Gode klemmer til deg! Jeg tror det er kjempeviktig å spore tankene over på noe annet litt også. Det er ikke lett, det vet jeg så godt selv når det en ønsker aller mest er å bli gravid igjen.
Kanskje det å ringe en venn en ikke har sett på ei stund kan være ei fin avsporing? Sette av tid til å kose seg litt, koble ut. Jeg har en avtale med meg selv om å ikke drikke alkohol i prøveperioden, og heller unne meg selv ei god flaske vin om tr kommer snikende.
Eller unne meg noe annet jeg har lyst på om det ikke går veien. Det er tøft å være her du er nå, og der jeg er nå. Verden "utenfor" er normal, mens ingenting er normalt inne i oss. Sånn er det i alle fall for meg. Det å være så aktivt prøvende er en stor prøvelse! :-/ For meg er det en unntakstilstand hele greia. Det har det vært siden 13.juni da vi fant ut på ul at jenta vår var så syk at vi måtte avslutte svangerskapet. Jeg klarer å fungere, men jeg tenker på henne og på det å bli gravid Hele Tiden ❤ Det er lov å være frustrert, lei seg og alt det der... Det er faktisk helt normalt i det unormale.
Ønsker deg noen så gode dager som mulig fremover. Klem!!