Blue_
Gift med forumet
Er DET DER bare 4+4 så er det jo helt fantastisk!!
Er det?
Fikk 2-3 på digital 15dpo/IKM. Ble litt sjokka da... Har to digitale til, så tar muligens den ene av de snart...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er DET DER bare 4+4 så er det jo helt fantastisk!!
Det høres ut som at du har mye spennende foran deg! Kanskje godt å ha så mye å gjøre sånn at tanker ikke får overta. Men pass på deg selv også og ikke slit deg ut [emoji173]5+1 (etter mens) - 4+3 (etter EL)
•12.januar - 4+5 og legetime
•11.februar - 9 uker, fosterutviklingen stoppet sist.
•04.mars - 12 uker og akkurat forbi hvor MA ble oppdaget sist.
I morgen skal jeg på kurs med jobben. Og så er det legetime dagen etter. Jobbe igjen på fredag og vips så er man 5 uker. Jeg har snart første dag på skolen og skal rive litt i huset. Etterpå kommer elektriker og snekker. Når de er ferdig, skal det sparkles og males. I tillegg holder jeg på med et fotokurs, som helst skal gjøres ett par oppgaver på i uken. Jeg trooor jeg skal få tiden til å gå.....
Dette ser kjempebra ut! [emoji7]
Det høres ut som at du har mye spennende foran deg! Kanskje godt å ha så mye å gjøre sånn at tanker ikke får overta. Men pass på deg selv også og ikke slit deg ut [emoji173]
Dette ser kjempebra ut! [emoji7]
Ja, veldig bra i alle fall sammenlignet med mine Og her er jo alt fint... Spennende med digital da!Er det?
Fikk 2-3 på digital 15dpo/IKM. Ble litt sjokka da... Har to digitale til, så tar muligens den ene av de snart...
Ja, veldig bra i alle fall sammenlignet med mine Og her er jo alt fint... Spennende med digital da!
Så bra at du fikk time så raskt. Hvor langt er du da?Da har jeg fått time til TUL.
Allerede på mandag skal jeg få en sniktitt... :O
Så bra at du fikk time så raskt. Hvor langt er du da?
Ønsker deg masse masse lykke til! Dette skal gå bare bra! [emoji8]
Håper du får det ja! Men dette kan betrygge deg på vei mot uke 9 som blir neste milepæl! [emoji173]Da er jeg bare 5+2...
Synes det var litt tidlig... Ettersom det stoppet i uke9 sist... Håper på at jeg treffer en hyggelig gyn og får komme tilbake...
Håper du får det ja! Men dette kan betrygge deg på vei mot uke 9 som blir neste milepæl! [emoji173]
Ja, det er jo det da! Det er vel akkurat på grensen er det ikke? Du skal ikke ringe sykehuset direkte å spørre om å få utsette noen dager? Jeg har ringt og bytta timer på sykehuset og det går helt fint å få til så fremst det gårJa, håper jeg får sett et lite hjerte som slår. At det ikke er for tidlig
Ja, det er jo det da! Det er vel akkurat på grensen er det ikke? Du skal ikke ringe sykehuset direkte å spørre om å få utsette noen dager? Jeg har ringt og bytta timer på sykehuset og det går helt fint å få til så fremst det går
Tenker bare at dersom du IKKE får se et bankende hjerte så gjør kanskje undersøkelsen deg mer nervøs i steden for å betrygge deg!
Jeg er litt enig med lille lykke her. Burde ikke være noe problem å få byttet time. Blir nok unødvendig bekymring om det er litt for tidlig å se et bankende hjerte [emoji173]
Så bra!!!Er enig jeg også. Synes det var veldig tidlig... Så jeg ringte de for å flytte timen. De hadde fått info om at jeg var i uke 6... Ettersom jeg hadde mens 05.12.16. Men forklarte at jeg hadde hatt sen EL. Og da var hun jo enig i at det var for tidlig. Flyttet den til 03.februar. Da er jeg 7+6
Sååå bra[emoji2] [emoji173]Er enig jeg også. Synes det var veldig tidlig... Så jeg ringte de for å flytte timen. De hadde fått info om at jeg var i uke 6... Ettersom jeg hadde mens 05.12.16. Men forklarte at jeg hadde hatt sen EL. Og da var hun jo enig i at det var for tidlig. Flyttet den til 03.februar. Da er jeg 7+6
Tenker at jeg burde flyttet dagboken min inn i forum. Men vet ikke om jeg tør helt ennå...
Mandag skal jeg innom legen og måle hCG igjen. Da får jeg også svaret på hva det lå på sist...