Er inne i min 8.pp, men begynte ikke med el-testing før i juni. Klaffer det ikke denne pp så skal vi snakke med en nevrolog jeg har årlig oppfølging av, i neste uke, om hva jeg/vi kan gjøre. Kanskje han kan henvise oss til en plass eller om vi må gå gjennom fastlegen. På en måte så har vi jo kommet over 6 mnd grensa nå. Mannen er 40, men han er aldri blitt testet. Var til gyn. for et par år siden og da så alt fint ut hos meg, og fikk se på ultralyd at EL var rett rundt hjørnet Artig å se. Men det var jo ikke en undersøkelse om det var noe galt, men hun hadde vel sett det om det hadde vært noe veldig galt der nede.
Jeg har heller ikke vekta på min side (ikke så stor, men er nok over det de offentlige helst vil hjelpe), og at jeg går på daglige medisiner, så det kan ta tid. Jeg har regelmessig mens, og veldig stabilt vil jeg si. Aldri gått på prevensjon.
Så synd at det endte i SA når dere endelig ble gravid da Bra at kroppen ordner opp, men da blir man jo ekstra nervøs neste gang man blir gravid, for som du sier, "vil den bli sittende?".
Godt dere allerede har blitt undersøkt da og innafor døra til å få hjelp. Det er jo mange som må vente lenge, men kanskje alderen har noe å si hvor fort man kan få hjelp? Kan liksom ikke stå på venteliste i 6mnd-1år når man begynner å nærme seg førti
Er litt usikker på antall PP´er her i gården, har vel forsøkt halvhjertet frem til nå i sommer, trodde ikke vi traff i juni, før jeg stod der med en positiv test i hånda. Men etter at vi mistet, så tok jeg min første EL-test nå i september. Skulle tro vi traff da, med CBD med dobbel hormonindikator, men den gang ei... Aner ikke hvordan vi ligger an i denne PP´n heller, får se om ei og ei halv uke...
Håper uansett forholdene hos deg av div. årsaker, at det klaffer for dere snart. Usikker på hvor lang ventetid det er i det offentlige jeg, i verste fall kan dere jo ta en samtale med en privat klinikk også, bare for å sjekke ståa? De er jo selvfølgelig dyrere, men tid er jammen dyrebart det også. Vi tar kontakt med det offentlige skulle det ikke klaffe denne PP´n, så kan jo holde deg oppdatert mht. tidsestimat m.m. Og ditto da.
Krysser fingrene for dere. <3