Hahha. K5hent er et hemmelig koderord for kjent. Haha. Hvillen etasje er det i?Satser på k5hent er kjent? Hehe! Fin tid for meg, kan møtes ved info på midten, foran blomsterbutikken? (Eneste stedet det er åpent opp til glasstak mener jeg)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahha. K5hent er et hemmelig koderord for kjent. Haha. Hvillen etasje er det i?Satser på k5hent er kjent? Hehe! Fin tid for meg, kan møtes ved info på midten, foran blomsterbutikken? (Eneste stedet det er åpent opp til glasstak mener jeg)![]()
Informasjonen er i hovedstaden. Rett ved vei mot vannkanten / iskanten. Er en teknikk magasin rett i nærheten også xDHahha. K5hent er et hemmelig koderord for kjent. Haha. Hvillen etasje er det i?søunds gudd 2 mi
Fått med deg treff i morgen vestkanten?Er det bedre og vente til etter påsken da? Eller?![]()
Treff i morgen!Der får jeg ijenn for å ikke være aktiv på forumså ikke posten før nå
Treff i morgenUff, ser dere sku møtes idag.. fikk det ikke med megblir gjerne med neste gang
Vi prøver med treff i morgenJeg er fortsatt her! Alt har stått på hodet med ny baby, flytting, oppussing og bursdager - men nå er ting i ferd med å roe seg ned...
Jeg er gjerne med på treff, kanskje mot slutten av februar?
Lykke tilBåde lillesnupp og jeg skal vaksineres i morgen så det blir vanskelig![]()
Vi blir med om vi er uthvilte [emoji846] Så må se det litt an, ho våkner minst en gang i timen hele natta for tiden [emoji42]Skulle vi forsøke oss på et treff igjen nå etter påske?Vi har dåp til søndag, så er litt hektisk denne uken, men gjerne med på noe neste uke feks!
Vi blir med om vi er uthvilte [emoji846] Så må se det litt an, ho våkner minst en gang i timen hele natta for tiden [emoji42]
Håper virkelig ikke det [emoji28]Huff, ser den! Håper hun ikke holder på med det hele perioden spranget står på da [emoji28]
Vi planlegger treff på lagunen kl 12 i morgen om du vil bli medHåper virkelig ikke det [emoji28]
Skulle vist det tidligere. Har planer i morgen, bæretreff [emoji846]Vi planlegger treff på lagunen kl 12 i morgen om du vil bli med![]()
Det var i dag..Skulle vist det tidligere. Har planer i morgen, bæretreff [emoji846]