Barnevogn!

Fant ikke på jollyroom dessverre, har ikke sjekket de til Cybex enda, da jeg havnet i et kaninhull om jeg bare skulle bestille vogn nå og betale med klarna også syns jeg det var litt skummelt så.. nei jeg venter litt til, men vil ikke vente for lenge for vet ikke hvor lenge tilbudet varer… må snakke med samboer :hilarious:

De siste vognene jeg har i kikkerten denne gangen er bugaboo fox 5, tfk mono og cybex . Blir ikke klok:scratch hmmm, får forske mer tror jeg.

Blir bugaboo fox som jeg kjøpte brukt til forrige barn. Prøver å kjøpe så lite nytt som overhode mulig. Det aller meste kan kjøpes brukt og særlig vognene er jo lagd for å holde i årevis hvis de får litt vedlikehold innimellom. Får så dårlig samvittighet over klima, miljø og verden av å kjøpe nytt:sorry:

Blir bugaboo fox som jeg kjøpte brukt til forrige barn. Prøver å kjøpe så lite nytt som overhode mulig. Det aller meste kan kjøpes brukt og særlig vognene er jo lagd for å holde i årevis hvis de får litt vedlikehold innimellom. Får så dårlig samvittighet over klima, miljø og verden av å kjøpe nytt:sorry:
Enig... Blir helt overveldet hvis jeg begynner å tenke på naturtap, forsøpling og forbruk. Skal også ha samme vogn for tredje barn på rad, selv om den har blitt jævlig å trille.

Enig... Blir helt overveldet hvis jeg begynner å tenke på naturtap, forsøpling og forbruk. Skal også ha samme vogn for tredje barn på rad, selv om den har blitt jævlig å trille.
Jeg hadde beholdt samme vogn jeg også hadde det ikke vært for at vi trenger søskenvogn. Hverdagslogistikken blir tungvindt uten. Skal sies at jeg er veldig fornøyd med vognen vi har da så kjedelig å selge den videre, men har jo ikke plass til den da.
Vi har forresten Easywalker Harvey 2. Kan varmt anbefales!

Håper også på et godt tilbud på black friday :happy: Lest litt mer nå og ser at Bellino di Lusso kommer veldig godt ut i en test, men virker ikke som den har vendbar sittedel:confused005 Noen med erfaring? Ellers er både Bugaboo Fox 5 og Britax Smile 5z foreløpige kandidater, men føler jo jeg har et hav av tid!:joyful:

Vi var veldig usikre på valg av vogn til første barn (født i november 22). Endte opp med bugaboo fox3 og er sååå fornøyd med den vogna!! Kan anbefales på det varmeste❤️ Lengden på kalasjen knuser alle andre merker. Aldri har det kommet sol oppi verken bag eller sittedelen. Nå på sommeren har vi brukt sommerkalesjen og den er bare magisk. Blir ikke for varmt til baby og det er innebygd myggnetting. Kanskje ikke den beste vognen å trille i snø med, men jeg er heller ikke den som setter ut på langtur i nysnø med baby. Nå som termin er i mars går jo vinteren mot en slutt også. Vogna blir liten i bilen, den er lett og god å trille. Men ja viktigste og beste jeg tar med meg er solskjerming +lufting! Nå blir det to tette på oss. Men beholder fox og supplerer med en brukt donkey tenker jeg.

Hansken er kastet!
...eller noe i den duren... Nå er det bare å vente i spenning.

Håper også på et godt tilbud på black friday :happy: Lest litt mer nå og ser at Bellino di Lusso kommer veldig godt ut i en test, men virker ikke som den har vendbar sittedel:confused005 Noen med erfaring? Ellers er både Bugaboo Fox 5 og Britax Smile 5z foreløpige kandidater, men føler jo jeg har et hav av tid!:joyful:
Jeg vurderer også denne vognen og kunne heller ikke finne ut følgende men spurte dem direkte på Instagram :)

Vedlegg

• IMG_1045.png
    IMG_1045.png
    315,1 KB · Visninger: 71
Enig med deg! Kjøpte meg brukt vogn nå :knegg: kommer til å se etter vintervognposer brukt og, synes de er vilt dyre som ny.

Ja, vi følte at den fargerike regnbogefamilien vi er, trengte ei vogn som ikkje var svart eller grå!
Hadde kjøpt samme hvis jeg skulle kjøpt den vognen. Vi har blå vogn, men den blir nok byttet ut til fordel for søskenvogn. Siden vi da må kjøpe brukt, blir nok ikke fargen fra øverste hylle dessverre.

Back
Topp