Da får jeg skolde og tørke noen mandler da, de må jo ikke være fuktige?
Bør tørkast heilt opp ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får jeg skolde og tørke noen mandler da, de må jo ikke være fuktige?
Tenkte på de samma faktigstJeg har lyst til å lage dette til de ansatte i bhg til J!
*lagre linken*
Det sparer man fort inn på den ekstremt billige marsipanen![]()
De lurar eg og på verkar vara så vanskligtKva er den beste dyppemetoden?
De lurar eg og på verkar vara så vanskligt

Men du, marsipan er laget av mandler, som ikke er ei nøtt men en frukt. Selv om jeg er allergisk mot nøtter, så tåler jeg mandler. Noe de fleste nøtteallergikere gjør.Dyppingen er et lite styr ja.
Det er mannen som pleier lage Troika her i huset, og vi ELSKER mørk sjokolade, så de trekkes i mørkt. Jeg hadde definitivt gledet meg til troika av julegodter i år, helt til vi brått fikk en nøtteallergiker.
Problemet? Du er belærende og jeg besvarer deg. Jeg er egentlig ferdig for lengst jeg.Men hva er egentlig problemet? Alle innleggene ble samlet i ett? Og tråden er ikke slettet?
Er det det!? I den pakka? Bra vi var i butikken før 20:00Kan noen forklare hvorfor det er alkohol i marsipanen??![]()
Jeg endte opp med å bruke skje og gaffel. Skjønner hvorfor konditorer bruker engangshanskerHar prøvd med gaffel, skei, pinne... Men synes det alltid blir så mykje kliss og klin.
Ha ha!! Ja... 1% etanol... Men er kanskje for smakens skyld?Er det det!? I den pakka? Bra vi var i butikken før 20:00![]()
E det de?? De viste eg ikkje ensKan noen forklare hvorfor det er alkohol i marsipanen??![]()
Takk gör tips skall prövesTips til perfekt dypping:
Kjøp tynne grillpinner av tre. Stikk disse forsiktig inn i bunnen, dypp i sjokoladen (som ikke må være for varm, rull litt på pinnen når du trekker den opp. Sett pinnene i noe, f.eks isopor eller en skål med sukker. La stå der til sjokoladen er tørket. Ta forsiktig av pinnen.
Litt slik som på dette bildet Vis vedlegget 149257
Er det det!? I den pakka? Bra vi var i butikken før 20:00![]()
Juhu! Ja, det har du nok rett i!Ha ha!! Ja... 1% etanol... Men er kanskje for smakens skyld?
Hva med daim?De så veldig gode ut, men holder meg unna selv pga allergi.
Blir vel kanskje noe twix etterhvert istedet. Snadder det og![]()