Blue_ prøver på nytt <3

Håper også det smitter :D

Jaa, noen ganger kan man være så utslitt at det er rart man klarer å stå opp :p mange dager man helst vil ligge i sengen hele dagen.
Heldigvis er det ikke trøbbel mellom meg og samboer følelsesmessig eller noe slikt. Men samboer gjorde noen dumme valg for noen mnd siden som jeg ikke visste om. Fikk litt sjokk kan man si.

Hærlig å se den nyeste testen din <3 må være fantastisk å få det svart på hvitt!

Huff, kjedelig uansett. Når man må ordne opp i ting på privaten. Spesielt om det sluker mye av kreftene sine.
Håper det ordner seg snart :)

Ja, veldig godt!
Men bekymrer meg likevel :p
Synes det stiger så sakte... Før har jeg fått kjempesterk strek med én gang... Så fortsetter å teste en stund... Og har fått legetime på torsdag. Skal be om hcg-prøve tror jeg...

Åh, dette er så herlig å høre! Unner deg dette virkelig! :joyful:

Med meg går det bra, CD14 og akkurat begynt å legge inn aksjer med tanke på el. Aner jo ikke når el kommer og ingen tegn enda men like greit å være føre var. Den bruker jo å komme rundt CD20-30 :rolleyes:

Legetime ang mine 2 kjemiske på onsdag. Tror ikke jeg får så mye ut av det men lov å prøve ;)

Er virkelig slitsomt det der. Har du fått prøve Femar forresten? En venninne av meg med PCOS går på det. Og hun gikk fra EL ett par ganger i året til fast syklus på 28-30 dager.

Håper du får noe svar. Måle progesteronet?

Skal til legen selv, på torsdag. Må høre om jeg ev må ta noe tilskudd ettersom det var litt lavt. Og jeg vil måle hcg... Synes det stiger så sakte... Er vant til at kroppen min produserer hcg fort! Og at jeg får sterke streker med én gang... Og MA ligger jo i bakhodet...

Hahaha!! Nei, jeg kan vel ikke det:hilarious::hilarious::hilarious:

Jo, hadde opprinnelig et ønske om en liten jente mtp lillesøster og at det trolig er de to som kommer til å leke mest sammen. Meeen så har jeg i etterkant tenkt at det kan fort bli mye med to jenter:hilarious::hilarious: Og mtp at kanskje storebror får mer forhold til den lille hvis det er en gutt... Konklusjonen er at samme kan det være og at jeg er veldig glad for at jeg slipper å velge!! :P Er bare glad for at det kommer en baby :)

Hehe :D

Jeg skjønner tankegangen :p
Og også konklusjonen ;) Bare det kommer en frisk og fin baby ut av "det" (haha), så kan vi smile og være lykkelige :D

Neei, jeg ble overrasket over at jeg fikk mld om time dagen etterpå! Så det gikk raskt :-)

Oi, ja det gikk unna!

Håper det går greit her også. Skal til legen på torsdag. Så får høre litt mer da.

Jeg og Bolla har det fint :joyful: Var på en ny tul på fredag og ble satt 3 dager frem, så nå som det er over midnatt er jeg allerede 13+0
emoji173.png

Åh, så deilig! Det må være en lettelse :) og veldig godt å bli satt frem. Hver dag teller når man har magehus [emoji173]️

Hei fineste! :) Hvordan går det med deg i dag?

Hei kjære [emoji173]️

Takk, som spør.
Tanta holder seg unna... Men jeg bekymrer meg en del. Ettersom strekene mine er så svake. De to andre gangene har de blitt sterkere mye fortere. Og med MA i bakhodet så klarer jeg ikke å slippe bekymringene.

Har fått meg time hos legen på torsdag. Sånn at jeg kan få henvisning til TUL, målt hcg og forhørt meg litt om progesteron-støtte. Ettersom jeg jo hadde litt lavt... Bare for å være sikker på om jeg bør begynne på det eller ikke.

Hvordan går det med deg?

Hei kjære [emoji173]️

Takk, som spør.
Tanta holder seg unna... Men jeg bekymrer meg en del. Ettersom strekene mine er så svake. De to andre gangene har de blitt sterkere mye fortere. Og med MA i bakhodet så klarer jeg ikke å slippe bekymringene.

Har fått meg time hos legen på torsdag. Sånn at jeg kan få henvisning til TUL, målt hcg og forhørt meg litt om progesteron-støtte. Ettersom jeg jo hadde litt lavt... Bare for å være sikker på om jeg bør begynne på det eller ikke.

