Blue_ prøver på nytt <3

Masse masse lykke til <3

Ønsker deg masse lykke til, kjære deg! :) Gleder meg til positiv oppdatering ;)

Masse lykke til med både kommune og UL!! :)

Masse lykke til på TUL! Gleder meg til å høre hvor bra det gikk :D du må oppdatere oss fort <3

Kjære deg! Sender deg en gooood klem [emoji173] Skjønner ikke at dette er noe kommunen kan gjøre helt uten videre. Så mange triste utfall... Barn som mister vennene sine, barn som mister de trygge og vante omgivelsene, stresset det legges på foreldrene, dyrebar tid kastet bort i trafikkaos.. håper det virkelig kommer til å det seg på noe vis.

Ellers må du ha masse lykke til i morgen, og håper dere får en god og positiv opplevelse [emoji173]

Tusen takk, besteste bv-jentene <3

TUL vel overstått og alt var i skjønneste orden! Herregud, så letta!! Tårene kom med én gang... Skuldrene senkes ett par hakk <3

Tusen takk, besteste bv-jentene <3

TUL vel overstått og alt var i skjønneste orden! Herregud, så letta!! Tårene kom med én gang... Skuldrene senkes ett par hakk <3

HURRA!!!! :D :D :D

ImageUploadedByBV Forum1486151220.843173.jpg

Lille bamsemumsen <3

Hun sa at bildene ble mørke, men vi fikk i det minste bevis på at vi hadde vært der ;) Hun tippet at jeg var 8+0 som stemmer bra med min egen EL-beregning (7+6). Lille bamsemums var 1,5cm lang :) <3

Dette blir en utblåsning... Så er dere herved advart... [emoji14]

Jeg er altså så S L I T E N! [emoji43][emoji43]

Skole, jobb, oppussing, kamp mot kommunen og bamsemumsen i magen...
I går var jeg oppe lenge og bakte muffins til barnebursdag i barnehagen. Kl0520 våknet jeg av at snuppa av alle ting, hadde hatt et uhell i senga si. Hun ble helt tørr da hun var to år. Så det kom litt plutselig... Hun hadde ikke klart å komme seg opp fordi hun sov så godt, sa hun. Og plutselig var det for sent. Kan forstå det godt, ettersom det har vært en del ekstra tidlige dager i bhg og fjas på kveldstid.

Tok en rolig start på dagen før jeg leverte henne i barnehagen. Ettersom jeg starter litt senere i dag. Skulle bare hjem, pakke vesken og dra avgårde før kroppen totalt streiket. Den ville ikke mer... Jeg sloss mot samvittigheten og ble hjemme i dag.... Helt tom for krefter...

Fikk melding fra min kjære, som var veldig glad da han hørte at jeg hadde blitt hjemme...[emoji173]️

Dette blir en utblåsning... Så er dere herved advart... [emoji14]

Jeg er altså så S L I T E N! [emoji43][emoji43]

Skole, jobb, oppussing, kamp mot kommunen og bamsemumsen i magen...
I går var jeg oppe lenge og bakte muffins til barnebursdag i barnehagen. Kl0520 våknet jeg av at snuppa av alle ting, hadde hatt et uhell i senga si. Hun ble helt tørr da hun var to år. Så det kom litt plutselig... Hun hadde ikke klart å komme seg opp fordi hun sov så godt, sa hun. Og plutselig var det for sent. Kan forstå det godt, ettersom det har vært en del ekstra tidlige dager i bhg og fjas på kveldstid.

Tok en rolig start på dagen før jeg leverte henne i barnehagen. Ettersom jeg starter litt senere i dag. Skulle bare hjem, pakke vesken og dra avgårde før kroppen totalt streiket. Den ville ikke mer... Jeg sloss mot samvittigheten og ble hjemme i dag.... Helt tom for krefter...

Fikk melding fra min kjære, som var veldig glad da han hørte at jeg hadde blitt hjemme...[emoji173]️

Uff! :( Bra du lytter til kroppen! Jobber du 100%?

