Samme her ift bil og parkeringTreffes på Askøy Bowling! Haha xD jeg har bil, så så lenge det er parkeringsmuligheter så er jeg med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her ift bil og parkeringTreffes på Askøy Bowling! Haha xD jeg har bil, så så lenge det er parkeringsmuligheter så er jeg med![]()
Hehehe [emoji14] Askøy bowling er nabo med oss, haha [emoji14] men som sagt så lenge det er parkering så er jeg medVestkanten bowling ville blitt bedre da xD men usikker på plass til vogner [emoji14] ikke kunne vi bestilt pp timebasis heller![]()
Vestkanten har plenty parkeringer xDHehehe [emoji14] Askøy bowling er nabo med oss, haha [emoji14] men som sagt så lenge det er parkering så er jeg med![]()
Enig i denVestkanten hadde vært en grei plass for meg å møtes hvertfallslipper å bry oss om vær [emoji14]
Lagunen er greiest for meg som har baby som kan finne på å hyle hele veien i bilen [emoji28]
Høres bra utUff, liker hun ikke å kjøre bil? [emoji51] Lagunen er heller ikke noe problem for min del, kan jo forsøke å legge opp til et treff i den retningen over påske da, hvis det var det som passet best for deg bla? Og for Håperpålillemirakelet<3 ? Så tar vi som kan evt et treff før den tid og [emoji5]
Er ho ikke trøtt nok kan ho skrike hele veien, er ho litt trøtt skriker ho bare på rødt lys [emoji28] Etter påske passer best for oss, vi har dåp og mye på planen nå før påske. Mandager, torsdager og fredager er stort sett de dagene vi ikke har planer allerede[emoji846]Uff, liker hun ikke å kjøre bil? [emoji51] Lagunen er heller ikke noe problem for min del, kan jo forsøke å legge opp til et treff i den retningen over påske da, hvis det var det som passet best for deg bla? Og for Håperpålillemirakelet<3 ? Så tar vi som kan evt et treff før den tid og [emoji5]
Er ho ikke trøtt nok kan ho skrike hele veien, er ho litt trøtt skriker ho bare på rødt lys [emoji28] Etter påske passer best for oss, vi har dåp og mye på planen nå før påske. Mandager, torsdager og fredager er stort sett de dagene vi ikke har planer allerede[emoji846]
Tirsdag passer her ogsåI morgen eller tirsdag passer igrunn best for meg plutselig [emoji28] Eller neste uke [emoji5] Er en uke til før påske ikkesant?![]()
2 uker til påske [emoji2]I morgen eller tirsdag passer igrunn best for meg plutselig [emoji28] Eller neste uke [emoji5] Er en uke til før påske ikkesant?![]()
Im in!Så tirsdag ? XD vestkanten det vi fant ut denne gangen?
Hva med 11.30 igjen? Lite k5hent på vestkantenTidspunkt og plassering på vestkanten?