Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og sa akkurat til mannen min at kanskje jeg burde finne frem noe og ha i sengaVis vedlegget 90818
Kjøpte noen tisselaken, tenkte kanskje jeg skulle prøve å ha i senga. Litt sånn i tilfelle og greit å ha ett i bilen på vei til sykehuset kanskje?
Så er det advents prosjektet mitt, serriøst.. Alt kreativiteten min har dratt sin vei, men ble da brukbar.
Vis vedlegget 90819
Jeg og sa akkurat til mannen min at kanskje jeg burde finne frem noe og ha i senga
Urettferdig! ; pKoser meg maks med julepynting Røde løpere, juleputer, julemusikk og kongerøkelse! Nesten så man skulle hatt julegrøt idag og
Helt fantastisk kanelbolle. Aldri laget så gode før. Omg! Himmel!
Vi kan bytte? Jeg kan få kanelbolle mot å pynte litt hos deg?Urettferdig! ; p
Hehe, pyntingen er ikke problemet. Er hvor py ten er xD hadde du vært i her skulle jeg ha invitert deg på bolle. Den var himmelsk.Vi kan bytte? Jeg kan få kanelbolle mot å pynte litt hos deg?
Skuffa over lysestaken som ikke funker helt som den skal Prøvde å bytte pære på alle, men nei. I morgen skal jeg ut å finne stjerne å henge opp
Doh!!!!
Men kjekt med noe nytt da. Ser ut til at du har plass til en stoooor stjerne :-D