fostern
Glad i forumet
Ja ikke sant. Er jo snart desember. Har mer lyst på kakao for tidenHahaha, første gang isbilen kom der jeg vokste opp var mitt i en skikkelig snøstormkjempe lyst på is da liksom
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant. Er jo snart desember. Har mer lyst på kakao for tidenHahaha, første gang isbilen kom der jeg vokste opp var mitt i en skikkelig snøstormkjempe lyst på is da liksom
![]()
Sååå koseligHar endelig fått vasket stuen og vinduerOg skrudd opp og gjort klar lekegrinden!! Phuu. Da er det klart for advent i heimen
.
Ja føler meg som verdens heldigste!!Naaw so nydelig <3. Heldige deg![]()
Det har jeg lært opp 4 åringen til, for det er så kjedeligMaker sokker...
Det har jeg lært opp 4 åringen til, for det er så kjedelig![]()
Wee ser ett parMaker sokker...
Så koselig! Fikk helt julestemning herDa var treet ferdig pyntet. Nå kan jula og lillegutt bare komme![]()
Tre og ja? Syns jeg var litt kjapp med gardiner og lysDa var treet ferdig pyntet. Nå kan jula og lillegutt bare komme![]()
Så fint. Og jeg har samme gardiner i storstua hos ossVis vedlegget 90710
Jula har såvidt begynt å snike seg inn her også! Har funnet ut at det blir kjøpt mye julepynt på salg i januar, for jeg har visst ikke så mye pynt som jeg troddeGleder meg til å få opp pakkekalenderen søndag kveld
![]()
Orker ikke stresse med det midt oppe i fødsel og eksamen, så tok det like gjerne nåTre og ja? Syns jeg var litt kjapp med gardiner og lys![]()
Ser så gode ut!Ferdig med å lage julekaker
Vis vedlegget 90745