Bildetråd :-)

Vis vedlegget 90308

Første bilde tatt på søndag andre i dag. Føler det har skjedd noe.
Men kan ikke sette helt fingeren på hva??
Annen bukse?
Neida. Er noe der på svingen nede.men er en annen form på en måte Klarer ikke helt forklare. Tok selv bilde på lørdag. Og i dag synes det er forskjell men klarer ikke finne ut hva. Kan legge ut så kan du hjelpe å tyde.xD magen føles annerledes.

Her er lørdagen 36 og i dag 36+ 4. Magen føles annerledes. :/

Vedlegg

• 1417026463935.jpg
    1417026463935.jpg
    95,3 KB · Visninger: 72
Her er lørdagen 36 og i dag 36+ 4. Magen føles annerledes. :/

Er jo tydelig forskjell :P har liksom forandra form.. Men hva som har skjedd det vet jeg ikke. De vokser jo mye nå da. Kanskje derfor? Mamma mente magen min hadde synke.. Å vil si din har gjort det samme :P

Er jo tydelig forskjell :P har liksom forandra form.. Men hva som har skjedd det vet jeg ikke. De vokser jo mye nå da. Kanskje derfor? Mamma mente magen min hadde synke.. Å vil si din har gjort det samme :P
Er kanskje det. Får liksom puste på en annen måte. Og bevegd meg på en annen måte. Bare en fot som har det sykt artig i venstre hjørne.. sånn konstant... ribbenet symes ikke det er like gøy.

Er kanskje det. Får liksom puste på en annen måte. Og bevegd meg på en annen måte. Bare en fot som har det sykt artig i venstre hjørne.. sånn konstant... ribbenet symes ikke det er like gøy.

Hehe, misunner deg ikke de ribbens sparka. Ikke plaga med der. Kjenner bare spark litt over navelen og ut på sia navelen. Kanskje noen av ekspertene her inne vet hva som har skjedd med magene våres. Hihi.. Var faktisk lettere å sitte å spise middag i dag når jeg tenker meg om. Hmm..

Hehe, misunner deg ikke de ribbens sparka. Ikke plaga med der. Kjenner bare spark litt over navelen og ut på sia navelen. Kanskje noen av ekspertene her inne vet hva som har skjedd med magene våres. Hihi.. Var faktisk lettere å sitte å spise middag i dag når jeg tenker meg om. Hmm..
Er ikke spark. Men en gooooood strekk. Her strekkes magen i alle vinkler. Men ribbbenet der er ikke særlig god å bli truffet i. Og nå jeg kjører bil. Da maltrakterer hun gjene begge... rompa på høyre føtter på venstre.

Er ikke spark. Men en gooooood strekk. Her strekkes magen i alle vinkler. Men ribbbenet der er ikke særlig god å bli truffet i. Og nå jeg kjører bil. Da maltrakterer hun gjene begge... rompa på høyre føtter på venstre.
Åja :P auuu... Høres ikke særlig behagelig ut. Uff.. Rart hvor forskjellig de klarer å blotre seg rundt inni der. Hihi.. Jeg påstår at jeg har en turner i magen ;)

Begynte å pakke sykehusbagen, men fant fort ut at jeg fortsatt mangler en del. Er spent på om jeg får plass til alt oppi bagen. Toalettmappa mi er jo nesten like stor som den :p

Vedlegg

• 1417035362389.jpg
    1417035362389.jpg
    61,2 KB · Visninger: 64
Har endelig fått vasket stuen og vinduer :D Og skrudd opp og gjort klar lekegrinden!! Phuu. Da er det klart for advent i heimen :p.

Vedlegg

• 1417105465332.jpg
    1417105465332.jpg
    30,6 KB · Visninger: 60
  • 1417105522796.jpg
    1417105522796.jpg
    35,5 KB · Visninger: 63
Hjemmelaget tomatsuppe med makaroni og kjøttdeig. Og hvitløksbaguetter.

Vedlegg

• 1417108522907.jpg
    1417108522907.jpg
    52,5 KB · Visninger: 59
Isbilen? Nå?

Vedlegg

• 1417115019601.jpg
    1417115019601.jpg
    43,9 KB · Visninger: 58
Back
Topp