12+3
Lille bolla som satt å chilla' inni der. H*n holdt på med noen hender i ansiktet også. Gyn sa at de kunne begynne å sutte på tommelen ganske tidlig. At det kanskje var det som ble forsøkt[emoji7]
Hun satte meg frem til 12+2/12+3.
For akkurat fire uker siden mente gyn at jeg var 8+0 (altså én dag lenger frem i forhold til EL).
Etter TR er jeg 12+4 og 11+6 etter EL[emoji1]
Neste fredag blir det organrettet TUL. Hvor vi kaaaanskje får vite kjønn[emoji33] Selv om jeg ikke regner med det, blir det spennende.
Kommende storesøster fikk vite det i dag. Og hun ble kjempeglad[emoji173]️ Lå i fanget mitt, snakket og kysset magen[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Formen så langt har vært veldig fin. Litt uggen, men absolutt ikke som sist. Da hang jeg over doskåla[emoji23] Ellers veldig sliten... Bekkenet har også begynt å gi lyd ifra seg.
Matlysten er ikke helt den store, men jeg får nok i meg det jeg skal.
Nå er det bare å krysse fingrene for at vi får den barnehagen vi har søkt på. Etter det barnehagestyret som har vært. Selv om saken ikke ble tatt opp på nytt, kjemper foreldrene videre med saken... Vi har rettet mistillitsforslag mot rådmannen og er i kontakt med barneombudet... Og det avventes fortsatt et svar på inhabilitet...