Bergenstreff

Hva om man fks treffes 11:30 ved den blå steinen i sentrum og så gå på en kafé?

Hva om man fks treffes 11:30 ved den blå steinen i sentrum og så gå på en kafé?

Høres koselig ut!, passer for meg :)

Jeg tar meg den frihet å quote resten som har sagt seg interessert siden vi ikke kan "tagge" folk (om ikke jeg har misforstått noe), så er vi sikre på de får varsel. Hehehe, sorry dere :P
Hva sier resten?

Hvor tenkte du? Er med hvis det ikke er så langt fra der eg bor :)

Jeg er fortsatt her! Alt har stått på hodet med ny baby, flytting, oppussing og bursdager - men nå er ting i ferd med å roe seg ned...

Jeg er gjerne med på treff, kanskje mot slutten av februar?

Er mulig interessert i å være med :) (er desverre litt vel asosial :p) Holder til på Askøy men har bil så null problem å komme meg rundt :)

Ja, vi må finne en dato nå i slutten av februar, Mandag 20 eller Tirsdag 21 Feks? Ellers noen som har noen forslag?

Kan gå en tur på kafé eller gå en trilletur med matpakke osv .:yuck:

Så, hvem kunne tenke seg å være med da? <3

Høres koselig ut!, passer for meg :)

Jeg tar meg den frihet å quote resten som har sagt seg interessert siden vi ikke kan "tagge" folk (om ikke jeg har misforstått noe), så er vi sikre på de får varsel. Hehehe, sorry dere :p
Hva sier resten?
Så kjekt :) håpe noen flere blir med da :) tenkte det var greit å bare foreslå noe siden mandag nærmer seg :)

Jeg er med :) mannen får ta buss til skolen i morgen [emoji14] da blir det barnevogn-mafiaen? Hehehe

Tja det blir veldig lite mobiltid med ei lita ei :) men det hender jeg klikker meg innom :)
Nå skulle vi prøve å få til et lite treff i morgen. 11:30 ved blå steinen og så gå på cafe :) ville vært kjekt om du kom og :)vi blir ikke så mange

Jepp, jeg er med! Må bare sørge for å komme meg ut døra :p Blir hyggelig dette! Kan jo fort bli flere anledninger for resten som måtte være interessert og :)

God bedring Gutt2015Lille2017!
Ja det å komme seg ut døren må vi klare :p ja håpe man kan arrangere flere etterhvert også :)

Sorry sent svar, men jeg har ikke bil i morgen, og jeg er ikke helt klar for å busse med vogn osv! :yuck:

Men er gjerne med ved en seinere anledning :D

Kos dere ❤️

Back
Topp