Blue_ prøver på nytt <3

Så herlig!! Hvor langt er du på vei da?:happy:

Ja [emoji4]
Hun mente jeg var 12+2/12+3
Etter EL er jeg 11+6 og etter TR 12+4... Jeg har holdt meg til EL ettersom jeg ikke ville bli satt langt bak [emoji4]
(Forrige TUL ble jeg satt frem én dag, etter EL-terminen. Og det er akkurat fire uker siden...)

Ja, det var en STOR lettelse! Og vi skal på enda en TUL neste fredag (organrettet). Så nå skal nervene ned[emoji173]️

Forhåpentligvis kommer du etter veldig snart! Kroppen min brukte jo 6mnd på å normalisere seg etter aborten. Var kanskje litt ekstremt tilfelle, men. Det kan kanskje gi håp[emoji257]

Jeg er gravid ... ;) Men har noen fryktelig lange uker foran meg, kjenner jeg ...

Jeg er gravid ... ;) Men har noen fryktelig lange uker foran meg, kjenner jeg ...

Eeeer du?? Ååååh, det har jeg ikke fått med meg[emoji322][emoji322] Gratulerer[emoji173]️ Har sneket en del på tempetråden for å se. Men har vel akkurat gått glipp av det da[emoji4] Så du hadde en fin kurve i alle fall.
Hvor langt på vei er du nå?

12+3

bf45e812cddba1b231d5665764098bba.jpg

Lille bolla som satt å chilla' inni der. H*n holdt på med noen hender i ansiktet også. Gyn sa at de kunne begynne å sutte på tommelen ganske tidlig. At det kanskje var det som ble forsøkt[emoji7]

Hun satte meg frem til 12+2/12+3.

For akkurat fire uker siden mente gyn at jeg var 8+0 (altså én dag lenger frem i forhold til EL).
Etter TR er jeg 12+4 og 11+6 etter EL[emoji1]

Neste fredag blir det organrettet TUL. Hvor vi kaaaanskje får vite kjønn[emoji33] Selv om jeg ikke regner med det, blir det spennende.

Kommende storesøster fikk vite det i dag. Og hun ble kjempeglad[emoji173]️ Lå i fanget mitt, snakket og kysset magen[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Formen så langt har vært veldig fin. Litt uggen, men absolutt ikke som sist. Da hang jeg over doskåla[emoji23] Ellers veldig sliten... Bekkenet har også begynt å gi lyd ifra seg.
Matlysten er ikke helt den store, men jeg får nok i meg det jeg skal.

Nå er det bare å krysse fingrene for at vi får den barnehagen vi har søkt på. Etter det barnehagestyret som har vært. Selv om saken ikke ble tatt opp på nytt, kjemper foreldrene videre med saken... Vi har rettet mistillitsforslag mot rådmannen og er i kontakt med barneombudet... Og det avventes fortsatt et svar på inhabilitet...

Eeeer du?? Ååååh, det har jeg ikke fått med meg[emoji322][emoji322] Gratulerer[emoji173]️ Har sneket en del på tempetråden for å se. Men har vel akkurat gått glipp av det da[emoji4] Så du hadde en fin kurve i alle fall.
Hvor langt på vei er du nå?
Takk! [emoji4] Er bare 4+6. [emoji13]

12+3

bf45e812cddba1b231d5665764098bba.jpg

Lille bolla som satt å chilla' inni der. H*n holdt på med noen hender i ansiktet også. Gyn sa at de kunne begynne å sutte på tommelen ganske tidlig. At det kanskje var det som ble forsøkt[emoji7]

Hun satte meg frem til 12+2/12+3.

For akkurat fire uker siden mente gyn at jeg var 8+0 (altså én dag lenger frem i forhold til EL).
Etter TR er jeg 12+4 og 11+6 etter EL[emoji1]

Neste fredag blir det organrettet TUL. Hvor vi kaaaanskje får vite kjønn[emoji33] Selv om jeg ikke regner med det, blir det spennende.

