Bildetråd :-)

Lillesnille:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Har en ekstra god morgen med ny kaffetrakter med kvern :) Nam nam. Hadde jeg ikke vært gravid hadde det nok blitt maange kopper. Hva gjør dere i dag? Få se bilde :)
 

Vedlegg

  • 1412832624207.jpg
    1412832624207.jpg
    74,6 KB · Visninger: 134
Kaffe hadde ikke vært så dumt.
Her ligger jeg i sengen enda og jeg er grinete.

Hadde time hos jordmor i dag, men heisen der virker ikke.
Det har de altså ingen anstendighet til å si fra om på forhånd. Og jeg klarer ikke gå mer enn 5 meter og har ikke sjans å gå 3 etg i trapp.
Og den frekke damen på telefon sier jeg da må ta kontrollen hos legen. (Ja for det kan man jo fikse på stående fot). Fikk heldigvis ny time neste torsdag så får vi håpe heisen virker da.
 
Kaffe hadde ikke vært så dumt.
Her ligger jeg i sengen enda og jeg er grinete.

Hadde time hos jordmor i dag, men heisen der virker ikke.
Det har de altså ingen anstendighet til å si fra om på forhånd. Og jeg klarer ikke gå mer enn 5 meter og har ikke sjans å gå 3 etg i trapp.
Og den frekke damen på telefon sier jeg da må ta kontrollen hos legen. (Ja for det kan man jo fikse på stående fot). Fikk heldigvis ny time neste torsdag så får vi håpe heisen virker da.

Synd du ikke klarer gå opp de trappene :( Da kan du ikke komme på besøk til meg. Vi bor i 3 etg i blokk uten heis.
Heisen virket heller ikke da jeg var på kontroll for 3 uker siden. Håper den er i orden til torsdag da :)
 
Synd du ikke klarer gå opp de trappene :( Da kan du ikke komme på besøk til meg. Vi bor i 3 etg i blokk uten heis.
Heisen virket heller ikke da jeg var på kontroll for 3 uker siden. Håper den er i orden til torsdag da :)
:/ Jeg håper jo dette går over, men akkurat nå tar jeg ingen sjanser.
 
ImageUploadedByBV Forum1412853382.327937.jpg

Savner veldig å kunne kose meg med denne karen fortiden! Å ser veldig frem til å kunne hive meg i salen igjen :D beste som finnes på fire bein ❤️
 
ImageUploadedByBV Forum1412854358.133541.jpg jeg og storebror koser oss i sofaen inne i dag, skikkelig regnvær ute :) Litt bortskjemt som får ligge i sofaen, skjelden han får lov, men syns så synd på han i dag fordi han har vært så redd, vi våknet nemlig til at det smalt flere ganger i trafoen på andre siden her i dag.. Å det smeller HØYT! :eek:
 
Her har vi vært på runde idag. Har også kjøpt litt påfyll til Aquabeads så tuppa kunne gjøre noe annet enn å mase på meg :p
 

Vedlegg

  • 1412862517010.jpg
    1412862517010.jpg
    43,5 KB · Visninger: 113
Kjenner på litt julestemning mens jeg spiser for mange mandariner. :D
Kan ikke noe for det, men må bare få lov å si det... det heter klementiner. Mandariner har ikke vært i det norske markedet på 20 år. Sorry, bare en teit "tvangs"greie. Jeg bare må si det om klementiner xD jeg er så teit xD
 
Fin tråd å starte, sitter i kinostolen å ser på tv med gubben.
 

Vedlegg

  • 1412879068619.jpg
    1412879068619.jpg
    33,9 KB · Visninger: 102
Kan ikke noe for det, men må bare få lov å si det... det heter klementiner. Mandariner har ikke vært i det norske markedet på 20 år. Sorry, bare en teit "tvangs"greie. Jeg bare må si det om klementiner xD jeg er så teit xD
Jeg vet!! :p Men jeg har fortsatt og kalle det mandariner etter at jeg fikk vite at det heter klementin. :p Man forandrer ikke tradisjoner! ;)
 
Jeg vet!! :p Men jeg har fortsatt og kalle det mandariner etter at jeg fikk vite at det heter klementin. :p Man forandrer ikke tradisjoner! ;)
Hehe.. jegcføler meg så teit når jwg sier det. Men klarer liksom ikke stoppe xD så sier heller sorry. Men mange som ikke vet det og nekter å tro det.
 
God morgen! For dem som klarer å våkne. Etter flere våken timer i natt sliter jeg veldig nå.
 

Vedlegg

  • 1412915770384.jpg
    1412915770384.jpg
    61,6 KB · Visninger: 103
Back
Topp