Blue_ prøver på nytt <3

Tusen takk, flotte jenter [emoji173]️

Her tar vi én dag om gangen. Sist hadde jeg en følelse på at noe var galt. Annerledes.... Denne gangen føler jeg "ingenting". Alt står litt på vent :)

Nervøs, men ser veldig frem til TUL nå :)

Hærlig med 3+ og hcg stigning! :D nå gleder jeg meg til du skal på tul!<3

Så fint å få 3+ og hcg stigning!!! Denne gangen skal det gå bra:-)

Så fint å få 3+ og hcg stigning!!! Denne gangen skal det gå bra:-)

Ja, det er veldig godt! Håper det :) klarer ikke slappe helt av før jeg er forbi der vi mistet sist. Men enn så lenge nytes det :)

5+6EL/6+4TR

Helloooo kvalmen :S

Og to uker til TUL :O

Så fin HCG stigning på deg! :) Og nydelig digital test! :Heartpink

2 uker til tul allerede! Hvordan føles det?

Så fin HCG stigning på deg! :) Og nydelig digital test! :Heartpink

2 uker til tul allerede! Hvordan føles det?

Takk!

Det føles rart og litt skummelt. Forbi forrige termin og skal på TUL. Jeg håper og tror at vi får se et bankende hjerte. Men klarer nok ikke å roe meg ned før vi er forbi der vi mistet sist... Selv om hjertet slår nå, kan det fortsatt stoppe. Dét tenker jeg en del på. At selv om vi får se et blinkende hjerte nå, kan det fortsatt gå galt. Og jeg må prøve og ikke bli for glad, hvis du skjønner... Følelsene raser vilt...

En dag om gangen ja, men akkurat NÅ så er du gravid og mye tyder på at den lille trives, så HURRA!!! :D :D

Takk!

Det føles rart og litt skummelt. Forbi forrige termin og skal på TUL. Jeg håper og tror at vi får se et bankende hjerte. Men klarer nok ikke å roe meg ned før vi er forbi der vi mistet sist... Selv om hjertet slår nå, kan det fortsatt stoppe. Dét tenker jeg en del på. At selv om vi får se et blinkende hjerte nå, kan det fortsatt gå galt. Og jeg må prøve og ikke bli for glad, hvis du skjønner... Følelsene raser vilt...

Åh, jeg skjønner, men jeg tror ingen andre enn du kan virkelig vite hvordan du har det nå. Spesielt! Men vi alle heier på deg og håper for deg :Heartpink

Jeg leste et sted (var det her inne en plass? o_O) at det vil være smertefullt å miste uansett, så man burde prøve og ta imot all lykke man kan oppleve. Okey. Jeg fikk ikke formulert det halvparten så vakkert som sånn jeg leste det. Forstår veldig godt at du ønsker å verne om deg selv da. Det er bare du som vet hva som er rett for deg :Heartred

Og dette kommer til å gå så bra! Jeg har troa! :smiley-angelic003

For en lettelse med flott hcg stigning! Denne gangen går det fint skal du se :) Tror det er viktig å tillate seg selv å glede seg og tro på at det skal gå bra!

Takk!

Hvor lang var du da du mistet forrige gang? Det står sikkert her et sted men jeg har dessverre ikke lest absolutt alt.

Åh, jeg skjønner, men jeg tror ingen andre enn du kan virkelig vite hvordan du har det nå. Spesielt! Men vi alle heier på deg og håper for deg :Heartpink

Jeg leste et sted (var det her inne en plass? o_O) at det vil være smertefullt å miste uansett, så man burde prøve og ta imot all lykke man kan oppleve. Okey. Jeg fikk ikke formulert det halvparten så vakkert som sånn jeg leste det. Forstår veldig godt at du ønsker å verne om deg selv da. Det er bare du som vet hva som er rett for deg :Heartred

Og dette kommer til å gå så bra! Jeg har troa! :smiley-angelic003

Takk, du er god[emoji173]️

Hehe, du skal ha for forsøket da ;) jeg skjønner hva du mener. Og jeg er selvfølgelig overlykkelig. Men må holde litt igjen. For å verne meg selv, som du sier.

Det bare må det, denne gangen :) [emoji173]️

For en lettelse med flott hcg stigning! Denne gangen går det fint skal du se :) Tror det er viktig å tillate seg selv å glede seg og tro på at det skal gå bra!

Ja, det er veldig godt å få det bekreftet. Vi gleder oss masse og er fryktelig glade. Men jeg klarer ikke å slippe løst alt ennå :)

Hvor lang var du da du mistet forrige gang? Det står sikkert her et sted men jeg har dessverre ikke lest absolutt alt.

Det ble oppdaget på TUL i uke12... Hadde stoppet en gang i uke9...
så jeg må forbi uke9 og uke12 føler jeg.

Back
Topp