Bergenstreff

Vestkanten bowling ville blitt bedre da xD men usikker på plass til vogner [emoji14] ikke kunne vi bestilt pp timebasis heller :p
Hehehe [emoji14] Askøy bowling er nabo med oss, haha [emoji14] men som sagt så lenge det er parkering så er jeg med :)
 
Hehehe [emoji14] Askøy bowling er nabo med oss, haha [emoji14] men som sagt så lenge det er parkering så er jeg med :)
Vestkanten har plenty parkeringer xD
 
Vestkanten hadde vært en grei plass for meg å møtes hvertfall :) slipper å bry oss om vær [emoji14]
 
Lagunen er greiest for meg som har baby som kan finne på å hyle hele veien i bilen [emoji28]
 
Lagunen er greiest for meg som har baby som kan finne på å hyle hele veien i bilen [emoji28]

Uff, liker hun ikke å kjøre bil? [emoji51] Lagunen er heller ikke noe problem for min del, kan jo forsøke å legge opp til et treff i den retningen over påske da, hvis det var det som passet best for deg bla? Og for Håperpålillemirakelet<3 ? Så tar vi som kan evt et treff før den tid og [emoji5]
 
Uff, liker hun ikke å kjøre bil? [emoji51] Lagunen er heller ikke noe problem for min del, kan jo forsøke å legge opp til et treff i den retningen over påske da, hvis det var det som passet best for deg bla? Og for Håperpålillemirakelet<3 ? Så tar vi som kan evt et treff før den tid og [emoji5]
Høres bra ut :) Lagunen er bare 20min fra meg med bil, og her sover lille godtni bilen ^^ og høres bra ut med nærmere sted før påske, hehe :)
 
Uff, liker hun ikke å kjøre bil? [emoji51] Lagunen er heller ikke noe problem for min del, kan jo forsøke å legge opp til et treff i den retningen over påske da, hvis det var det som passet best for deg bla? Og for Håperpålillemirakelet<3 ? Så tar vi som kan evt et treff før den tid og [emoji5]
Er ho ikke trøtt nok kan ho skrike hele veien, er ho litt trøtt skriker ho bare på rødt lys [emoji28] Etter påske passer best for oss, vi har dåp og mye på planen nå før påske. Mandager, torsdager og fredager er stort sett de dagene vi ikke har planer allerede[emoji846]
 
Er ho ikke trøtt nok kan ho skrike hele veien, er ho litt trøtt skriker ho bare på rødt lys [emoji28] Etter påske passer best for oss, vi har dåp og mye på planen nå før påske. Mandager, torsdager og fredager er stort sett de dagene vi ikke har planer allerede[emoji846]

Så kjedelig! Kjenner litt igjen det med rødt lys, men ellers pleier det å gå bra - før sovnet hun bare vi plasserte henne i bilstolen [emoji13]
Men da forsøker vi på et lagune-treff over påske da, er bare hyggelig å ha flere treff å se frem til [emoji5]
 
Hvilken dag tar vi nå? :)
 
I morgen eller tirsdag passer igrunn best for meg plutselig [emoji28] Eller neste uke [emoji5] Er en uke til før påske ikkesant?:p
 
Så tirsdag ? XD vestkanten det vi fant ut denne gangen?
 
Tidspunkt og plassering på vestkanten?
 
Satser på k5hent er kjent? Hehe! Fin tid for meg, kan møtes ved info på midten, foran blomsterbutikken? (Eneste stedet det er åpent opp til glasstak mener jeg) :)
 
Back
Topp