Fjordkatt
Betatt av forumet
Nå skulle vi prøve å få til et lite treff i morgen. 11:30 ved blå steinen og så gå på cafeville vært kjekt om du kom og
vi blir ikke så mange
Der får jeg ijenn for å ikke være aktiv på forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skulle vi prøve å få til et lite treff i morgen. 11:30 ved blå steinen og så gå på cafeville vært kjekt om du kom og
vi blir ikke så mange
Du har muligheten iallefallDer får jeg ijenn for å ikke være aktiv på forumså ikke posten før nå
Du har muligheten iallefall![]()
Synd du ikke blir med daJeg får prøve å være forberedt neste gangkjenner at det ikke gjør meg noe å få en tur på kafe
![]()
Blir litt forsinket... hadde kommet helt til olsvik så kom jeg på at regntrekk til vogn var hjemme så måtte snu [emoji14] hvos dere finner en cafe så bare gi meg et pling så kan jeg møte dere der slik at dere ikke må vente i regnet på megSynd du ikke blir med daJa blir sikkert noe en annen gang og
![]()
OkiBlir litt forsinket... hadde kommet helt til olsvik så kom jeg på at regntrekk til vogn var hjemme så måtte snu [emoji14] hvos dere finner en cafe så bare gi meg et pling så kan jeg møte dere der slik at dere ikke må vente i regnet på meg![]()
5 min caOkimye forsinket da?
Men da kan vi vente tenker Eg5 min ca
Da skal jeg bare kaste hun i vognen så går jeg fra bystasjonenMen da kan vi vente tenker Eghuff jeg blir tidlig med denne bybanen xD
Ja, er her endaEr dere her fremdeles?![]()
synes dagene så fort, klarer ikke å følge med
er stort sett ledig på dagtid mens ungene er i bhg.. men ikke i vinterferien for da må jeg følge eldstemann på svømming hver dag. Bor på Ågotnes, men kommer meg ned til byn hvis det er der folk treffesNår er du tilbake?Kan ikke denne gangener da på vei til Haugesund
![]()
Er tilbake igjen 19.3Når er du tilbake?![]()
ForståeligEr tilbake igjen 19.3litt langtidsbesøk, mini har mange besteforeldre som vil møte hun igjen og orker ikke å ta alt på en helg [emoji14]
Du får gi en lydHvis ikke jeg har for mye å ordne før avreise dagen etter (familie"turne" her og) kan vi!
![]()