Bergenstreff

Satser på k5hent er kjent? Hehe! Fin tid for meg, kan møtes ved info på midten, foran blomsterbutikken? (Eneste stedet det er åpent opp til glasstak mener jeg) :)
Hahha. K5hent er et hemmelig koderord for kjent. Haha. Hvillen etasje er det i? :) søunds gudd 2 mi
 
Hahha. K5hent er et hemmelig koderord for kjent. Haha. Hvillen etasje er det i? :) søunds gudd 2 mi
Informasjonen er i hovedstaden. Rett ved vei mot vannkanten / iskanten. Er en teknikk magasin rett i nærheten også xD
 
Jeg er fortsatt her! Alt har stått på hodet med ny baby, flytting, oppussing og bursdager - men nå er ting i ferd med å roe seg ned...

Jeg er gjerne med på treff, kanskje mot slutten av februar?
Vi prøver med treff i morgen :)
 
Mulig jeg er der litt tidlig xD
 
Skulle vi forsøke oss på et treff igjen nå etter påske? :) Vi har dåp til søndag, så er litt hektisk denne uken, men gjerne med på noe neste uke feks!
 
Skulle vi forsøke oss på et treff igjen nå etter påske? :) Vi har dåp til søndag, så er litt hektisk denne uken, men gjerne med på noe neste uke feks!
Vi blir med om vi er uthvilte [emoji846] Så må se det litt an, ho våkner minst en gang i timen hele natta for tiden [emoji42]
 
Kanskje. Lille skal til manuellterapeut på lagunen på mandag vi reiser fredag. Tirsdag må jeg hente i barnehagen. Onsdag kan kanskje gå :)
 
Back
Topp