Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke tegn er det?Åh, føler sånn med deg! Håper du får avklart og de får satt deg i gang på en skikkelig ordentlig måte. Og kjenner igjen situasjonen. Ble satt i gang sist på mistanke om svangerskapsforgiftning, og føler meg fortsatt litt snytt for å ikke å ha opplevd en ordentlig fødselHar litt samme tegn nå på slutten, så er redd for at de kommer til å sette meg i gang igjen... Satser på at du får en flott opplevelse og at det ikke trekker ut så lenge
![]()
Begynner å bli ørlitegrann hoven, har litt protein i urinen og litt forhøyet blodtrykk.Hvilke tegn er det?
Begynner å bli ørlitegrann hoven, har litt protein i urinen og litt forhøyet blodtrykk.
Jeg er bare bittelitt hoven i fingrene innimellom, men det går seg til. Du blir hvertfall veldig godt fulgt oppÅåh! Jeg er så redd for det samme! Dette er mitt første svangerskap, så har ingenting å sammenligne med. Men er i hvert fall sykt hoven overalt egentlig, og høyt BT, hittil ingen proteiner i urinen da. Er redd dette er starten på SF. Går til kontroll annenhver dag.
Hvordan går det??![]()
Her kom hvertfall riene av seg selv da vannet ble tatt ved sist fødselDet går ikke!
Neida. Men er fortsatt gravid, og venter spent og utålmodig på dagen i morgen. Da skal de prøve å ta vannet. Nå bør det ikke bli utsatt lenger!
Takk for svar!Begynner å bli ørlitegrann hoven, har litt protein i urinen og litt forhøyet blodtrykk.
Oioioi! Lykke til! Snart får du holde lille i armene! :-DPlutselig blir jeg kastet inn i det!De har nettopp tatt vannet nå og satt en elektrode på babyens hode. Så nå venter jeg på rier.
![]()
Mannen er på vei.![]()
Plutselig blir jeg kastet inn i det!De har nettopp tatt vannet nå og satt en elektrode på babyens hode. Så nå venter jeg på rier.
![]()
Mannen er på vei.![]()
Så spennendePlutselig blir jeg kastet inn i det!De har nettopp tatt vannet nå og satt en elektrode på babyens hode. Så nå venter jeg på rier.
Mannen er på vei.![]()