Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilNår skal man egentlig ringe føden? De er jo ikke helt regelmessig. Gjør så vondt at jeg holder på å spy!
Mine var ikke 100 % regelmessige. Så jeg ville vente å ringe føden. Mannen tvang meg og kom inn med 5 cm åpning så... ring du.. får du en sjekk så vet du alle fall stå og vær heller forberedt på å dra hjem.Når skal man egentlig ringe føden? De er jo ikke helt regelmessig. Gjør så vondt at jeg holder på å spy!
Mine var ikke 100 % regelmessige. Så jeg ville vente å ringe føden. Mannen tvang meg og kom inn med 5 cm åpning så... ring du.. får du en sjekk så vet du alle fall stå og vær heller forberedt på å dra hjem.
Gratulerer så mye! Det gikk fort.Ringte føden og dro hjemmefra 08:30. Akkurat da vi skulle inn og ta undersøkelse gikk vannet og jeg rakk ikke legge meg ned før pressriene kom. 10:17 var baby ute!
Wow! GratulererRingte føden og dro hjemmefra 08:30. Akkurat da vi skulle inn og ta undersøkelse gikk vannet og jeg rakk ikke legge meg ned før pressriene kom. 10:17 var baby ute!
Ringte føden og dro hjemmefra 08:30. Akkurat da vi skulle inn og ta undersøkelse gikk vannet og jeg rakk ikke legge meg ned før pressriene kom. 10:17 var baby ute!
Godt du dro daRingte føden og dro hjemmefra 08:30. Akkurat da vi skulle inn og ta undersøkelse gikk vannet og jeg rakk ikke legge meg ned før pressriene kom. 10:17 var baby ute!
Vet ikke om dette blir et skrytebilde på første trilletur eller skrytebilde over at ræva passer i dongeribuksa xD !!!!