Blue_ prøver på nytt <3

Det går greit, men jeg tenker jo på det "hele tiden" så det går saaakte. :) Skal teste lørdag om en og en halv uke er planen. Sist graviditet testa jeg først tre dager før ikm, og da vistes ingen ting. Men på ikmdagen viste testen svakt positiv :)) Så jeg vet at jeg bør holde meg for egen del.

Det blir spennende! Har du merket noen symptomer? Og hvordan går tafsingen? Blir du noe klokere :)

I går føltes det nesten som en propp stengte igjen... For det var blod inni der... Men det kom ikke ut... Kom ingenting på papiret, men om jeg sjekket var det blod innvendig... Brunt...

I dag var det igjen friskt blod på papiret. Men ikke på innlegget...

Siden onsdag har jeg nå spottet friskt etterfulgt av brunt på torsdag og fredag. Og nå altså friskt igjen... Nå må det jo skje noe! Har også hatt litt murringer de siste dagene.

Det blir spennende! Har du merket noen symptomer? Og hvordan går tafsingen? Blir du noe klokere :)
Nei, kjenner ingen symptomer som skulle tilsi graviditet. Har vært veldig sippete siste dagene, det er nå det eneste i så fall om jeg legger "godviljen til" :)
Jeg kjenner heller ikke tappen godt nok enda til at jeg kan si noe sikkert. Men jeg tror den oppfører seg normalt ut i fra hvor jeg er i syklus og da er jeg trolig ikke gravid i alle fall. Og så har jeg fått influensa buhuu... Smitta av sønnen som har vært syk i ei hel uke. Håper jeg blir fortere frisk :)

Hvordan går det med deg?

Nei, kjenner ingen symptomer som skulle tilsi graviditet. Har vært veldig sippete siste dagene, det er nå det eneste i så fall om jeg legger "godviljen til" :)
Jeg kjenner heller ikke tappen godt nok enda til at jeg kan si noe sikkert. Men jeg tror den oppfører seg normalt ut i fra hvor jeg er i syklus og da er jeg trolig ikke gravid i alle fall. Og så har jeg fått influensa buhuu... Smitta av sønnen som har vært syk i ei hel uke. Håper jeg blir fortere frisk :)

Hvordan går det med deg?

Er jo vanskelig å vite før man tester. Og man vil jo så gjerne. Så symptomjakt er ikke det enkleste :)
Huff, god bedring! Håper det går fort over da.

Joda, det går greit. Skjønner meg virkelig ikke på disse blødningene eneste... Blødd siden onsdag nå... Friskt og brunt om hverandre, men kun på papiret og ikke på innlegg..? Skjønner ingenting... Tror jeg skal ringe legen min på mandag...

Er jo vanskelig å vite før man tester. Og man vil jo så gjerne. Så symptomjakt er ikke det enkleste :)
Huff, god bedring! Håper det går fort over da.

Joda, det går greit. Skjønner meg virkelig ikke på disse blødningene eneste... Blødd siden onsdag nå... Friskt og brunt om hverandre, men kun på papiret og ikke på innlegg..? Skjønner ingenting... Tror jeg skal ringe legen min på mandag...
Høres lurt ut siden det trekker sånn ut i tid. Men en gyn bør nok se på deg som har mer peil enn en lege!

Høres lurt ut siden det trekker sånn ut i tid. Men en gyn bør nok se på deg som har mer peil enn en lege!

Ja... Håper at legen kan henvise meg eventuelt. G-testen er i det minste negativ... Men denne spottingen er slitsom. Var jo mye mindre styr etter renselsen med første...

Ja... Håper at legen kan henvise meg eventuelt. G-testen er i det minste negativ... Men denne spottingen er slitsom. Var jo mye mindre styr etter renselsen med første...
Kjenner flere som det har tatt flere mnd for å komme tilbake i syklus etter MA/SA/senabort. En skikkelig kjip ekstrabelastning det der :( Jeg syns du skal si tydelig i fra at du vil (skal) henvises til gyn. Du har opplevd så mye vanskelig så da bør de være på pletten med å tilrettelegge for at du skal få komme i gjenge igjen.

Kjenner flere som det har tatt flere mnd for å komme tilbake i syklus etter MA/SA/senabort. En skikkelig kjip ekstrabelastning det der :( Jeg syns du skal si tydelig i fra at du vil (skal) henvises til gyn. Du har opplevd så mye vanskelig så da bør de være på pletten med å tilrettelegge for at du skal få komme i gjenge igjen.

Ja, blir aldri helt ferdig og det gir som du sier en ekstra belastning. Vil jo "bli ferdig". Og det blir jeg ikke før kroppen er tilbake til normalen... Det skal jeg helt klart!!

Har googlet og googlet i det siste. Kom over dette her på et forum:

ImageUploadedByBV Forum1471255633.414374.jpg

Prøver å komme gjennom til legen nå. Så får forhåpentligvis en kontroll.

Da kom jeg til slutt gjennom hos legen. Tok sin tid!

Nå har jeg iallfall fått time til tirsdag i neste uke...
Håper noe skjer før den tid... Ev får jeg bestille meg time hos Aleris... Bare dumt at det er så dyrt

Kanskje det rett og slett er det det er? Godt du fikk ordna time.

Ja, det kan være. Kommer stadig rester blandet med litt friskt nå og da. Så det må jo være en slags tr. Men ikke ordentlig.... Murringer har jeg også...
Om jeg må ha medisiner for å stoppe småblødningene først vil jo dette drøye veldig... :(

Har nå snakket med sykepleier som skulle høre med lege....

Venter på tilbakemelding....

EDIT:
Ringte meg nettopp tilbake. Skulle gi det litt mer tid. Og om det da ikke normaliserte seg så måtte jeg inn....

Last edited:
Sukk....

ImageUploadedByBV Forum1471329901.457701.jpg

I går hadde jeg mange stikk i magen. Nesten som en kniv.... Oppblåst, øm og vond mage.

Sambo sier at om jeg vil ha meg en sjekk på Aleris, skal han betale for meg. Selv om jeg nå fikk time til neste uke hos fastlegen. Har veldig lyst og dra dit og få det unnagjort. Samtidig som jeg synes det er så dyrt der, og vil ikke at han skal legge ut når jeg har legetime på tirsdag....
Men jeg vil også ha et svar...

Sukk....

Vis vedlegget 191723

I går hadde jeg mange stikk i magen. Nesten som en kniv.... Oppblåst, øm og vond mage.

Sambo sier at om jeg vil ha meg en sjekk på Aleris, skal han betale for meg. Selv om jeg nå fikk time til neste uke hos fastlegen. Har veldig lyst og dra dit og få det unnagjort. Samtidig som jeg synes det er så dyrt der, og vil ikke at han skal legge ut når jeg har legetime på tirsdag....
Men jeg vil også ha et svar...
Så snill samboer du har ❤

HVA NÅ????!!!! (39 dager siden MA)

ImageUploadedByBV Forum1471339351.702885.jpg

Last edited:
Back
Topp