Kommende storesøster fikk vite det i dag. Og hun ble kjempeglad[emoji173]️ Lå i fanget mitt, snakket og kysset magen[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Formen så langt har vært veldig fin. Litt uggen, men absolutt ikke som sist. Da hang jeg over doskåla[emoji23] Ellers veldig sliten... Bekkenet har også begynt å gi lyd ifra seg.
Matlysten er ikke helt den store, men jeg får nok i meg det jeg skal.

Nå er det bare å krysse fingrene for at vi får den barnehagen vi har søkt på. Etter det barnehagestyret som har vært. Selv om saken ikke ble tatt opp på nytt, kjemper foreldrene videre med saken... Vi har rettet mistillitsforslag mot rådmannen og er i kontakt med barneombudet... Og det avventes fortsatt et svar på inhabilitet...

Så fantastisk! ❤

7. november, men så langt fram tør jeg ikke å tenke ennå. [emoji85] Første delmål er 9 uker (stoppet 8+5 sist).

Små delmål virket for meg denne gangen. Da virker det ikke så langt unna. Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen[emoji1374]

12+5

I går kveld hadde jeg skikkelig spenn i magen. Var det en kynner tro? Hadde aldri merkbare kynnere med første.

Og i dag har jeg mye utflod[emoji23] Føler det bare renner...

Så mye rart man skal oppleve som preggers... og tenke på!

12+5

I går kveld hadde jeg skikkelig spenn i magen. Var det en kynner tro? Hadde aldri merkbare kynnere med første.

Jeg har også mye utflod... [emoji21][emoji16] Men tar det som et godt tegn. Hadde det med de to første, og ikke med tredje som vi mista.

12+5

Hehehe slusa var åpen her også[emoji85] [emoji23] jeg gikk på do for å se etter blod ved et par anledninger faktisk[emoji23]

Jeg har også mye utflod... [emoji21][emoji16] Men tar det som et godt tegn. Hadde det med de to første, og ikke med tredje som vi mista.

Hehehe slusa var åpen her også[emoji85] [emoji23] jeg gikk på do for å se etter blod ved et par anledninger faktisk[emoji23]

Hehe, husker ikke helt hvordan det var første gangen.
Har vært litt jevnt og trutt, denne gangen. Men nå åpnet slusene seg[emoji23] Føler jo jeg tisser på meg[emoji14]

12+6

I dag hadde jeg en "brekningsdag"... Når jeg er veldig trøtt eller sliten går jeg og brekker meg... Og i dag holdt det på å gå galt i bilen (jeg kjørte). Stuuuptrøtt, kjørt tog, buss og trikk. Og da jeg til slutt satte meg i bilen, vrengte hele magen seg Heldigvis gikk det bra, jeg fikk kommet meg i hus og tatt en formiddagshvil... Men kroppen sier ifra...

Ettersom jeg ville vente til etter TUL med å ringe legen, fikk jeg ringt i dag.
Dermed blir det på tide med første sv.skapkontroll tirsdag i neste uke...
Da skal jeg også forhøre meg om jeg kan få noe forebyggende mot migrenen jeg sliter med. Generelt mye plaget, men ekstremt plaget under graviditet. Når man heller ikke kan bruke medisiner blir det grusomt... Kom på at de forebyggende medisinene jeg har brukt, faktisk er blodtrykksmedisiner. Og dét kan man jo få som gravid også... Noen får jo høyt blodtrykk... Jeg håper at noen av de kan hjelpe litt...
Men må altså vente til tirsdag i neste uke...

Ellers, fryktelig trøtt og ser ikke frem til to uker i strekk uten fri... Med skole i ukedagene, ekstra lang dag på fredag og jobb i helgen... Lurer på om jeg kommer til å be om sykemelding til neste helg... Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få det til å gå... Men én dag om gangen.

Ai ai, Det høres sliiiitsomt ut for en gravid sjel! Spesielt når du er plaget med migrene. Håper du kan bruke de forebyggende medisinene.

Back
Topp