Bergenstreff

Jeg er fortsatt her! Alt har stått på hodet med ny baby, flytting, oppussing og bursdager - men nå er ting i ferd med å roe seg ned...

Jeg er gjerne med på treff, kanskje mot slutten av februar?

Blir med på treff om det passer :) Fått barselgruppe nå, så nå begynner vi virkelig å farte rundt på ting, dagene fylles fort med planer :)

Ja, vi må finne en dato nå i slutten av februar, Mandag 20 eller Tirsdag 21 Feks? Ellers noen som har noen forslag?

Kan gå en tur på kafé eller gå en trilletur med matpakke osv .:yuck:

Så, hvem kunne tenke seg å være med da? <3

Ja, vi må finne en dato nå i slutten av februar, Mandag 20 eller Tirsdag 21 Feks? Ellers noen som har noen forslag?

Mandagen går sikkert fint for meg :)

Hvor tenkte du? Er med hvis det ikke er så langt fra der eg bor :)

Jeg bor på Lyngbø (/Nipedalen), men ingen problem å komme seg litt rundt altså, hvis resten holder til i nærheten av hverandre :)

Jeg bor i Bergen vest/ Godvik.
Ikke så langt unna deg Mikm egentlig :)
Stemmer, jeg burde vel egentlig tenkt meg at du holdt til i denne bydelen siden du var på kurset på Laksevåg ;)

Med noen fra litt ulike kanter av byen er det kanskje like greit å møtes i sentrum feks da..? Om ikke det er tungvint å komme seg dit? :) Jeg er åpen for det meste - hadde vært hyggelig å få til noe!

Stemmer, jeg burde vel egentlig tenkt meg at du holdt til i denne bydelen siden du var på kurset på Laksevåg ;)

Med noen fra litt ulike kanter av byen er det kanskje like greit å møtes i sentrum feks da..? Om ikke det er tungvint å komme seg dit? :) Jeg er åpen for det meste - hadde vært hyggelig å få til noe![/QUOT
Det går jo såklart å treffes i sentrum førstegang, og etterhvert kan man kanskje gå tur og ha hjemmebesøk :) men greit å ha truffet hverandre først :)

Skal vi prøve å få det til på mandag? ;)

Skal vi prøve å få det til på mandag? ;)

Jeg er i alle fall med! Må vel bare finne tid og sted som passer de forskjellige?

..og lurer på om jeg så at Gutt2015Lille2017 ikke kunne reise så langt..? :) Kanskje hun har forslag til sted?

Jeg er i alle fall med! Må vel bare finne tid og sted som passer de forskjellige?

..og lurer på om jeg så at Gutt2015Lille2017 ikke kunne reise så langt..? :) Kanskje hun har forslag til sted?
Ja vi må det. jeg må være hjemme til 3 ;p er slik med eldre søsken ;p ja vi får vente å se :)

Er mulig interessert i å være med :) (er desverre litt vel asosial :p) Holder til på Askøy men har bil så null problem å komme meg rundt :)

Ja vi må det. jeg må være hjemme til 3 ;p er slik med eldre søsken ;p ja vi får vente å se :)
Liker å ha tider å forholde meg til, så før 3 er en god start! :) Blitt forferdelig dårlig på å komme meg utafor døra med en liten en i hus, skjønner ikke hvordan dere med flere får det til! Haha!

Er mulig interessert i å være med :) (er desverre litt vel asosial :p) Holder til på Askøy men har bil så null problem å komme meg rundt :)
Bli med :) jeg er ikke så sosial jeg heller

Liker å ha tider å forholde meg til, så før 3 er en god start! :) Blitt forferdelig dårlig på å komme meg utafor døra med en liten en i hus, skjønner ikke hvordan dere med flere får det til! Haha!
Hehe :p kanskje mer innarbeidet rutiner :p hvor dagene gjerne først blir planlagt etter søsken og baby må bli med på slep :p

Back
Topp