fostern
Glad i forumet
Ja ikke sant. Er jo snart desember. Har mer lyst på kakao for tidenHahaha, første gang isbilen kom der jeg vokste opp var mitt i en skikkelig snøstorm kjempe lyst på is da liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant. Er jo snart desember. Har mer lyst på kakao for tidenHahaha, første gang isbilen kom der jeg vokste opp var mitt i en skikkelig snøstorm kjempe lyst på is da liksom
Sååå koseligHar endelig fått vasket stuen og vinduer Og skrudd opp og gjort klar lekegrinden!! Phuu. Da er det klart for advent i heimen .
Ja føler meg som verdens heldigste!! man blir jo bare helt betatt av disse små mirakleneNaaw so nydelig <3. Heldige deg
Det har jeg lært opp 4 åringen til, for det er så kjedeligMaker sokker...
Det har jeg lært opp 4 åringen til, for det er så kjedelig
Wee ser ett parMaker sokker...
Så koselig! Fikk helt julestemning herDa var treet ferdig pyntet. Nå kan jula og lillegutt bare komme
Tre og ja? Syns jeg var litt kjapp med gardiner og lysDa var treet ferdig pyntet. Nå kan jula og lillegutt bare komme
Så fint. Og jeg har samme gardiner i storstua hos ossVis vedlegget 90710
Jula har såvidt begynt å snike seg inn her også! Har funnet ut at det blir kjøpt mye julepynt på salg i januar, for jeg har visst ikke så mye pynt som jeg trodde Gleder meg til å få opp pakkekalenderen søndag kveld
Orker ikke stresse med det midt oppe i fødsel og eksamen, så tok det like gjerne nåTre og ja? Syns jeg var litt kjapp med gardiner og lys
Takk ja ble jul i stua nåSå koselig! Fikk helt julestemning her
Ser så gode ut!Ferdig med å lage julekaker
Vis vedlegget 90745