Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mandagen går sikkert fint for megJa, vi må finne en dato nå i slutten av februar, Mandag 20 eller Tirsdag 21 Feks? Ellers noen som har noen forslag?
Kan gå en tur på kafé eller gå en trilletur med matpakke osv .
Så, hvem kunne tenke seg å være med da? <3
Hvor tenkte du? Er med hvis det ikke er så langt fra der eg borJa, vi må finne en dato nå i slutten av februar, Mandag 20 eller Tirsdag 21 Feks? Ellers noen som har noen forslag?
Kan gå en tur på kafé eller gå en trilletur med matpakke osv .
Så, hvem kunne tenke seg å være med da? <3
Nei jeg aner ikke! Hvor bor folk da?![]()
Bor i nærheten av Nesttun, er vell meg Eliz92 tenkte på når ho svarteNei jeg aner ikke! Hvor bor folk da?![]()
Stemmer, jeg burde vel egentlig tenkt meg at du holdt til i denne bydelen siden du var på kurset på LaksevågJeg bor i Bergen vest/ Godvik.
Ikke så langt unna deg Mikm egentlig![]()
Stemmer, jeg burde vel egentlig tenkt meg at du holdt til i denne bydelen siden du var på kurset på Laksevåg
Med noen fra litt ulike kanter av byen er det kanskje like greit å møtes i sentrum feks da..? Om ikke det er tungvint å komme seg dit?Jeg er åpen for det meste - hadde vært hyggelig å få til noe![/QUOT
Det går jo såklart å treffes i sentrum førstegang, og etterhvert kan man kanskje gå tur og ha hjemmebesøkmen greit å ha truffet hverandre først
![]()
Skal vi prøve å få det til på mandag?![]()
Ja vi må det. jeg må være hjemme til 3 ;p er slik med eldre søsken ;p ja vi får vente å seJeg er i alle fall med! Må vel bare finne tid og sted som passer de forskjellige?
..og lurer på om jeg så at Gutt2015Lille2017 ikke kunne reise så langt..?Kanskje hun har forslag til sted?
Liker å ha tider å forholde meg til, så før 3 er en god start!Ja vi må det. jeg må være hjemme til 3 ;p er slik med eldre søsken ;p ja vi får vente å se![]()
Bli medEr mulig interessert i å være med(er desverre litt vel asosial
) Holder til på Askøy men har bil så null problem å komme meg rundt
![]()
HeheLiker å ha tider å forholde meg til, så før 3 er en god start!Blitt forferdelig dårlig på å komme meg utafor døra med en liten en i hus, skjønner ikke hvordan dere med flere får det til! Haha!