Bergenstreff

Jeg får prøve å være forberedt neste gang :) kjenner at det ikke gjør meg noe å få en tur på kafe :)
Synd du ikke blir med da :( Ja blir sikkert noe en annen gang og :)

Synd du ikke blir med da :( Ja blir sikkert noe en annen gang og :)
Blir litt forsinket... hadde kommet helt til olsvik så kom jeg på at regntrekk til vogn var hjemme så måtte snu [emoji14] hvos dere finner en cafe så bare gi meg et pling så kan jeg møte dere der slik at dere ikke må vente i regnet på meg :)

Blir litt forsinket... hadde kommet helt til olsvik så kom jeg på at regntrekk til vogn var hjemme så måtte snu [emoji14] hvos dere finner en cafe så bare gi meg et pling så kan jeg møte dere der slik at dere ikke må vente i regnet på meg :)
Oki :) mye forsinket da?

Er dere her fremdeles? :)
Ja, er her enda :happy: synes dagene så fort, klarer ikke å følge med :wtf: er stort sett ledig på dagtid mens ungene er i bhg.. men ikke i vinterferien for da må jeg følge eldstemann på svømming hver dag. Bor på Ågotnes, men kommer meg ned til byn hvis det er der folk treffes

Forslag til nytt treff. Torsdag 9. Mars i sentrum. 11:30 blå steinen? Forrige gang var vi på en cafe på galleriet med god plass til vogner. Men åpen for forslag

Er tilbake igjen 19.3 :) litt langtidsbesøk, mini har mange besteforeldre som vil møte hun igjen og orker ikke å ta alt på en helg [emoji14]
Forståelig :) vi kan jo treffes senere etter du er tilbake :p

Hvis ikke jeg har for mye å ordne før avreise dagen etter (familie"turne" her og :P ) kan vi! :)

Dette gikk helt i glemmeboka med enda en gang utsatt 6-ukerskontroll (lege-delen), men er såklart gjerne med på treff når vi er tilbake! (19.03 på oss også) :D

...det er for øvrig et ganske stort barseltreff på ikea i dag med en del forskjellige aldre på babyene hvis noen vil :) En populær instagrammer (Live Finnøy Kvamme) som har tatt Insj :)

Back
Topp