Blue_ prøver på nytt <3

Ja, håper på det. Skal til legen i dag og få en sykemelding for i dag. Ettersom fravær klusser med stipend. Da har jeg fri til onsdag neste uke. Forhåpentligvis hjelper det litt på[emoji4]

Hehe, ja. Det går unna[emoji4] takk[emoji173]️
Gleder meg veldig til å se[emoji4] Han er så dyktig at han også ser kjønn i uke13. Og tar seg alltid god tid til å forklare organ og det man ellers lurer på.

Så bra at du får slappet av litt :)

Spennende! :)

10+1/10+6

Nå er jeg inne i en nervøs periode.
Er det liv i magen fortsatt?

Tiden frem mot neste TUL har begynt på sakte gir... Dagene frem til nå har egentlig gått fort... Men nå? Treeeegt! Og jeg er nervøs...

Så godt å høre at ultralyden gikk bra, og det er bare så RETT at du lytter til kroppen! :Heartred

Utrolig søt liten bamsemums du ruger på! :joyful:

10+1/10+6

Tiden frem mot neste TUL har begynt på sakte gir... Dagene frem til nå har egentlig gått fort... Men nå? Treeeegt! Og jeg er nervøs...
Skjønner deg så godt, Blue! [emoji173] Alt er nok i skjønneste orden, men fasen du er i er tøff når man har mistet før fordi man ikke kan vite sikkert at alt er bra. Det blir lettere om en måned - kanskje har du begynt å kjenne liv da, og i alle fall har du vært på tul og fått en beroligelse med det.
Hvordan går det med barnehagesaken forresten?

10+1/10+6

Kjenner jeg sitter med de samme tankene. TUL 6.mars. Da er jeg 12+6. Håper han ser kjønn, hvis det fortsatt er liv der da. Magen strekker veldig i dag, så noe vokser heldigvis. Også har jeg kastet opp mer denne uka, er 10+6 i dag. Synes også at det er lenge til:p

Skjønner deg så godt, Blue! [emoji173] Alt er nok i skjønneste orden, men fasen du er i er tøff når man har mistet før fordi man ikke kan vite sikkert at alt er bra. Det blir lettere om en måned - kanskje har du begynt å kjenne liv da, og i alle fall har du vært på tul og fått en beroligelse med det.
Hvordan går det med barnehagesaken forresten?

Ja, jeg har en kropp som tviholder på graviditet... Så jeg vet at om det er noe som er galt, blir det oppdaget på UL. Frem til nå har det jo gått fort. Men ettersom jeg er inne i "den perioden" nå går det litt trått... Har allerede kjent "noe", men om det er bamsemums eller ikke tør jeg ikke si ennå. 18 dager til TUL nå...

Det står stille der også. Vi har advokat på saken og avventer nytt møte i kommunen 27.feb. 9/10.mars er nytt barnehageopptak klart, så regner med ting roer seg litt etter det. Da vet vi noe og i alle fall hvilken barnehage hun havner i...

Kjenner jeg sitter med de samme tankene. TUL 6.mars. Da er jeg 12+6. Håper han ser kjønn, hvis det fortsatt er liv der da. Magen strekker veldig i dag, så noe vokser heldigvis. Også har jeg kastet opp mer denne uka, er 10+6 i dag. Synes også at det er lenge til:p

Her er det TUL 10.mars, da er jeg 12+6/13+0/13+4[emoji14]

Skal du til Martin? Håper også vi får se kjønn om ting er OK.

Vet at kroppen min ikke kvitter seg med det selv, om noe er galt. Og ettersom jeg er inne i den perioden hvor det gikk galt sist, kjenner jeg det litt ekstra på det nå. Forhåpentligvis går det jo bra! Men det blir godt å få overstått den ultralyden... Står litt på pause nå.

I dag har jeg en dag med litt mindre uggenhet... Det ble jo bedre i uke10 med jenta mi. Og er alltid mer uggen når jeg er trøtt/sliten. Nå har jeg hatt noen dager uten stress...

Tenker jo at det går bra, men er for første gang nervøs i dette svangerskapet... Og jeg vet ikke om jeg liker det...

Altså, jeg har organrettet TUL om 18 dager... Men nå er jeg faktisk drit nervøs.... Skulle ønske legen min hadde UL... Ev om hun kunne sendt meg på sykehuset igjen... For nå er jeg faktisk redd...

Altså, jeg har organrettet TUL om 18 dager... Men nå er jeg faktisk drit nervøs.... Skulle ønske legen min hadde UL... Ev om hun kunne sendt meg på sykehuset igjen... For nå er jeg faktisk redd...

