Bli med å lage troika i dag?

Hæ?? Blir tråden slettet? Så sykt sært. Noen som har rapportert quotingen som spam eller? Shit, dette blir for sært for meg.
Helt enig, det ble rett og slett for dumt! Det er da ikke spamming om man svarer noe i tråden..
Blir den sletta? Er ikkje det litt voldsomt for å ikkje multiqoute?
Hadde jeg svart på et annet tidspunkt enn halv sju i morges, ville kanskje ikke innleggene ligget etter hverandre, det gjorde dem nå fordi ingen andre var våken. I følge forumreglene kan vi ikke quote mer enn tre stykker etter hverandre, da skal man bruke multiquote. Det er ikke jeg som har fikset sånn at det er blitt multiqoute på de 11 innleggene det er snakk om. Fikk pm om at den var blitt slettet, men den er jo ikke slettet enda, så vet ikke hva som skjer. Merker bare at jeg mister interessen. Jeg er ikke for spamming, men mener at jeg ikke gjorde noe sååååå galt her at jeg fortjener advarsel. Har egentlig bilder av dyppingen, men gidder ikke legge ut mer. Jeg døde litt nå.

Hadde jeg svart på et annet tidspunkt enn halv sju i morges, ville kanskje ikke innleggene ligget etter hverandre, det gjorde dem nå fordi ingen andre var våken. I følge forumreglene kan vi ikke quote mer enn tre stykker etter hverandre, da skal man bruke multiquote. Det er ikke jeg som har fikset sånn at det er blitt multiqoute på de 11 innleggene det er snakk om. Fikk pm om at den var blitt slettet, men den er jo ikke slettet enda, så vet ikke hva som skjer. Merker bare at jeg mister interessen. Jeg er ikke for spamming, men mener at jeg ikke gjorde noe sååååå galt her at jeg fortjener advarsel. Har egentlig bilder av dyppingen, men gidder ikke legge ut mer. Jeg døde litt nå.

Skjønner du mister litt lysten når det blir slik her inne. Håper du får lysten tilbake, jeg vil gjerne se bilder på hvordan du dypper :)

Helt enig! Jeg er en av de som bruker en slik type qouting sjeldent. Jeg synes det blir utrolig vanskelig da å holde en samtale med flere personer.
Aldri vært slik her inne tidligere og synes det blir utrivelig når man blir beskyldt og får en advarsel mot spamming når man kun har ført en vanlig samtale.
Det har vært sånn ihvertfall 1 års tid. :)

Ja, virkelig. Merker jeg syns det blir et veldig overformynderi/maktmisbruk som ikke er greit hvis enkeltsvar som ikke har noe med hverandre i innhold å gjøre blir tolket som spamming.
Maktmisbruk faktisk... Hva tror du hadde skjedd hvis alle brukere kunne sitte sånn og svare på en masse innlegg etter hverandre da? det er jo ikke rettferdig i forhold til topp 100 lista og premier, hvis noen sitter oppe hele natta og har en monolog med seg selv. Det sier seg selv.

Det har vært sånn ihvertfall 1 års tid. :)

Ja, jeg vet at det har blitt mer fokus på konkurranser her. Om å gjøre å vinne, da må man ha regler da. Trist for oss som ikke bryr oss om konkurransen å har bare lyst til å prate litt.
Har noen multi qoutet mitt svar, så svarer jeg ikke igjen. Blir så utrolig rotete. Vet det er regelen her, trist det blir slik i en ellers hyggelig tråd.

Maktmisbruk faktisk... Hva tror du hadde skjedd hvis alle brukere kunne sitte sånn og svare på en masse innlegg etter hverandre da? det er jo ikke rettferdig i forhold til topp 100 lista og premier, hvis noen sitter oppe hele natta og har en monolog med seg selv. Det sier seg selv.

Noen av oss er her av andre grunner enn konkurransen og kunne ikke gitt mer f.. I topp 100 lista ;)
Men det er kanskje ikke et babyforum, men et konkurranse forum..

Ja, jeg vet at det har blitt mer fokus på konkurranser her. Om å gjøre å vinne, da må man ha regler da. Trist for oss som ikke bryr oss om konkurransen å har bare lyst til å prate litt.
Har noen multi qoutet mitt svar, så svarer jeg ikke igjen. Blir så utrolig rotete. Vet det er regelen her, trist det blir slik i en ellers hyggelig tråd.
Like fint gjelder jo reglene for alle, om man bare vil kose seg her eller har et mer aktivt konkurranseinnstinkt :)

Noen av oss er her av andre grunner enn konkurransen og kunne ikke gitt mer f.. I topp 100 lista ;)
Men det er kanskje ikke et babyforum, men et konkurranse forum..

