Samme her! Sterke menssmerter som kommer og går, er så dritt at det kan være både spontanabort og livmoren som utvider seg Velger å tro det siste og krysse fingrene.Jeg har også veldig mye sånne smerter. Har ikke mistet før, men er veldig redd for det. Kjenner mange som har det, inkludert mamma og min beste venninne. Klarer liksom ikke være glad og glede meg fordi jeg bekymrer meg så mye. Trist at opplevelsen skal ødelegges sånn.![]()
Men sjekker alltid papiret ja! Jeg husker jeg hadde en blødning i uke 10 med førstemann. Ble veldig redd, men de mente det var normalt med små blødninger så ble aldri sjekket på noe vis. Fikk bare beskjed om at jeg skulle si ifra hvis det forverret seg, hvilket det ikke gjorde
Men følger litt ekstra med nå i starten spesielt 
Har ikke sett noe mer på papiret i dag og lurer på om det kan ha vært slimhinnen som er litt skjør etter de progesteron stikkpillene. Velger å tro det er det hvertfall, men det satte en liten støkk i meg på morgenen altså. Har ellers mye symptomer som murring og korsryggsmerter som jeg alltid har når jeg er gravid, samt såre bryst og er suuuuper frysen. Er frysen ifra før, men nå skulle jeg helst bodd inni en badstue
I dag kom også den høysensitive luktesansen, og må småspise hele tiden for å ikke bli uvel. Så alt dette er betryggende såklart, men man blir jo engstelig av litt blod på papiret.
Med førstemann blødde jeg ingenting i graviditeten. Mange grunner til at man kan blø som ikke er farlig. Ikke mist troen