Skogkløver
Forelsket i forumet
De lagde jeg i fjor! Til en svært fornøyd svigerfar
tror jeg må vente noen uker før jeg lager mine 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ha!!! Ditto!!!Haha, jeg tenkte på deg når jeg så tråden![]()
![]()
Jeg la dem på en gaffel og brukte en t-skje til å helle over. Skrapet gaffelen til kanten og tok en liten spiss trepinne og dyttet de over på et bakepapir. Inn i kjøleskap. Skarp kniv til å ta bort sjokolade som har rent utover. Jeg er ikke ferdig med dypping. Må fortsette i morgen. Nå må jeg hente barn i barnehagen.Dette så både godt og enkelt ut, men hvordan dypper du de? Synes de ble så glatte og fine.![]()
Mmmmmm ja vi må få se. Gleder meg mest til å se den oppskjært!Da er geleen helt over og skal nå hvile til i morgen. Glemte å ta bilde, så får dokumentere litt mer i morgen. Det ser i hvert fall knallgodt ut![]()
Tilsett mer mandler, og kjør massen i kjøkkenmaskin? Det har jeg tenkt til, trooooor det burde gjøre susen!Vil se flere bilder! Har så lyst å lage i helga, men vil ha litt luftig marsipan. Noen tips til hva jeg skal velge/gjøre da? Syns sånn marsipan til kakepynt blir så tett
Da får jeg skolde og tørke noen mandler da, de må jo ikke være fuktige?Tilsett mer mandler, og kjør massen i kjøkkenmaskin? Det har jeg tenkt til, trooooor det burde gjøre susen!
Gjettekonkurranse: hvor krasja tror du de er når de kommer frem?Dere er jo bare såååå flinke da!
Vil dere ha adressen min så dere kan sende meg smaksprøver?? *optimist*