Blue_ prøver på nytt <3

Tok en ny test i dag for å se om streken hadde blitt mindre...

Men det ser ut som om den har blitt litt rar... Ser ut som om streken ikke kom der den skulle... Så da blir den vel ugyldig... F altså! Jaja, nå må vel uansett tr komme snart.

Har begynt på diett igjen og startet med temping. Nå skal kroppen tilbake til normalen!

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1470132510.566178.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1470132510.566178.jpg
    70,3 KB · Visninger: 66
  • ImageUploadedByBV Forum1470132520.959765.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1470132520.959765.jpg
    61,1 KB · Visninger: 66
Last edited:
Så grusomt å lese det som har skjedd. Gikk gjennom akkurat det samme for tre måneder siden! Noe av det verste jeg har vært med på :( Den beskjeden på ul! Etter å ha googlet i tre mnd nå ser det ut til at veeldig mange av de som mister i MA mister i uke 9. Altså at det var i uke 9 det stoppet opp. Samme var det her. På en måte gruer jeg meg til å bli gravid igjen for jeg kommer til å være redd og nervøs :(

Så grusomt å lese det som har skjedd. Gikk gjennom akkurat det samme for tre måneder siden! Noe av det verste jeg har vært med på :( Den beskjeden på ul! Etter å ha googlet i tre mnd nå ser det ut til at veeldig mange av de som mister i MA mister i uke 9. Altså at det var i uke 9 det stoppet opp. Samme var det her. På en måte gruer jeg meg til å bli gravid igjen for jeg kommer til å være redd og nervøs :(

Huff, ja :( klem til deg <3 den beskjeden var helt grusom!
Å, sier du det?
Jeg har iallfall tenkt å be om henvisning til tul i uke 9/10. Trygle!!
Samme her... Tenker mye på det allerede... Men er så motivert og klar for den babyen! Så jeg kaster meg uti det på nytt. Bare tr kommer snart... Men den dagen testen er positiv på nytt.... Fy søren så nervøs jeg kommer til å være!!

Har dere begynt prøvingen igjen?

Huff, ja :( klem til deg <3 den beskjeden var helt grusom!
Å, sier du det?
Jeg har iallfall tenkt å be om henvisning til tul i uke 9/10. Trygle!!
Samme her... Tenker mye på det allerede... Men er så motivert og klar for den babyen! Så jeg kaster meg uti det på nytt. Bare tr kommer snart... Men den dagen testen er positiv på nytt.... Fy søren så nervøs jeg kommer til å være!!

Har dere begynt prøvingen igjen?
Vi må gjennom prøverør for å bli gravide fordi det ikke er futt i svømmerne til mannen. Skal ha fryseforsøk nå i slutten av august. Måtte ha to mens etter utskrapning, det er nå egentlig for min del, men det rekker å bli tre mens fordi de akkurat har kommet tilbake fra ferie. Kommer nok til å dra på flere ul neste gang regner jeg med!

Vi må gjennom prøverør for å bli gravide fordi det ikke er futt i svømmerne til mannen. Skal ha fryseforsøk nå i slutten av august. Måtte ha to mens etter utskrapning, det er nå egentlig for min del, men det rekker å bli tre mens fordi de akkurat har kommet tilbake fra ferie. Kommer nok til å dra på flere ul neste gang regner jeg med!

Huff! Må være ekstra fælt å miste når det er så vanskelig og bli gravid! :( klem

Huff! Må være ekstra fælt å miste når det er så vanskelig og bli gravid! :( klem
Takk❤️ Egentlig synes jeg det går helt fint. For kan jo hende vi blir fortere gravid enn de som prøver selv etter MA. Jeg blir heldigvis lett gravid så bare vi får satt inn gullegget er mye gjort :)

Takk❤️ Egentlig synes jeg det går helt fint. For kan jo hende vi blir fortere gravid enn de som prøver selv etter MA. Jeg blir heldigvis lett gravid så bare vi får satt inn gullegget er mye gjort :)

Bra innstilling da! Lykke til med neste, krysser fingrene❤️

Begynte å tempe 1.aug. Og har hatt litt på følelsen at el har vært nylig.

Synker tempen når tr nærmer seg??

ImageUploadedByBV Forum1470306764.956672.jpg

ImageUploadedByBV Forum1470386533.666595.jpg

Hmm.... Nå vil jeg ha tr!!!!!!

U T Å L M O D I G

ImageUploadedByBV Forum1470401151.686315.jpg

NEGATIIIIV!!! Sååå happy!!

Migrene i dag og er cranky i tillegg. Lover braaaa!

Rart og bli så glad av negativ test når man egentlig vil at den skal bli positiv.... Rar følelse...

Vis vedlegget 190118

NEGATIIIIV!!! Sååå happy!!

Migrene i dag og er cranky i tillegg. Lover braaaa!

Rart og bli så glad av negativ test når man egentlig vil at den skal bli positiv.... Rar følelse...
Ja, det er den ene gangen man jubler over noe sånt ;) Neste gang du jubler håper jeg det er fordi du får TO streker :)) Nå er du i gang igjen!

Ja, det er den ene gangen man jubler over noe sånt ;) Neste gang du jubler håper jeg det er fordi du får TO streker :)) Nå er du i gang igjen!

I know! Snart tilbake i gamet :) enn hvor mye jeg vil juble når tanta kommer da :p Hehe

I know! Snart tilbake i gamet :) enn hvor mye jeg vil juble når tanta kommer da :p Hehe
Haha... ja det er sant! Det er den ene gangen man blir glad for å få den lumske tanta på besøk.
Men tja, du kan jo teorien bli gravid før første TR dersom du har el først ;) Kan jo være heldig!

Haha... ja det er sant! Det er den ene gangen man blir glad for å få den lumske tanta på besøk.
Men tja, du kan jo teorien bli gravid før første TR dersom du har el først ;) Kan jo være heldig!

Hehe, ja :)

I know, men vi avstår fra sex til etter tr så blir dårlig med baby da :p

Vi fikk beskjed om å vente pga restene... Greit å starte med nye slimhinner og gode forhold for spira :)

I dag har jeg en dag hvor alt er "irriterende".

Jeg vil ha mensen, jeg vil bli gravid, jeg er lei av å vente, jeg er lettere irritert på de rundt meg... Alt er bare irriterende!!

Lenge siden jeg har hatt spor av noe på innlegg/papir nå. Men i dag så jeg noe igjen.... :(

Får trøste meg med at gtesten iallfall er negativ...

I dag har jeg en dag hvor alt er "irriterende".

Jeg vil ha mensen, jeg vil bli gravid, jeg er lei av å vente, jeg er lettere irritert på de rundt meg... Alt er bare irriterende!!
Lenge siden jeg har hatt spor av noe på innlegg/papir nå. Men i dag så jeg noe igjen.... :(

Får trøste meg med at gtesten iallfall er negativ...
Kan det være mensen som er på vei?
Ventetiden frem til man kan prøve igjen er jo helt grusom når det eneste en ønsker er å bli gravid igjen. Helt naturlig å kunne være irritert og ha kort lunte da. Det kan jo også være et tegn på at mensen er på vei da?

Kan det være mensen som er på vei?
Ventetiden frem til man kan prøve igjen er jo helt grusom når det eneste en ønsker er å bli gravid igjen. Helt naturlig å kunne være irritert og ha kort lunte da. Det kan jo også være et tegn på at mensen er på vei da?

Jeg har vært inne på tanken... Føler veldig at det er noe som skal "ut" i dag... Løper på do hele tiden...

Det er nok det... Føler det går så fort, men samtidig så seint... Og det tærer på...

Back
Topp