Blir visst satt igang

Oi. Var på vekstestimering i dag pga synkende sf-mål, men fikk beskjed om at alt så greit ut og at det får starte av seg selv. Men regnet med det er en grunn til at de setter deg i gang. Greit å bli ferdig før påske da ☺️ Lykke til!

Lykke til uansett! Håper du får litt mer klarhet i årsaken!

Oi, skjønner godt at det kom litt brått på! Masse lykke til uansett hva det blir til!!

Masse lykke til! :-)

Det har nok vært noe som ikke har vært helt bra da, for de fleste er vel opptatt av at fødsel bør starte av seg selv?

Symfysemål har jo med din mage å gjøre, ikke direkte babyen. Men var sparketesten veldig dårlig og du hadde kjent lite liv?
Kanskje de ikke tok sjansen på å vente, samtidig er du jo nærme termin. Men tenk om det er alvorlig og de ikke gjør noe. De har nok en god grunn, men du burde jo da fått en ordentlig forklaring.

Håper sjokket roer seg, og at du blir fortrolig med det svaret og løsning de gir deg.

Lykke til! :-)

Oi spennende! Masse lykke til :-)

Lykke til

Masse lykke til! ☺️Spør og grav til du forstår hvorfor de evt.velger å sette deg igang er mitt råd.. Selv om det ikke er det du håpet på, hjelper det kanskje å fokusere på at det er det beste for barnet <3

Takk alle sammen, dere er gode å ha. :D

Grunnen til at de vil sette igang er på grunn av mine avflatede SFmål. Jeg trodde de baserte det på målet de tok idag, men de tre siste målingene har jo ikke steget. Alt virker normalt, men basert på tidligere erfaringer vil de være på den sikre siden.

Nå ble vi enige om at jeg får meg søvn på sykehuset i natt, og så starter igangsetting imorgen tidlig.

Så nå skal jeg slutte å leke lege/jordmor, og heller forberede meg på hard jobbing imorgen. :P

Takk alle sammen, dere er gode å ha. :D

Grunnen til at de vil sette igang er på grunn av mine avflatede SFmål. Jeg trodde de baserte det på målet de tok idag, men de tre siste målingene har jo ikke steget. Alt virker normalt, men basert på tidligere erfaringer vil de være på den sikre siden.

Nå ble vi enige om at jeg får meg søvn på sykehuset i natt, og så starter igangsetting imorgen tidlig.

Så nå skal jeg slutte å leke lege/jordmor, og heller forberede meg på hard jobbing imorgen. :P
Håper du får sove supergodt i natt selv om det sikkert er veldig spennende med morgendagen! Da får du snart møte lille :-D Lykke til!

Skal oppdatere så godt jeg kan. :) Forbereder meg på at det kommer til å ta laaang tid. :P
Ja, det gjør vel som regel det om man blir satt igang (og kanskje ikke er moden).. du får bruke energien din best mulig - oppdater om du føler for det.. vi er her for å holde deg med selskap ;-)

Så spennende! Masse lykke til, håper du får sove godt i natt og at kroppen din synes det er fint å bli satt igang :)

Back
Topp