Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får sove supergodt i natt selv om det sikkert er veldig spennende med morgendagen! Da får du snart møte lille :-D Lykke til!Takk alle sammen, dere er gode å ha.
Grunnen til at de vil sette igang er på grunn av mine avflatede SFmål. Jeg trodde de baserte det på målet de tok idag, men de tre siste målingene har jo ikke steget. Alt virker normalt, men basert på tidligere erfaringer vil de være på den sikre siden.
Nå ble vi enige om at jeg får meg søvn på sykehuset i natt, og så starter igangsetting imorgen tidlig.
Så nå skal jeg slutte å leke lege/jordmor, og heller forberede meg på hard jobbing imorgen.
Håper du får sove supergodt i natt selv om det sikkert er veldig spennende med morgendagen! Da får du snart møte lille :-D Lykke til!
Så bra! Gleder meg til å høre hvordan det går imorra!Er så sykt trøtt at sove tror jeg at jeg skal få til. Snart i mål nå!
Så bra! Gleder meg til å høre hvordan det går imorra!
Ja, det gjør vel som regel det om man blir satt igang (og kanskje ikke er moden).. du får bruke energien din best mulig - oppdater om du føler for det.. vi er her for å holde deg med selskap ;-)Skal oppdatere så godt jeg kan. Forbereder meg på at det kommer til å ta laaang tid.