Blue_ prøver på nytt <3

Ja det er jo klart. Selvom det et kjempe tydelig så vil man kanskje ofte tenke at det ikke er noe [emoji4] Men dette var gøy! Hvor langt er du på vei?

Jeg skal på ny ktr på tirsdag og da søker han da. Han sa det går fort i Drammen [emoji4]
Jaa det er klart, det blir på en måte litt mer personlig å vite kjønn [emoji173] [emoji2]

Mhm, absolutt. Tror det jo ikke før man sitter der med bebisen sin. Egentlig ikke da heller :p

Jeg hadde sen EL så regner etter den og da er jeg 4+1 i dag. Og fikk denne
ImageUploadedByBV Forum1483866628.314011.jpg

:D :D :D Dét var godt å se!

Åja, bra det da :) Det må du glede deg til! Snart kjenner du nok bevegelse også [emoji173]️

Så fantastisk :D nå har du det svart på hvitt! ... eller rødt på hvitt... :p ja, du skjønner! Så godt å se de tydelige strekene! :D

Hehe, ja. Virkelig :D fikk det svart på hvitt i dag også
ImageUploadedByBV Forum1483866827.799158.jpg

[emoji173]️[emoji173]️

Åja, skal ha til onsdag! Fikk henvisning av legen :-)

Åh, så bra! Tok det lang tid før legen sendte henvisning, til du fikk timen?

Skal tenke på dere på onsdag [emoji173]️

Å herregud! Nå ble jeg skikkelig overasket og glad!! :D :D

GRATULERER SÅ MYE!!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Godt du tok deg litt fri når resultatet ble så bra! :D Vi har bare vært litt bekymret for deg, om alt går greit osv :)

HURRAAA!!

Åh, tusen takk! Gode du[emoji173]️[emoji173]️

Dere er fantastiske[emoji173]️ Har jo savnet dere, selv om det var godt med pause fra BV :)

Inne i pp7 nå :/ tror jeg har EL innen onsdag så vi må bare humpe på, var jo så sikker på graviditet i pp 5 men...

Skjer veldig mye for tiden, ferdig utdannet, ny jobb, flytting, og litt trøbbel i privaten :p

Det blir nok deres tur snart! [emoji173]️
Håper dette smitter :)

Skjønner, rart hvor mye man klarer, selv om man "er på vei". Skulle du bli gravid nå, er jeg sikker på at dere finner en løsning :)

Krysser fingrene for full klaff!

Mhm, absolutt. Tror det jo ikke før man sitter der med bebisen sin. Egentlig ikke da heller [emoji14]

Jeg hadde sen EL så regner etter den og da er jeg 4+1 i dag. Og fikk denne
Vis vedlegget 214628

:D :D :D Dét var godt å se!

Åja, bra det da :) Det må du glede deg til! Snart kjenner du nok bevegelse også [emoji173]️
Åååå for et deilig syn [emoji3] [emoji3] [emoji7] Det er så stas, om en knapp uke begynner det lille hjertet å slå [emoji173]

Gratulerer så mye Blue [emoji173] så fint å lese at du endelig er blitt gravid! [emoji173]

Åååå for et deilig syn [emoji3] [emoji3] [emoji7] Det er så stas, om en knapp uke begynner det lille hjertet å slå [emoji173]

Ja, virkelig fantastisk [emoji173]️

Gratulerer så mye Blue [emoji173] så fint å lese at du endelig er blitt gravid! [emoji173]

Tusen takk!
Føles uvirkelig etter alt som har vært galt med kroppen etter aborten. Og vi er veldig nervøse. Men også veldig glade :)

Det blir nok deres tur snart! [emoji173]️
Håper dette smitter :)

Skjønner, rart hvor mye man klarer, selv om man "er på vei". Skulle du bli gravid nå, er jeg sikker på at dere finner en løsning :)

Krysser fingrene for full klaff!

Håper også det smitter :D

Jaa, noen ganger kan man være så utslitt at det er rart man klarer å stå opp :p mange dager man helst vil ligge i sengen hele dagen.
Heldigvis er det ikke trøbbel mellom meg og samboer følelsesmessig eller noe slikt. Men samboer gjorde noen dumme valg for noen mnd siden som jeg ikke visste om. Fikk litt sjokk kan man si.

Hærlig å se den nyeste testen din <3 må være fantastisk å få det svart på hvitt!

Tusen takk, godeste[emoji173]️

Ja, ikke sant! Jeg som er så "julete" av meg og greier. Passet jo helt perfekt!

Takk, igjen! Jeg var helt skjelven i dag tidlig... Skalv på hendene og tenkte at nå går det galt igjen. Så det er litt opp og ned atm... Forhåpentligvis roer jeg meg litt mer ned etter hvert.

Hvordan går det med deg? [emoji173]️

Åh, dette er så herlig å høre! Unner deg dette virkelig! :joyful:

Med meg går det bra, CD14 og akkurat begynt å legge inn aksjer med tanke på el. Aner jo ikke når el kommer og ingen tegn enda men like greit å være føre var. Den bruker jo å komme rundt CD20-30 :rolleyes:

Legetime ang mine 2 kjemiske på onsdag. Tror ikke jeg får så mye ut av det men lov å prøve ;)

Hehe, du kan ikke skylde på dét heller du vett :p :D

Du hadde et lite ønske om kjønn, hadde du ikke? Fått en følelse?

Godeste Lambi-Love :D fint å være back in cyber space AKA baby space igjen ;)

Hahaha!! Nei, jeg kan vel ikke det:hilarious::hilarious::hilarious:

Jo, hadde opprinnelig et ønske om en liten jente mtp lillesøster og at det trolig er de to som kommer til å leke mest sammen. Meeen så har jeg i etterkant tenkt at det kan fort bli mye med to jenter:hilarious::hilarious: Og mtp at kanskje storebror får mer forhold til den lille hvis det er en gutt... Konklusjonen er at samme kan det være og at jeg er veldig glad for at jeg slipper å velge!! :P Er bare glad for at det kommer en baby :)

Back
Topp