Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere får nyte detHer "krangler" vi så fælt om hvem som sksl gå med søpla, det er så kjedelig!
Nå er problemet løst, hvertfall så lenge det er snøVis vedlegget 92122
For en flott gjeng! Ser ut som det gikk bra med introdusering av baby og hund?Kose fredag Vis vedlegget 92164
Takk for det Ja det har gått veldig bra, hun er litt skeptisk når han griner mye Men ellers så bare snuser hun mye på han og følger etter oss over alt! Blir til og med inn på badet når bleien skal byttesFor en flott gjeng! Ser ut som det gikk bra med introdusering av baby og hund?
Så fint å høre. De blir nok gode venner etter hvert.Takk for det Ja det har gått veldig bra, hun er litt skeptisk når han griner mye Men ellers så bare snuser hun mye på han og følger etter oss over alt! Blir til og med inn på badet når bleien skal byttes
Så fin mage Kjenner til den stillinga der Om noen uker kommer du garantert til å savne kulen, så hold ut litt tilFrustrert over kulen i dag... Føler meg bare stor og tung.
Gi meg krefter...
Så fin mage Kjenner til den stillinga der Om noen uker kommer du garantert til å savne kulen, så hold ut litt til
Fikk lapp og henta rimi pakken nå.
Veldig flott pakke. Masse innhold. Var nesten litt tung ; pFikk lapp i dag eg og! Var det masse kjekt i pakken?
Så kult! Liker serviettpynt. Eneste jeg kan er vannlilje.Vis vedlegget 92463
Skal kjøpe grønne servietta til jul så kan han pynte julebordet