Blue_ prøver på nytt <3

Herlighet!! Er det mulig?!! Hvordan gikk det?!!!:wideyed::wideyed:

Hun mistet plassen og de hun leker med fikk beholde :( vi står nå uten barnehageplass....... Gråter så det spruter!!

Hun mistet plassen og de hun leker med fikk beholde :( vi står nå uten barnehageplass....... Gråter så det spruter!!

Men i all verden :( :( :( Åh, dette kjente jeg langt inn i mammahjertet...så utrolig dårlig gjort :( :( :(

Så utrolig dårlig gjort av kommunen! [emoji35] Dette er ikke ok i det hele tatt! [emoji173][emoji173][emoji173] Kan det klages på?

Off så trist:/ dattera til venninna mi var en av de heldige. Blir jo håpløst med pendlinga på morningen for dere da?!

Å herregud! Så fælt :( Hvordan kan de bare gjøre det??

Klem [emoji173]

Fy fader så dårlig gjort :(
Stakkars lille venn! Er det ingenting dere får gjort? Klage/saksøke?

Nei fy søren så trist, skjønner godt at du gråter [emoji25] [emoji173]

Men i all verden :( :( :( Åh, dette kjente jeg langt inn i mammahjertet...så utrolig dårlig gjort :( :( :(

Neei!! Åååh.. :Heartred
Er det sant?! At det går ann!!! :smiley-angry019

Så utrolig dårlig gjort av kommunen! [emoji35] Dette er ikke ok i det hele tatt! [emoji173][emoji173][emoji173] Kan det klages på?

Det blir nytt møte i neste uke om veien videre. Vi nekter å gi oss... Og det snakkes om advokathjelp... Vi får bare se hva som skjer... Men kjenner at dette absolutt ikke er greit!! Sinne, frustrasjon og nedstemthet går igjen hos alle. Også hos de som beholdt plassen.
De som har søsken som skal begynne i bhg i august får heller ikke plass. Pga inntaksstopp... De må da levere i to barnehager om de da ikke sier ifra seg plassen... Det er bare meningsløst det her....

Off så trist:/ dattera til venninna mi var en av de heldige. Blir jo håpløst med pendlinga på morningen for dere da?!

Åh, så bra hun var heldig da! Hører jo at selv om man var heldig, så mister man gjerne alle lekekamerater uansett. Vennegjeng på 8, 1 mistet plassen. Vennegjeng på 5, 1 fikk beholde plassen...

Vi gir oss ikke ennå...

Ja... Sambo har ikke lappen heller... Vi kommer nok ikke til å sende jenta vår over i den nye. Men se etter andre løsninger.... :(

Feil

Det blir nytt møte i neste uke om veien videre. Vi nekter å gi oss... Og det snakkes om advokathjelp... Vi får bare se hva som skjer... Men kjenner at dette absolutt ikke er greit!! Sinne, frustrasjon og nedstemthet går igjen hos alle. Også hos de som beholdt plassen.
De som har søsken som skal begynne i bhg i august får heller ikke plass. Pga inntaksstopp... De må da levere i to barnehager om de da ikke sier ifra seg plassen... Det er bare meningsløst det her....

Heia dere!! Godt å høre at dere i hvertfall ikke tar et nei for nei, for dette opplegget her høres bare helt hårreisende ut!!

Det var helt grusomt å levere i barnehagen i dag. Å vite at hun ikke skulle få være en del av dette mer... Høre på hvor mye hun gleder seg til neste år, for da blir hun "rev". At hun har det sååå gøy med vennene sine der.... Bestevennene mine! Vi skal alltid leke sammen......
Nå er hun utstøtt, mobbet av kommunen.......

Heia dere!! Godt å høre at dere i hvertfall ikke tar et nei for nei, for dette opplegget her høres bare helt hårreisende ut!!

Mye er prøvd ut allerede, men vi prøver enda litt til...

Kommunen har opptrådt uansvarlig og egoistisk! De tror de kan gjøre hva de vil med barna våre... Da tar de feil!

7+5 (EL)

Var mye mer kvalm sist gang (da det gikk galt), enn hva jeg var med snuppa. Nå er jeg vel omtrent på samme nivå som da jeg gikk gravid med henne... Har vært stort sett litt uggen. Mest i forbindelse med når jeg er veldig trøtt/sliten og bil/tog/trikk/buss/fly-syk :p reisesyken ble verre husker jeg... Sånn er det nå også... Tror kanskje jeg faktisk kastet opp 1-2 ganger med henne. Til nå, har jeg kastet opp én gang... Enn så lenge er det veldig likt som første.

Rart å tenke på... At med snuppa blødde jeg. Og jeg var ikke noe særlig dårlig... En smule bare... Og det gikk bra.

Andre gangen spydde jeg ofte, var mye kvalm (sykemeldt) og opplevde ikke noe blod... Det gikk galt...

Nå har jeg hatt litt blod og er en smule dårlig/uggen... Så da får vi vel bare se hvordan det går nå...
Men jeg ser jo at jeg faktisk har bedre erfaring med blod og mindre kvalme :p Litt sånn motsatt fra hva man gjerne hører.

Det kan være greit for andre å ta med seg. Man må ikke ha et svangerskap uten blod og uten kvalme/oppkast for at det skal gå bra :)

I morgen er det første TUL. Veldig spent og nervøs... Men har ikke den samme følelsen som jeg hadde sist gang... Da visste underbevisstheten min at noe var galt. Men selv om jeg ikke har fått den ekle følelsen, betyr ikke det at jeg ikke har det i bakhodet.

Kjære deg! Sender deg en gooood klem ❤ Skjønner ikke at dette er noe kommunen kan gjøre helt uten videre. Så mange triste utfall... Barn som mister vennene sine, barn som mister de trygge og vante omgivelsene, stresset det legges på foreldrene, dyrebar tid kastet bort i trafikkaos.. håper det virkelig kommer til å det seg på noe vis.

Ellers må du ha masse lykke til i morgen, og håper dere får en god og positiv opplevelse ❤

Back
Topp