Blue_
Gift med forumet
Ja, det skjønner jeg da. Krysser alt jeg har! [emoji173]
Tusen takk for det [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skjønner jeg da. Krysser alt jeg har! [emoji173]
Her går det veldig bra
Har termin 27.mai og venter en liten gutt. Formen er også veldig god.
Er formen din bra? Håper at alt går smertefritt for deg denne gangen <3
Vært inne til ny hCG-måling i dag. Og skal ta en til på onsdag.
Oppdaget selvfølgelig litt blod i dag, så totalt panikk... Selv om jeg faktisk har god erfaring med blod vs ikke blødning. Så kunne jeg helst vært foruten....
Kommer ikke til å få med meg en dritt på studiene, frem til svar på prøvene foreligger... Antageligvis på torsdag...
Håper og krysser fingrene alt er fint! [emoji173] Men forstår at ventetiden er grusom
En dag om gangen! Dette her skal gå bra, Blue! [emoji4][emoji173]
Åh, så herlig, gratulerer! Ble du flyttet en del frem da?
Så bra at formen er fin! Nå må det bare nytes til det blir tungt
Formen bra, begynt med litt kvalme nå. Samme som de to andre gangene. Og mye trøtt/sliten. Men ellers bra
Takk! [emoji173]️
Ble flyttet fram fra 02.juni til 27.mai ja
Kjenner godt på kroppen at det er kommet noen ekstra kilo og at tyngdepunktet plutselig er flyttet ;-)
Kjedelig at du ikke har sluppet unna kvalmen da, men vi får håpe du blir raskt kvitt det
Trøtt og sliten hører virkelig med hele pakken, og det blir ikke bedre etterhvert :-D Hehe
Jeg heier masse på deg og gleder å følge deg etterhvert som ukene går <3
6+4 etter EL
Var innom legen med en urinprøve i dag og fikk tatt den andre HCG-prøven.
Urinprøven var fin
Mandagens HCG lå på 37000.
Får svar på dagens prøve i morgen.
Om jeg sammenligner mandagen med den jeg tok sist, stiger det fortsatt normalt. Så får vi se i morgen
Er utrolig sliten om dagen! Skole, pendling, jobb og oppussing. Snuppa skal også på fritidsaktiviteter og jeg skal få litt tid med familien... Nå er det generelt litt mye... Kommunen legger også ned 48 bhg-plasser. Fordi de ønsker å flytte virksomheten av de ned i en ny idrettshall/bhg som bygges. Altså, pga finansiering av idrettshall. Så dette betyr at det blir loddtrekning på hvem som får bli i bhg og hvem som må finne seg en ny... Det er helt hinsides!! Det bor nesten utelukkende barnefamilier her... Og det betyr at vi må kjøre i kø gjerne over én time ekstra. Noen rekker nok ikke bhg før den stenger heller... Er vi heldige og får bli, kan bestevennene hennes bli borte... Så det er helt ufattelig sånn som kommunen holder på nå... Dette gjør ikke akkurat at man tar det med ro om dagen.
Nå gleder jeg meg til fredag! Da har jeg sagt at jeg ikke skal jobbe og eneste som står på planen er en tur på IKEA.
Åh, så kjedelig og trist at de gjør det! Får uansett håpe hun får bli der, en hel time to ganger om dagen er mye!
Nå bor jeg i Finnmark da og bruker 25 minutter pp å gå til jobb, og det syns jeg er litt langt
Håper HCG'en stiger fint! Det er jeg sikker på at den gjør Jeg har troa Blue!
Husk å slappe av og stelle godt med deg selv! Den viktigste jobben av alt du gjør nå gjør du inni deg
6+4 etter EL
Var innom legen med en urinprøve i dag og fikk tatt den andre HCG-prøven.
Urinprøven var fin
Mandagens HCG lå på 37000.
Får svar på dagens prøve i morgen.
Om jeg sammenligner mandagen med den jeg tok sist, stiger det fortsatt normalt. Så får vi se i morgen
Er utrolig sliten om dagen! Skole, pendling, jobb og oppussing. Snuppa skal også på fritidsaktiviteter og jeg skal få litt tid med familien... Nå er det generelt litt mye... Kommunen legger også ned 48 bhg-plasser. Fordi de ønsker å flytte virksomheten av de ned i en ny idrettshall/bhg som bygges. Altså, pga finansiering av idrettshall. Så dette betyr at det blir loddtrekning på hvem som får bli i bhg og hvem som må finne seg en ny... Det er helt hinsides!! Det bor nesten utelukkende barnefamilier her... Og det betyr at vi må kjøre i kø gjerne over én time ekstra. Noen rekker nok ikke bhg før den stenger heller... Er vi heldige og får bli, kan bestevennene hennes bli borte... Så det er helt ufattelig sånn som kommunen holder på nå... Dette gjør ikke akkurat at man tar det med ro om dagen.
Nå gleder jeg meg til fredag! Da har jeg sagt at jeg ikke skal jobbe og eneste som står på planen er en tur på IKEA.
Krysser fingrene for fin HCG-økning [emoji173] Jeg er sikker på at den er helt fin!
Tusen takk! Fikk svar i dag og i går var den 50000 så da stiger den fortsatt fint
Huff, i dag er jeg skikkelig nervøs vedrørende morgendagens loddtrekning. Jeg prøver å forberede meg på det værste...
Loddtrekningen starter kl15... Så det blir med andre ord en lang dag.
Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvordan en kommune kan regelrett drite i barnas beste... Til fordel for økonomi... Det gjør vondt og nesten uansett utfall i morgen, blir det fryktelig trist...
Kommunen legger altså ned 48 av 108 barnehageplasser... Fordi disse 48 plassene skal være med på å finansiere en ny idrettshall. Hvor de da bygger en barnehage i den ene delen av hallen... Økonomiske årsaker der altså... Foreldre må da kjøre "feil vei" gjennom en av de værste flaskehalsene på Østlandet... (Risikere og ikke nå åpningstidene...) Og førskolebarn som har tilvenning på skolen (som forøvrig ligger vegg i vegg med bhg) utgår... Venner rives ifra hverandre og barna mister sin trygghet....... Vi har kjempet med nebb og klør! Men økonomien rår...
Det blir en vond dag i morgen...
Huff, i dag er jeg skikkelig nervøs vedrørende morgendagens loddtrekning. Jeg prøver å forberede meg på det værste...
Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvordan en kommune kan regelrett drite i barnas beste... Til fordel for økonomi... Det gjør vondt og nesten uansett utfall i morgen, blir det fryktelig trist...
Kommunen legger altså ned 48 av 108 barnehageplasser... Fordi disse 48 plassene skal være med på å finansiere en ny idrettshall. Hvor de da bygger en barnehage i den ene delen av hallen... Økonomiske årsaker der altså... Foreldre må da kjøre "feil vei" gjennom en av de værste flaskehalsene på Østlandet... (Risikere og ikke nå åpningstidene...) Og førskolebarn som har tilvenning på skolen (som forøvrig ligger vegg i vegg med bhg) utgår... Venner rives ifra hverandre og barna mister sin trygghet....... Vi har kjempet med nebb og klør! Men økonomien rår...