Hvordan går det med deg?
Håper dagene går fort til timen [emoji173] Skjønner godt at du uroer deg. Ingen ting er jo en selvfølge lengre etter at man har opplevd det du har opplevd.

Men hvordan er strekene? Øker de eller holder de seg på stedet hvil?

Med meg så er alt bare ventetid nå. Føler at livet står stille og ikke får gå videre før vi har fått avklart mer. Onsdag blir D- day for både meg og babyen. Prøvesvar er klare da, of vi skal på tul. Og i morgen skal datteren min undersøkes. Kan ikke gjøre annet enn å stå i det. [emoji26] Håper på bedre tider!

Håper dagene går fort til timen [emoji173] Skjønner godt at du uroer deg. Ingen ting er jo en selvfølge lengre etter at man har opplevd det du har opplevd.

Men hvordan er strekene? Øker de eller holder de seg på stedet hvil?

Med meg så er alt bare ventetid nå. Føler at livet står stille og ikke får gå videre før vi har fått avklart mer. Onsdag blir D- day for både meg og babyen. Prøvesvar er klare da, of vi skal på tul. Og i morgen skal datteren min undersøkes. Kan ikke gjøre annet enn å stå i det. [emoji26] Håper på bedre tider!

13DPO ettermiddag
14-16DPO morgen

ImageUploadedByBV Forum1483955247.429813.jpg

Ser jo ut til at det øker? Synes bare 15 og 16 så like ut... Og de er så svake... Fikk forøvrig 2-3 på digital i går... Men klarer ikke å roe meg ned. Ser frem til torsdag og hcg...

Er ikke så rart at du føler det. Det tror jeg nok alle ville gjort i en sånn situasjon. Huff, altså! Håper virkelig at alt er bra med dere alle [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

13DPO ettermiddag
14-16DPO morgen

Vis vedlegget 214768

Ser jo ut til at det øker? Synes bare 15 og 16 så like ut... Og de er så svake... Fikk forøvrig 2-3 på digital i går... Men klarer ikke å roe meg ned. Ser frem til torsdag og hcg...

Er ikke så rart at du føler det. Det tror jeg nok alle ville gjort i en sånn situasjon. Huff, altså! Håper virkelig at alt er bra med dere alle [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Se der ja! Dette er FIN økning [emoji1][emoji173] Her er mine til sammenlikning, og du ser økningen går i rykk og napp (de tre før 16 ser nesten like ut!):
a4f5bd8b525207522c5efbd204d99853.jpg

13DPO ettermiddag
14-16DPO morgen

Vis vedlegget 214768

Det der er en fin økning!! ;)

Huff, kjedelig uansett. Når man må ordne opp i ting på privaten. Spesielt om det sluker mye av kreftene sine.
Håper det ordner seg snart :)

Ja, veldig godt!
Men bekymrer meg likevel :p
Synes det stiger så sakte... Før har jeg fått kjempesterk strek med én gang... Så fortsetter å teste en stund... Og har fått legetime på torsdag. Skal be om hcg-prøve tror jeg...

Sluker veldig mye krefter ja :) håper jeg også.

Å få tatt den prøven for så å få snakket med legen om det håper jeg hjelper deg til å nyte graviditeten litt mer :) men skjønner veldig godt at det er vanskelig for deg <3 sier de ikke noe om at det stiger ca annenhver dag?
Selv har jeg aldri fått en positiv test i mitt liv så jeg klarer ikke se for meg hvordan det skal se ut.

Se der ja! Dette er FIN økning [emoji1][emoji173] Her er mine til sammenlikning, og du ser økningen går i rykk og napp (de tre før 16 ser nesten like ut!):
a4f5bd8b525207522c5efbd204d99853.jpg

Det der er en fin økning!! ;)

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hva tenker dere om denne;

ImageUploadedByBV Forum1484061751.454293.jpg

Blir jo helt tussete...

Beklager den dårlige kvaliteten på bildene. Gammel tlf da min nye er på reperasjon.

5+1 (etter mens) - 4+3 (etter EL)

•12.januar - 4+5 og legetime
•11.februar - 9 uker, fosterutviklingen stoppet sist.
•04.mars - 12 uker og akkurat forbi hvor MA ble oppdaget sist.

I morgen skal jeg på kurs med jobben. Og så er det legetime dagen etter. Jobbe igjen på fredag og vips så er man 5 uker. Jeg har snart første dag på skolen og skal rive litt i huset. Etterpå kommer elektriker og snekker. Når de er ferdig, skal det sparkles og males. I tillegg holder jeg på med et fotokurs, som helst skal gjøres ett par oppgaver på i uken. Jeg trooor jeg skal få tiden til å gå.....

Back
Topp