Blue_ prøver på nytt <3

Oi..! Skulle bare inn på prøveforumet og snoke litt på folk.. Også ser jeg at du har fått strekene dine [emoji173]️ gratulerer såå mye!! [emoji173]️[emoji173]️

Lykke til i morgen, dette skal gå vegen ❤

Oi..! Skulle bare inn på prøveforumet og snoke litt på folk.. Også ser jeg at du har fått strekene dine [emoji173]️ gratulerer såå mye!! [emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk [emoji173]️[emoji173]️

Dere altså <3

Jeg måtte bare "bort" en stund. Det var så sårt å vite at vi ikke fikk prøve på en stund. At vi måtte vente med pergo, ettersom de ikke ville ta blodprøver av meg hjemme.
Kroppen føltes bare feil og jeg trengte å nyte ferien min. Uten noen tanker om en kropp som ikke føltes min, prøvepauser, vente til april, blodprøver og annet. Jeg måtte rett og slett bare være meg. Og det klarte jeg ikke med BV på baklomma.

Forrige syklus ble lutealfasen min 14 dager. Én dag lengre enn etter aborten. Og mest sannsynlig tilbake til pre abort.

Vi fikk jo egentlig ikke prøve i desember. Ettersom jeg og mannfolket var borte fra hverandre i det fertile vinduet. Orket ikke tenke så mye på det heller. Dagen vi dro, ble det én runde. Sånn i tilfelle...

På flyet hjem så jeg og snuppa et stjerneskudd. Jeg ønsket...

EL kom "aldri". Og ble flyttet litt frem og tilbake i FF. For jeg fortsatte å tempe, bare ikke noen ELT.
Mannfolket kom den 23.12 og rett over kl2400, altså 24.12 måtte vi bare glede oss over gjensynet. Jeg tøyset litt med at kanskje vi fikk en liten julegave.

Ca 3dpo følte jeg meg rar i magen. Alle i huset var jo syke, men jeg fikk et lite stikk. Og det begynte å spire et lite håp. Følelsen om at ting var feil i kroppen, slapp litt taket...

Ettersom dagene gikk begynte jeg å få en følelse... Men jeg hadde ikke med meg tester hjem. Så det fikk bare være. Tempen min kunne også være noe annerledes denne gangen, ettersom jeg følte at kroppen nå var tilbake... EL-tempen min var jo også helt annerledes enn syklusene etter MA.

Vis vedlegget 214478
Syklusene etter MA. Den grønne er nå.

Vis vedlegget 214479
Selv om jeg hadde en følelse og kroppen gav små hint. Trodde jeg i det lengste at kroppen nå var inne i første normale syklus.

I dag ettermiddag kom jeg hjem, etter en lang ferie. 13dpo og kunne i det minste prøve å ta en test.

Vis vedlegget 214480

Og jeg tok én til...
Vis vedlegget 214482

Jeg klarer ikke å tro det. Og jeg klarer ikke å slappe av.
I første omgang får jeg komme meg over IKM, som er på søndag. Videre uke5. Og så forbi uke9, hvor det hadde stoppet sist. Kommer til å ringe fastlegen over helgen og be om henvisning til TUL og ev blodprøver. Ettersom jeg jo har hatt litt lavt progesteron.
Neste mål blir forbi uke12, hvor MA ble oppdaget sist. Da tar vi nok en privat TUL også... Og så OUL... Er litt i høyspenn. Og klarer ikke å tro det....

Gratulerer så mye! Det er må være godt (og skummelt) når det klaffer igjen! Prøv å nyte så godt du kan, en taper aldri noe på å kjenne på lykke :) Lykke til videre!

Gratulerer så mye! Det er må være godt (og skummelt) når det klaffer igjen! Prøv å nyte så godt du kan, en taper aldri noe på å kjenne på lykke :) Lykke til videre!

Tusen takk, absolutt! Så fint sagt :) [emoji173]️

Da har jeg vært og målt hCG igjen. Legen min var borte, så jeg fikk ikke noe svar vedrørende progesteronstøtten. Men det ble lagt igjen beskjed, om at hun skulle ringe meg i morgen. Da får jeg svar på dagens hCG også.

Torsdagen (19dpo da jeg tok første prøve) var hCG på 1100. Og det ser ut til å være innafor. Men det viktigste er jo stigningen...

ImageUploadedByBV Forum1484571482.256597.jpg

Så da er det bare å vente...
I morgen får jeg prøve meg på en digital igjen. Forhåpentligvis får jeg 3+

Da ringte legen....

hCG på torsdag: 1100
hCG på mandag: 6500

Da er neste milepæl 03.februar og TUL

Gratulerer med flotte fin stigning og 3+ ❤ Ta en dag og gangen, så er plutselig er de store milepælene forbi :)

Herlig med fin stigning HCG og 3+ på testen! [emoji173]

Hurra! Gratulerer med fin stigning [emoji173]️

Gratulerer med flotte fin stigning og 3+ [emoji173] Ta en dag og gangen, så er plutselig er de store milepælene forbi :)

Jippi jippi jippi! [emoji1]

Tusen takk, flotte jenter [emoji173]️

Her tar vi én dag om gangen. Sist hadde jeg en følelse på at noe var galt. Annerledes.... Denne gangen føler jeg "ingenting". Alt står litt på vent :)

Nervøs, men ser veldig frem til TUL nå :)

Tusen takk, flotte jenter [emoji173]️

Her tar vi én dag om gangen. Sist hadde jeg en følelse på at noe var galt. Annerledes.... Denne gangen føler jeg "ingenting". Alt står litt på vent :)

Nervøs, men ser veldig frem til TUL nå :)

Så bra! Denne gangen skal det gå bra :)

Back
Topp