Bli med å lage troika i dag?

Hørt om bobleplast???

nei...
Du får sende adressen da, men ingen troika før du har gjort det du skal!

Vel for se ble ferdig med troyka konfekten i går og de står og avkjøles over nattaen, men jeg fant ut at jeg droppe å kjære demi biter. Heller ha firelags konfekt biter.
Jeg skjønner ikke? Hva har du gjort? Bilde?

Synes troika er godt jeg:)
Er det avansert å lage da?
Synes jo det ser ganske greit ut med de bildene du legger ut da;)
Ikke veldig vanskelig, tar bare lang tid.

Denne tråden :( Åååååh fikk lyst på troika nå
De ble veldig gode:)

Vi kan trolig ikke lage det. Med en sønn som ikke tåler nøtter er nugatt og marsipan liksom ikke så lurt... Men har time hos barnelege 17.12 og håper å få vite hva han tåler og ikke tåler så kaaaaaanskje. Eneste vi vet pr nå er at han definitivt ikke tåler valnøtter.

Men det er godt, det et det!!
Krysser fingrene for at dere kan lage det snart! :D

Supert resultat :)
Ser veldig godt ut. Må gjerne sende smaksprøver ;)
Jeg er super fornøyd!

Herregud, ser helt himmelsk ut! Så lekkert med det tynne laget marsipan!
Synes det fort kan bli litt mye når marsipanen blir for tykk.

Vil se flere bilder! Har så lyst å lage i helga, men vil ha litt luftig marsipan. Noen tips til hva jeg skal velge/gjøre da? Syns sånn marsipan til kakepynt blir så tett
Flere bilder? Har virkelig tatt bilder av alt jeg har gjort. Kan sikkert ta noen bilder av dyppingen etterpå.

Da er geleen helt over og skal nå hvile til i morgen. Glemte å ta bilde, så får dokumentere litt mer i morgen. Det ser i hvert fall knallgodt ut :D
Du kan ikke glemme bildene:eek:

Eeelsker troika :D Men orker ikke lage :p Svipper du bortom med litt ? :D
Åh, de ble så gode! Ta deg gjerne en tur:D

Har kjøpt inn! For kjip til å betale 36x4 kronasjer for nougaten, så lager en melkesjokoladeganache isteden! Begynner med den hvis vesla sover en lengre lur imorgen :D skal lage en smultringdeig imorgen også.
Det sparer man fort inn på den ekstremt billige marsipanen:D

Last edited by a moderator:
Kva er den beste dyppemetoden?

Jeg leste igjennom tråden i dag tidlig i halvsøvne fordi jeg hadde fått så mange varsler. Endte opp med å svare en og en av det som var relevant å svare på. Jeg tenkte ikke over å multiquote og tenkte ikke over at det ble så mange innlegg. Kunne sikkert svart på noen av dem i går, men sovnet fra det. Ingen hadde reagert da. Nå har jeg fått beskjed om at tråden blir slettet. Gøy å lage troika med dere. Vi snakkes et annet sted, tror ikke jeg blir med videre på skravlinga i desember likevel, dette blir for dumt for min del. God jul alle sammen og lykke til til alle som skal lage troika og andre morsomme ting. :(

Jeg leste igjennom tråden i dag tidlig i halvsøvne fordi jeg hadde fått så mange varsler. Endte opp med å svare en og en av det som var relevant å svare på. Jeg tenkte ikke over å multiquote og tenkte ikke over at det ble så mange innlegg. Kunne sikkert svart på noen av dem i går, men sovnet fra det. Ingen hadde reagert da. Nå har jeg fått beskjed om at tråden blir slettet. Gøy å lage troika med dere. Vi snakkes et annet sted, tror ikke jeg blir med videre på skravlinga i desember likevel, dette blir for dumt for min del. God jul alle sammen og lykke til til alle som skal lage troika og andre morsomme ting. :(
Hæ?? Blir tråden slettet? Så sykt sært. Noen som har rapportert quotingen som spam eller? Shit, dette blir for sært for meg.

Blir den sletta? Er ikkje det litt voldsomt for å ikkje multiqoute?

Tråden blir ikke slettet, men innleggene dine ble slettet (samlet i et innlegg først). Beklager misforståelsen.

Mvh. Moderator Stina

Helt enig, det ble rett og slett for dumt! Det er da ikke spamming om man svarer noe i tråden..
Ja, virkelig. Merker jeg syns det blir et veldig overformynderi/maktmisbruk som ikke er greit hvis enkeltsvar som ikke har noe med hverandre i innhold å gjøre blir tolket som spamming.

Ja, virkelig. Merker jeg syns det blir et veldig overformynderi/maktmisbruk som ikke er greit hvis enkeltsvar som ikke har noe med hverandre i innhold å gjøre blir tolket som spamming.

Helt enig! Jeg er en av de som bruker en slik type qouting sjeldent. Jeg synes det blir utrolig vanskelig da å holde en samtale med flere personer.
Aldri vært slik her inne tidligere og synes det blir utrivelig når man blir beskyldt og får en advarsel mot spamming når man kun har ført en vanlig samtale.

Back
Topp