Må allikevel være regler når man har premier :) det må alle kunne respektere. Hvis man ikke kan forholde seg til forumreglene, så har man heller ingenting på forumet å gjøre :)

Da må vi gjennopplive deg!! :santa:santa:santa

Jeg har snakket med den aktuelle moderatoren og hun har egentlig ikke gjort noe feil. Hun tok alle dine innlegg å samlet dem i ett, slik at det ikke ble 11 på rappen.
Jeg forstår godt at du svarte alle i tråden på den måten, og at det var lettest å gjøre det slik, men regler er regler.
Når det gjelder advarselen du fikk så tar jeg det på MIN kappe. Du fikk en forhåndsskrevet automatisk advarsel som ikke var riktig i forhold til saken det gjaldt. Jeg skal gå inn å slette denne nå.

Takk for at du skaper liv og røre her på forumet, og frister oss alle med de fine bildene av troikaen! :santa:rendeer:rendeer:santa

Må allikevel være regler når man har premier :) det må alle kunne respektere. Hvis man ikke kan forholde seg til forumreglene, så har man heller ingenting på forumet å gjøre :)

Nei vi brukere som ikke er her kun får premie bør finne et annet sted mener du?
Ja man må ha noen regler, men man ser fort om det er spamming eller at noen faktisk har bare svart på tidligere samtaler. Man må ikke være firkantet;)
Blir for dumt når man får advarsel for å ikke sitte våken å fulgt med i alle tidligere svar man har fått.

Ja, faktisk. Og monolog er en ting, men å svare andre enkeltvis er ikke monolog. Det heter å bruke skjønn når man vurderer hva som er spam/ikke-spam i sånne tilfeller som dette her. Dritsært å vurdere Huleboers poster som spamming, syns jeg. Og mange av oss bryr oss fryktelig lite om topp 100-listen.

Nei vi brukere som ikke er her kun får premie bør finne et annet sted mener du?
Ja man må ha noen regler, men man ser fort om det er spamming eller at noen faktisk har bare svart på tidligere samtaler. Man må ikke være firkantet;)
Blir for dumt når man får advarsel for å ikke sitte våken å fulgt med i alle tidligere svar man har fått.
Nei de som ikke klarer å følge forumreglene har ingenting her å gjøre :) multiquote er ikke vanskelig, iallfall ikke via appen. Det klarer alle hvis man bare vil :) spørsmålet er om man vil ;)

Ja, faktisk. Og monolog er en ting, men å svare andre enkeltvis er ikke monolog. Det heter å bruke skjønn når man vurderer hva som er spam/ikke-spam i sånne tilfeller som dette her. Dritsært å vurdere Huleboers poster som spamming, syns jeg. Og mange av oss bryr oss fryktelig lite om topp 100-listen.
Greit dere bryr dere lite om topplisten. Men forumreglene bør dere kanskje sette dere inn i :)

Nei de som ikke klarer å følge forumreglene har ingenting her å gjøre :) multiquote er ikke vanskelig, iallfall ikke via appen. Det klarer alle hvis man bare vil :) spørsmålet er om man vil ;)

Klarer det fint jeg, men synes det er uoversiktlig og helt unødvendig.
Så det gjør jeg veldig sjeldent. Gjør det kun om jeg svarer samme person.
Fint du som bruker vil bestemme hvem som er velkommene eller ikke på dette forumet. Er ganske sikker på at babyverden har egne folk til den jobben ;)

Klarer det fint jeg, men synes det er uoversiktlig og helt unødvendig.
Så det gjør jeg veldig sjeldent. Gjør det kun om jeg svarer samme person.
Fint du som bruker vil bestemme hvem som er velkommene eller ikke på dette forumet. Er ganske sikker på at babyverden har egne folk til den jobben ;)
Jeg syns det er oversiktlig og greit. Bruker det daglig.

Jeg bestemmer ikke over det nei :) har jeg sagt det? ;) men mener generelt at de som ikke klarer å følge forumreglene heller ikke har noe her på forumet å gjøre. Er en grunn til at man har regler :)

Takk for beskjeden! Men jeg kan de faktisk :) Jeg er bare ikke en regelrytter, og mener fortsatt at man må bruke skjønn.
Men hva er egentlig problemet? Alle innleggene ble samlet i ett? Og tråden er ikke slettet?

Back
Topp