Blir visst satt igang

Nett no kjenne eg at eg sku ønske det var meg ;) men lykke til i mårra! Så spennende :)

Lykke til :)

Jeg ble satt igang med første og synes ikke det tok så lang tid. Fikk modningssprøyte på morran og kjente ikke noe før sånn fem kanskje.. Ho var ute 22.50.. Masse lykke til ;-)

Takk folkens. :D
Har sovet godt til nå (02:00), men våkna fordi det var varmt på rommet. Og en stakkars kvinne puster seg gjennom rier ved siden av. :P Så glad for at det ikke er meg akkurat nå for jeg er trøtt. :P Likevel, hun er vel ferdig når jeg begynner, hehe.

Ååå, nå hører jeg babygråt fra et rom lenger ned gangen! :D

Takk folkens. :D
Har sovet godt til nå (02:00), men våkna fordi det var varmt på rommet. Og en stakkars kvinne puster seg gjennom rier ved siden av. :P Så glad for at det ikke er meg akkurat nå for jeg er trøtt. :P Likevel, hun er vel ferdig når jeg begynner, hehe.

Ååå, nå hører jeg babygråt fra et rom lenger ned gangen! :D
Håper du får sove igjen! Her har jeg ligget våken en times tid pga hosting, feber og vondt i beina.. nettopp tatt en paracet og håper å få sove litt igjen snart..

Masse lykke til idag! :-).
Når blir du satt i gang?

Tenk at du snart har babyen din i armene! :-)

Litt travelt på sykehuset idag, så blir ikke satt igang før litt lenger ut på dagen. ;)

Å komme inn på forumet er som en god påskekrim, uten alt det skumle. Bare veldig spennende! Masse lykke til :)

Etter myyye venting nå så skulle jeg til å få første pille. MEN da jeg ble undersøkt nå lurer de på om jeg er "for moden" så en pille vil kanskje overstimulere. Mulig det gikk an å ta vannet da selv om det bare var maks 2 cm åpning. Babyen ligger godt nede. MEN, enda et men, det er så stor pågang at de ikke har kapasitet til å gjøre noe idag. Herreguuud... :P Er jo ikke de kan noe for, men kjipt for det...

Hørtes slitsomt ut med så mye frem og tilbake. Må du bli på sykehuset selv om de ikke skal gjøre noe? Håper det order seg for deg snart :) Lykke til!

Back
Topp