Blue_ prøver på nytt <3

Er DET DER bare 4+4 så er det jo helt fantastisk!! :-)

Er det?
Fikk 2-3 på digital 15dpo/IKM. Ble litt sjokka da... Har to digitale til, så tar muligens den ene av de snart...

5+1 (etter mens) - 4+3 (etter EL)

•12.januar - 4+5 og legetime
•11.februar - 9 uker, fosterutviklingen stoppet sist.
•04.mars - 12 uker og akkurat forbi hvor MA ble oppdaget sist.

I morgen skal jeg på kurs med jobben. Og så er det legetime dagen etter. Jobbe igjen på fredag og vips så er man 5 uker. Jeg har snart første dag på skolen og skal rive litt i huset. Etterpå kommer elektriker og snekker. Når de er ferdig, skal det sparkles og males. I tillegg holder jeg på med et fotokurs, som helst skal gjøres ett par oppgaver på i uken. Jeg trooor jeg skal få tiden til å gå.....
Det høres ut som at du har mye spennende foran deg! :) Kanskje godt å ha så mye å gjøre sånn at tanker ikke får overta. Men pass på deg selv også og ikke slit deg ut [emoji173]

Det høres ut som at du har mye spennende foran deg! :) Kanskje godt å ha så mye å gjøre sånn at tanker ikke får overta. Men pass på deg selv også og ikke slit deg ut [emoji173]

Dette ser kjempebra ut! [emoji7]

Ja, det er godt med travle dager. Da slipper man å tenke så mye. Gleder meg veldig til alt er ferdig i huset. Da har jeg bare jobb, skole og fotografering igjen :p
Skal gjøre det :) har heldigvis en samboer som passer på at jeg legger meg nedpå litt :)

Har vært hos legen og målt hCG i dag. Tilbake på mandag... Selv om helgen går, klarer de å se om det stiger bra nok. Hun skulle også snakke med en gynekolog om hvorvidt jeg burde gå på progesteronstøtte frem til uke12.

4+5 19dpo

•Legen tok hCG. Skal inn igjen på mandag og ta blodprøve nr.to
•Legen skulle forhøre seg med en gynekolog om jeg skal på progesteronstøtte frem til uke12.
•Henvisning til TUL er sendt.

Så da er det bare å vente

Ja, veldig bra i alle fall sammenlignet med mine :-) Og her er jo alt fint... Spennende med digital da!

Håper sånn at det går bra denne gangen. Stoppet i uke 9 sist... Så bare jeg kommer meg forbi der og ser at alt er bra. Da kan jeg slappe LITT mer av... I allefall frem til OUL.

Får se om jeg tar en i morgen eller lørdag. Hadde jeg bare hatt én ville jeg spart den til 5+3 :p

Så bra at du fikk time så raskt. Hvor langt er du da?
Ønsker deg masse masse lykke til! :) Dette skal gå bare bra! [emoji8]

Da er jeg bare 5+2...
Synes det var litt tidlig... Ettersom det stoppet i uke9 sist... Håper på at jeg treffer en hyggelig gyn og får komme tilbake...

Da er jeg bare 5+2...
Synes det var litt tidlig... Ettersom det stoppet i uke9 sist... Håper på at jeg treffer en hyggelig gyn og får komme tilbake...
Håper du får det ja! Men dette kan betrygge deg på vei mot uke 9 som blir neste milepæl! [emoji173]

Håper du får det ja! Men dette kan betrygge deg på vei mot uke 9 som blir neste milepæl! [emoji173]

Ja, håper jeg får sett et lite hjerte som slår. At det ikke er for tidlig :)

Ja, håper jeg får sett et lite hjerte som slår. At det ikke er for tidlig :)
Ja, det er jo det da! Det er vel akkurat på grensen er det ikke? Du skal ikke ringe sykehuset direkte å spørre om å få utsette noen dager? Jeg har ringt og bytta timer på sykehuset og det går helt fint å få til så fremst det går :)

Tenker bare at dersom du IKKE får se et bankende hjerte så gjør kanskje undersøkelsen deg mer nervøs i steden for å betrygge deg!

Jeg er litt enig med lille lykke her. Burde ikke være noe problem å få byttet time. Blir nok unødvendig bekymring om det er litt for tidlig å se et bankende hjerte [emoji173]

Ja, det er jo det da! Det er vel akkurat på grensen er det ikke? Du skal ikke ringe sykehuset direkte å spørre om å få utsette noen dager? Jeg har ringt og bytta timer på sykehuset og det går helt fint å få til så fremst det går :)

Tenker bare at dersom du IKKE får se et bankende hjerte så gjør kanskje undersøkelsen deg mer nervøs i steden for å betrygge deg!

Jeg er litt enig med lille lykke her. Burde ikke være noe problem å få byttet time. Blir nok unødvendig bekymring om det er litt for tidlig å se et bankende hjerte [emoji173]

Er enig jeg også. Synes det var veldig tidlig... Så jeg ringte de for å flytte timen. De hadde fått info om at jeg var i uke 6... Ettersom jeg hadde mens 05.12.16. Men forklarte at jeg hadde hatt sen EL. Og da var hun jo enig i at det var for tidlig. Flyttet den til 03.februar. Da er jeg 7+6 :)

Er enig jeg også. Synes det var veldig tidlig... Så jeg ringte de for å flytte timen. De hadde fått info om at jeg var i uke 6... Ettersom jeg hadde mens 05.12.16. Men forklarte at jeg hadde hatt sen EL. Og da var hun jo enig i at det var for tidlig. Flyttet den til 03.februar. Da er jeg 7+6 :)
Så bra!!!

Sååå bra[emoji2] [emoji173]

Tenker at jeg burde flyttet dagboken min inn i forum. Men vet ikke om jeg tør helt ennå...

Mandag skal jeg innom legen og måle hCG igjen. Da får jeg også svaret på hva det lå på sist...

Back
Topp