Bekymringstråden

Jeg har også veldig mye sånne smerter. Har ikke mistet før, men er veldig redd for det. Kjenner mange som har det, inkludert mamma og min beste venninne. Klarer liksom ikke være glad og glede meg fordi jeg bekymrer meg så mye. Trist at opplevelsen skal ødelegges sånn. :sorry:
Samme her! Sterke menssmerter som kommer og går, er så dritt at det kan være både spontanabort og livmoren som utvider seg Velger å tro det siste og krysse fingrene.

Flere som sjekker papiret en ekstra gang hver gang de er på do? Spesielt ved nummer to… #hardimagen

Eller går på do bare for å sjekke trusa fordi herregud hvor mye utflod er egentlig normalt..??

Flere som sjekker papiret en ekstra gang hver gang de er på do? Spesielt ved nummer to… #hardimagen

Eller går på do bare for å sjekke trusa fordi herregud hvor mye utflod er egentlig normalt..??
Sjekker alltid papiret for tiden, så føler med deg der ;)

Jepp! Litt TMI men jeg går på progesteron så får litt panikk hver gang jeg kjenner det renner ut mye greier:laughing021 Men sjekker alltid papiret ja! Jeg husker jeg hadde en blødning i uke 10 med førstemann. Ble veldig redd, men de mente det var normalt med små blødninger så ble aldri sjekket på noe vis. Fikk bare beskjed om at jeg skulle si ifra hvis det forverret seg, hvilket det ikke gjorde :Heartred Men følger litt ekstra med nå i starten spesielt :smiley-ashamed004

Veldig lite symptomer.. har pleid å hatt skikkelig murringer på dette tidspunktet. Bare litt økt tretthet på kvelden de siste dagene.

Startet dagen med mikroskopisk med blod på papiret. Ble super stressa og har gått rundt å kjent etter alle mulige tegn på spontanabort hele dagen. Har heller ikke fått svar på når jeg får UL på sykehuset siden jeg fikk påvist EXU i begynnelsen av januar og de skal påse at alt ligger der det skal. Så har liksom ikke en dato å forholde meg til enda :banghead: Har ikke sett noe mer på papiret i dag og lurer på om det kan ha vært slimhinnen som er litt skjør etter de progesteron stikkpillene. Velger å tro det er det hvertfall, men det satte en liten støkk i meg på morgenen altså. Har ellers mye symptomer som murring og korsryggsmerter som jeg alltid har når jeg er gravid, samt såre bryst og er suuuuper frysen. Er frysen ifra før, men nå skulle jeg helst bodd inni en badstue :laughing002 I dag kom også den høysensitive luktesansen, og må småspise hele tiden for å ikke bli uvel. Så alt dette er betryggende såklart, men man blir jo engstelig av litt blod på papiret.

Forstår godt at du er bekymret. Det er skremmende å blø, men det kan komme av så mange naturlige årsaker :Heartred har smertene avtatt?
Har mye smerter i korsryggen, og murringer i magen enda. Men prøver å tenke at jeg kan ikke gjøre så mye uansett. Prøver å slappe av så mye som det lar seg gjøre med snart 2 åring hjemme alene :banghead:

Har mye smerter i korsryggen, og murringer i magen enda. Men prøver å tenke at jeg kan ikke gjøre så mye uansett. Prøver å slappe av så mye som det lar seg gjøre med snart 2 åring hjemme alene :banghead:
Håper det er uskyldig! Som du sier er det ikke så mye å gjøre med det uansett, selv om det er leit. Krysser fingrene for at det bare er kroppen som jobber :Heartred

Nå er det bare en uke igjen til det startet å gå dårlig forrige gang jeg var gravid. Jeg teller på en måte ned dagene og forventer en reprise. Håper denne klamrer seg fast og ikke forlater magen før høsten.
Krysser alt jeg har for at spiren din sitter til termin :Heartred

Vet ikke nøyaktig iom at syklus ikke er stabil. Men rundt 4+4. Foreløpig ikke mye, men kom ut slim med mye blod i. Livmortapp ligger høyt, men den kan jo flytte seg.
Får håpe at du slutter å blø, og at det var helt uskyldig! Mange ting som kan forårsake en blødning i løpet av graviditeten.
Krysser fingrene for deg :Heartred

Blødning her :banghead: aldri blødd i mine tidligere svangerskap (kun ved kjemisk), så er ikke veldig optimist...
Jeg blødde ukentlig i 1 og 2 trimester i forrige svangerskap. Gyn fant ikke ut hvorfor. Men, alt gikk bra med lille i magen :love017 Med førstemann blødde jeg ingenting i graviditeten. Mange grunner til at man kan blø som ikke er farlig. Ikke mist troen:Heartred

Back
Topp