Blir visst satt igang

Så nervepirrende... Du kan ikke reise hjem og komme tilbake i morgen, da? Håper du snart får en avklaring, masse lykke til :)
 
Ja, er litt slitsomt med kontrabeskjeder hele tiden... Ble sykt skuffa da hun sa at det ikke skjer mer idag...
Tror neppe jeg får reise hjem, og ikke vil jeg det heller når jeg likevel må inn imorgen. 45 minutter kjøring hjem.;) Dessuten må jeg ta sparketester hele tiden. ;)

Men syns de er utrolig greie og positive til tross for mye stress! Meget profesjonelle mennesker her. :) Og veldig betryggende å høre at jeg er såpass moden. ;)
 
Håper det starter av seg selv i løpet av dagen/kvelden da, selv om det må være slitsomt med kontrabeskjeder, venting og å bo på sykehuset..
 
Åh, føler sånn med deg! Håper du får avklart og de får satt deg i gang på en skikkelig ordentlig måte. Og kjenner igjen situasjonen. Ble satt i gang sist på mistanke om svangerskapsforgiftning, og føler meg fortsatt litt snytt for å ikke å ha opplevd en ordentlig fødsel :) Har litt samme tegn nå på slutten, så er redd for at de kommer til å sette meg i gang igjen... Satser på at du får en flott opplevelse og at det ikke trekker ut så lenge :)
 
Såå kjedelig å bare ligge å vente!! Men enda godt at du har en fin opplevelse av det hele enda:)
 
Åh, føler sånn med deg! Håper du får avklart og de får satt deg i gang på en skikkelig ordentlig måte. Og kjenner igjen situasjonen. Ble satt i gang sist på mistanke om svangerskapsforgiftning, og føler meg fortsatt litt snytt for å ikke å ha opplevd en ordentlig fødsel :) Har litt samme tegn nå på slutten, så er redd for at de kommer til å sette meg i gang igjen... Satser på at du får en flott opplevelse og at det ikke trekker ut så lenge :)
Hvilke tegn er det?
 
Begynner å bli ørlitegrann hoven, har litt protein i urinen og litt forhøyet blodtrykk.

Ååh! Jeg er så redd for det samme! Dette er mitt første svangerskap, så har ingenting å sammenligne med. Men er i hvert fall sykt hoven overalt egentlig, og høyt BT, hittil ingen proteiner i urinen da. Er redd dette er starten på SF. Går til kontroll annenhver dag.
 
Ååh! Jeg er så redd for det samme! Dette er mitt første svangerskap, så har ingenting å sammenligne med. Men er i hvert fall sykt hoven overalt egentlig, og høyt BT, hittil ingen proteiner i urinen da. Er redd dette er starten på SF. Går til kontroll annenhver dag.
Jeg er bare bittelitt hoven i fingrene innimellom, men det går seg til. Du blir hvertfall veldig godt fulgt opp :) Lykke til!
 
Det går ikke! :p
Neida. Men er fortsatt gravid, og venter spent og utålmodig på dagen i morgen. Da skal de prøve å ta vannet. Nå bør det ikke bli utsatt lenger!
Her kom hvertfall riene av seg selv da vannet ble tatt ved sist fødsel :) Lykke til!
 
Plutselig blir jeg kastet inn i det! :p De har nettopp tatt vannet nå og satt en elektrode på babyens hode. Så nå venter jeg på rier. :)

Mannen er på vei. ;)
Oioioi! Lykke til! Snart får du holde lille i armene! :-D
 
Plutselig blir jeg kastet inn i det! :p De har nettopp tatt vannet nå og satt en elektrode på babyens hode. Så nå venter jeg på rier. :)

Mannen er på vei. ;)

Ønsker deg masse lykketil.
Klem
 
Back
Topp