Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva om man fks treffes 11:30 ved den blå steinen i sentrum og så gå på en kafé?
Hvor tenkte du? Er med hvis det ikke er så langt fra der eg bor![]()
Jeg er fortsatt her! Alt har stått på hodet med ny baby, flytting, oppussing og bursdager - men nå er ting i ferd med å roe seg ned...
Jeg er gjerne med på treff, kanskje mot slutten av februar?
Er mulig interessert i å være med(er desverre litt vel asosial
) Holder til på Askøy men har bil så null problem å komme meg rundt
![]()
Ja, vi må finne en dato nå i slutten av februar, Mandag 20 eller Tirsdag 21 Feks? Ellers noen som har noen forslag?
Kan gå en tur på kafé eller gå en trilletur med matpakke osv .
Så, hvem kunne tenke seg å være med da? <3
Så kjektHøres koselig ut!, passer for meg
Jeg tar meg den frihet å quote resten som har sagt seg interessert siden vi ikke kan "tagge" folk (om ikke jeg har misforstått noe), så er vi sikre på de får varsel. Hehehe, sorry dere
Hva sier resten?
Jeg vil gjerne treffes etter fødselen :-D akurat nå sliter jeg med bekkenløsning og holder meg mest på sofaen... orker ikke tanken på å kjlre helt til byn nå, men gjerne over nyttår?![]()
Akkurat nå går all tid med til unger, jobb, svangerskapskontroller, fysio mm. Men er gjerne med på barseltreff etter fødsel![]()
Jeg vil være med!![]()
Er du her enda?Er endel å gjøre før jul, men om det tilfeldigvis blir treff når jeg er ledig så er jeg åpen for å bli med![]()
Hei vi prøver å få til treff nåJeg vil veldig gjerne være med på Bergenstreff, har en gutt født 10.nov![]()
Mandag 20. februarHva om man fks treffes 11:30 ved den blå steinen i sentrum og så gå på en kafé?
Så braJeg er medmannen får ta buss til skolen i morgen [emoji14] da blir det barnevogn-mafiaen? Hehehe
HuffEg begynner dessverre å bli forkjøla, så eg må stå over![]()
Er du her enda?
Nå skulle vi prøve å få til et lite treff i morgen. 11:30 ved blå steinen og så gå på cafeTja det blir veldig lite mobiltid med ei lita eimen det hender jeg klikker meg innom
![]()
TakkHuffgod bedring
Huff ikke bra.TakkTror O har smitta meg, ho har vært forkjøla forgje helg
![]()
Meg, deg og tror MikmHvem er det som er med i morgen?![]()
Ja det å komme seg ut døren må vi klareJepp, jeg er med! Må bare sørge for å komme meg ut døraBlir hyggelig dette! Kan jo fort bli flere anledninger for resten som måtte være interessert og
God bedring Gutt2015Lille2017!