Uff! :( Bra du lytter til kroppen! Jobber du 100%?

Nei, er 100% student og jobber i helgene... Nå ble det bare nok...

Får slepe meg tilbake på skolebenken i morgen. Og har heldigvis ett par dager fri neste uke[emoji4]

Sender deg en oppmuntringsklem! [emoji173] Mye som skal skje på en gang! Godt du lytter til kroppen og tok deg en fridag!

Sender deg en oppmuntringsklem! [emoji173] Mye som skal skje på en gang! Godt du lytter til kroppen og tok deg en fridag!

Tusen takk[emoji173]️ Alt bra med deg, Lille Lykke?

Nei, er 100% student og jobber i helgene... Nå ble det bare nok...

Får slepe meg tilbake på skolebenken i morgen. Og har heldigvis ett par dager fri neste uke[emoji4]

Ah.. Nei, da er det kanskje ikke så lett å sykmelde seg heller. Men det er viktig å lytte til kroppen, da :)

Hvor langt på vei er du nå? Slapper du litt mer av?

Syns det går opp og ned i grunn. Men stort sett oppover :) Svangerskap er ikke for pyser. Spesielt ikke etter dårlige erfaringer!

Skjønner hva du mener. Små milepæler hjelper meg hver dag [emoji4] Og jeg prøver å fortelle meg selv at om noe går galt, får vi bare jobbe oss gjennom det også. Selv om jeg er stort sett positiv, er jeg fortsatt forberedt på det værste.

Ah.. Nei, da er det kanskje ikke så lett å sykmelde seg heller. Men det er viktig å lytte til kroppen, da :)

Hvor langt på vei er du nå? Slapper du litt mer av?

Er ikke det vet du. Forhåpentligvis blir det litt bedre etter hvert. Nå er oppussingen straks ferdig og så snart barnehageopptaket er klart, eventuelt kommunen må ta opp vedtaket sitt på nytt, blir det litt bedre.

Etter mens er jeg 10+3, EL 9+5 og etter første TUL 9+6/10+0[emoji14] Holder meg stort sett til EL da[emoji4]

Nå er jeg omtrentlig hvor det hadde stoppet sist gang. Så om alt er OK på organrettet TUL 10.mars... DA skal jeg roe meg ned[emoji4]

Er ganske rolig nå også, altså. Men er vel mest det at det ligger litt i bakhodet...

Er ikke det vet du. Forhåpentligvis blir det litt bedre etter hvert. Nå er oppussingen straks ferdig og så snart barnehageopptaket er klart, eventuelt kommunen må ta opp vedtaket sitt på nytt, blir det litt bedre.

Etter mens er jeg 10+3, EL 9+5 og etter første TUL 9+6/10+0[emoji14] Holder meg stort sett til EL da[emoji4]

Nå er jeg omtrentlig hvor det hadde stoppet sist gang. Så om alt er OK på organrettet TUL 10.mars... DA skal jeg roe meg ned[emoji4]

Er ganske rolig nå også, altså. Men er vel mest det at det ligger litt i bakhodet...

Da satser vi på at det roer seg litt snart :)

Oi, er du så langt allerede! Tiden flyr :wideyed: Det er heldigvis ikke såå lenge til, da. Håper tiden går fort frem til det og at alt ser bra ut så du kan bekymre deg litt mindre :)

Da satser vi på at det roer seg litt snart :)

Oi, er du så langt allerede! Tiden flyr :wideyed: Det er heldigvis ikke såå lenge til, da. Håper tiden går fort frem til det og at alt ser bra ut så du kan bekymre deg litt mindre :)

Ja, håper på det. Skal til legen i dag og få en sykemelding for i dag. Ettersom fravær klusser med stipend. Da har jeg fri til onsdag neste uke. Forhåpentligvis hjelper det litt på[emoji4]

Hehe, ja. Det går unna[emoji4] takk[emoji173]️
Gleder meg veldig til å se[emoji4] Han er så dyktig at han også ser kjønn i uke13. Og tar seg alltid god tid til å forklare organ og det man ellers lurer på.

Back
Topp