Takk for gratulasjoner <3
Ja, jeg har vært til utredning, har tatt blodprøver, GU-undersøkelse med innvendig ultralyd og kikkehullsoperasjon, samt at mannen har tatt spermprøve. De kan ikke finne noe galt, ikke annet at den ene eggledern min er tett, men det hadde visst marginalt å si for fruktbarheten. Vi har prøvd i 1 år og 8mnd nå, begynner å bli utålmodig, hehe. Jeg har ikke PCOS. Jeg har regelmessig eggløsning men fikk mast meg til å prøve Pergotime før vi prøver inseminasjo/prøverør. Gynekologen ville egentlig ikke gi meg det, siden jeg ikke trengte det. Men jeg maste enda mer, tenker det ikke skade å booste sjangsene litt.
Men.. damer, jeg lurer, kremt.... Ofte så føler jeg at alt spermen renner ut etter sex. Jeg kan ikke skjønne at noe blir igjen inni der? (sorry detaljer) Jeg pleier å ligge lenge etter vi har hatt sex, men likevel så føler jeg at alt renner ut mens jeg ligger. Kanskje jeg er utformet slik at det er nedoverbakke ut av meg når jeg ligger?!?!
Uff, ja etter alt av undersøkelse er det virkelig uforklarlig at dere ikke lykkes. Lurer på om ikke det var i en gammel S&S-episode en gang at Charlotte snakket om at hun hennes livmor var fiendtlig mor sperm eller noe. Håper det går bedre med pergo for dere. Noe annet du har forsøkt (kjerringråd, naturmedisin o.l) i tillegg tidligere?
Hehe, tanken har streifet meg også, men ettersom det er SÅ mange i en sprut, så er det ingen fare for at de kommer seg dit dem skal. En del som renner ut er også spermvæske, blandet med spermier og litt fra deg selv, så det er ikke noe problem.