Ulempe med forum er at man stort sett hører alle de triste skjebnene, så hver dag føler jeg at jeg leser om nye ting som kan gå galt og blir stresset av det… forrige graviditet visste jeg ingen ting av det farlige føler jeg
Men med sosiale medier, film, internett osv så er det jo så mye man ikke har visst om før som plutselig blir en redsel… per nå er jeg like redd for at de ikke finner noe som at jeg er redd for at de finner to…
Og en ting til… både samboer og 9åringen har tidenes kraftigste omgangssyke! Guttungen fikk det på fredag, og gubben begynte begge veier i natt… nå har ikke jeg hatt det de siste gangene dem har hatt det (jeg har ekstremt godt immunforsvar, en av grunnene til at de tror det er vanskelig for meg å bli gravid naturlig), men OM jeg får, er det farlig for spiren? Er jo i en veldig kritisk fase ifht hjertet osv, kan sykdom ødelegge noe? Det tenker jeg på i dag…
Men med sosiale medier, film, internett osv så er det jo så mye man ikke har visst om før som plutselig blir en redsel… per nå er jeg like redd for at de ikke finner noe som at jeg er redd for at de finner to…Og en ting til… både samboer og 9åringen har tidenes kraftigste omgangssyke! Guttungen fikk det på fredag, og gubben begynte begge veier i natt… nå har ikke jeg hatt det de siste gangene dem har hatt det (jeg har ekstremt godt immunforsvar, en av grunnene til at de tror det er vanskelig for meg å bli gravid naturlig), men OM jeg får, er det farlig for spiren? Er jo i en veldig kritisk fase ifht hjertet osv, kan sykdom ødelegge noe? Det tenker jeg på i dag…

Med førstemann blødde jeg ingenting i graviditeten. Mange grunner til at man kan blø som ikke er farlig. Ikke mist troen
Har du mulighet til å få tatt ny HCG-måling?