4

Så din test kan like gjerne være ultrasterk i morgen allerede. Hold oppe motet! :)

Mine så sånn ut rett før el, bare se her:
85ce026db6e3bfe6df038c560eca9637

Og så kom denne dagen etter:
6507c93403ba1ffb08f9b032e2eb61d4

Så din test kan like gjerne være ultrasterk i morgen allerede. Hold oppe motet! :)

Oi! Trodde el-tester "alltid" var litt positive... Altså strek, men ikke sterk nok til positiv strek... Bortsett fra rett før tr, da de ble nesten helt blenda...

Håper fortsatt at tanta er i anmarsj :)
Over fem uker siden jeg og sambo "koste oss". Leiii.no :p

Takk :) hvordan går det der i dpo-land?

Oi! Trodde el-tester "alltid" var litt positive... Altså strek, men ikke sterk nok til positiv strek... Bortsett fra rett før tr, da de ble nesten helt blenda...

Håper fortsatt at tanta er i anmarsj :)
Over fem uker siden jeg og sambo "koste oss". Leiii.no :p

Takk :) hvordan går det der i dpo-land?

Det går greit, men jeg tenker jo på det "hele tiden" så det går saaakte. :) Skal teste lørdag om en og en halv uke er planen. Sist graviditet testa jeg først tre dager før ikm, og da vistes ingen ting. Men på ikmdagen viste testen svakt positiv :)) Så jeg vet at jeg bør holde meg for egen del.

Back
Topp