Kan du ikke ringe og si akkurat det, da? Kanskje det er mulig å få til noe. Det skader jo ikke å prøve.

Kan du ikke ringe og si akkurat det, da? Kanskje det er mulig å få til noe. Det skader jo ikke å prøve.

Ja, jeg tror at jeg kommer til å ringe enten legen eller gynpol i morgen.
Ikke noe godt å plutselig bli så stresset og redd...

Ja, jeg tror at jeg kommer til å ringe enten legen eller gynpol i morgen.
Ikke noe godt å plutselig bli så stresset og redd...

Gjør det, du ❤ Nei, absolutt ikke, og i hvert fall ikke mtp hva du har opplevd. Håper du blir tatt på alvor.

Gjør det, du [emoji173] Nei, absolutt ikke, og i hvert fall ikke mtp hva du har opplevd. Håper du blir tatt på alvor.

Tusen takk, gode du[emoji173]️

Har snakket med gynpol i dag... Legen jeg snakket med forsto godt bekymringene mine. Og ettersom historien min var som den var, hadde jeg rett på TUL, sa hun.

Egentlig burde jeg fått legen til å henvise meg én gang til. Men ettersom jeg hadde vært innom der tidligere, satte hun meg opp. Jeg må derfor bare vente på brev i posten... Hun skulle skrive at det hastet og at jeg snarlig måtte få time.

Jeg burde også ringe legen min, sa hun og få måle HCG igjen. Så da stikker jeg innom der i morgen...

Har snakket med gynpol i dag... Legen jeg snakket med forsto godt bekymringene mine. Og ettersom historien min var som den var, hadde jeg rett på TUL, sa hun.

Egentlig burde jeg fått legen til å henvise meg én gang til. Men ettersom jeg hadde vært innom der tidligere, satte hun meg opp. Jeg må derfor bare vente på brev i posten... Hun skulle skrive at det hastet og at jeg snarlig måtte få time.

Jeg burde også ringe legen min, sa hun og få måle HCG igjen. Så da stikker jeg innom der i morgen...

Så bra at du får en ekstra ul :) er ikke noe godt å ha de bekymringene!

Men om HCG'en ikke viser store økningen eller har synket betyr det ikke at det er noe galt. Da den synker etter uke 8 og fram mot fødsel :)

Så bra at du får en ekstra ul :) er ikke noe godt å ha de bekymringene!

Men om HCG'en ikke viser store økningen eller har synket betyr det ikke at det er noe galt. Da den synker etter uke 8 og fram mot fødsel :)

Ja, det gjør det litt lettere å holde ut noen dager til.

Er nettopp det jeg har hørt også... Derfor jeg ikke har hørt med legen om det... Nevnte det for legen på gynpol og hun sa at man kunne se at det ikke sank mye... Men er jo litt usikker på om jeg tør...

Så bra at du får en TUL til i nærmeste fremtid! Håper du får time raskt og ikke minst at alt er fint ❤ Jeg skjønner at du er bekymret men jeg er sikker på at alt er fint!

Sender en stor klem ❤

Så bra at du får en TUL til i nærmeste fremtid! Håper du får time raskt og ikke minst at alt er fint [emoji173] Jeg skjønner at du er bekymret men jeg er sikker på at alt er fint!

Sender en stor klem [emoji173]

Signerer Jolanda! Gode nyheter, og så bra du ringte!

Sender deg en stor klem :Heartpink

Hvordan har du det? [emoji173]

Tusen takk for omtanke, besteste dere[emoji173]️[emoji173]️

Har mye som skjer for tiden, så tidvis er jeg litt "inn og ut". Med barnehagen, jobb, skole, oppussing, familie og lille bamsemums som krever sitt....

I dag kom brevet med ny time til TUL. Fredag 03.mars... Og organrettet er 10.mars...
Så nå må jeg bare holde ut og håpe at alt er bra[emoji1374] Jeg får snart to tette sniktitt inn i magehuset.

Tusen takk for omtanke, besteste dere[emoji173]️[emoji173]️

Har mye som skjer for tiden, så tidvis er jeg litt "inn og ut". Med barnehagen, jobb, skole, oppussing, familie og lille bamsemums som krever sitt....

I dag kom brevet med ny time til TUL. Fredag 03.mars... Og organrettet er 10.mars...
Så nå må jeg bare holde ut og håpe at alt er bra[emoji1374] Jeg får snart to tette sniktitt inn i magehuset.

Så bra at du fikk en ekstra TUL og at det ikke er såå lenge til! :) Hold ut ❤ Hvordan føler du deg nå? Har du en like dårlig følelse?

Back
Topp