Ja hadde håpet virkelig at det skulle gå denne mnd. Har ikke fått snakket med noen enda om utredning, bare nevnt så vidt til fastlegen forrige uke at vi er prøvere. Jeg reiser bort på torsdag (alene uten mann) og kommer hjem et par dager før EL neste gang, så tenkte prøve da en siste gang før utredning. Det er priv.gyn. på samme legesenter jeg går til så håper da på time fort dit, for å sjekke at alt er iorden hos meg hvertfall. Det er vel Tr.heim som er nærmest oss tenker jeg mht hjelp.
Fikk TR idag ja, begynte så vidt igår kveld. Har litt annerledes vondt innimellom, hatt litt trykk rundt eggstokke-områdene på en måte.
Neste uken skal jeg kose meg med tur til familien og alle tantebarna så har noe annet å tenke på de neste dagene
Hatt en grei helg, superkvalm i mange dager, og på søndag lå jeg på sofaen mesteparten av dagen. Da er det godt med en snill og omtenksom mann som duller og daller med meg Håper du har hatt en fin helg
Ja, start på utredning så snart som mulig. I beste fall treffer dere gullegget på neste PP. Det har faktisk skjedd til oss TO ganger nå, at i forkant av en PP har jeg sagt til mannen, hvis det ikke klaffer NÅ, så bestiller vi time til IVF!
Godt å høre du har en sånn fin mann som tar vare på deg, vi er veldig heldige som har disse fantastiske mennene våre!
Håper du får det fint hos familien, god tur hvis vi ikke snakkes før den tid, er veldig av og på med formen her, så er litt mindre her inne enn vanligvis.
Helgen var bittelitt dramatisk her, men heldigvis fikk vi en avklaring i går, på at alt er i skjønneste orden. Fikk sett det lille hjertet banke, 7+0!!