Bergenstreff

Er appen fremdeles så dårlig? :( tenkte det var en mulighet siden det aldri kom svar
Haha, der ser du, sånn går det når appen er klikk og eg sjelden får varsel på quoting [emoji53] Og den dagen hadde vi for en gangs skyld ikke planer [emoji846]
 
Jepp, er kjempe irriterende [emoji53] Kan gå dager mellom varsel, men så når eg er innpå tråder ser eg plutselig at noen har qoute meg uten at eg fikk varsel [emoji15]

Jeg ser at jeg får varsler hvis jeg ikke lukker appen helt, mens om jeg gjør det må jeg fysisk åpne den igjen og lete etter alt nytt.. [emoji85][emoji1361]
 
Jepp, er kjempe irriterende [emoji53] Kan gå dager mellom varsel, men så når eg er innpå tråder ser eg plutselig at noen har qoute meg uten at eg fikk varsel [emoji15]
Har du nevnt det til moderator?
 
Jeg ser at jeg får varsler hvis jeg ikke lukker appen helt, mens om jeg gjør det må jeg fysisk åpne den igjen og lete etter alt nytt.. [emoji85][emoji1361]
Eg går innpå varsler hver gang eg åpner den, men noen ganger kan det gå nærmere en uke mellom varslene selv om eg har blitt qouta [emoji848] Får bare varsel på nye tråder i januar forumet [emoji846]
 
Syns det er lettest å bruke mobilen når eg sitter å ammer eller har sovende baby i fanget [emoji846]
Jeg bruker mobilen på dag og nettbrettet om kvelden. P ødela det forrige nettbrettet så er litt forsiktig med dette :)
 
Noen som ønsker å være med på treff? Per i dag er vi 3 jenter som har truffet hverandre noen ganger :)
 
Nå som de små begynner å bli litt større, får mer glede av å se andre små og blir mer mobile, kanskje noen flere er interessert i å få til et nytt treff? [emoji5]
 
Back
Topp