Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HAAHAHAElsker at det i beskrivelsen står:
- Kjørbar barnevogn i snøen
- Sparer humøret og musklene
- Enkel å montere
Ja, jeg har jo TENKT på det mange ganger, og til og med vurdert å kjøpe jetski, men ALDRI søkt etter det som tilbehør! Jeg er så duuuum.HAAHAHA
Jeg SA JO at vi kunne feste ski til hjulene!!!!
Se der ja! Tusen takk for tips! Denne skal vi definitivt sjekke ut Har du den selv og er fornøyd?Tipper du hadde likt Britax go big2 om du likte en god gammaldags sine sist
Det er ikke den mest solgt vogna (bare pga design tror jeg) men den er kjempegod, enklere å slå sammen enn en simo og veldig bra i demping. Kjører godt i snø.
Eller eventuelt en vogn mer ala babyjogger city elite. Men da får du ikke vendbar sittedel da.
Her er god big2 med sittedel. Du kan kjøpe en myklift og ha i sittedelen så trenger du egentlig ikke bag. Ellers så kan man kjøpe bag såklart, bilde av bagen lenger ned.
Vogn, Go Big 2, Britax, Cosmos Black
Vogn, Go Big 2, Britax, Cosmos Black Med Britax Go Big er familien klar uansett hvor de ender opp i løpet av dagen, enten det er på trilletur i byen eller på landet. Fra 6 mnd. - 3 år (17 kg), fra nyfødtwww.babycare.no
Her begynner det jo å komme gode alternativer! Lurer på om noen har prøvd ski på vogna og hvordan det har fungert?Se her, ikke akkurat Emmaljunga men kanskje universale ?
Vis vedlegget 412289
Vel.. At det saltes mye i sør er en velkjent greie. Det er derfor ingen i nord vil kjøpe biler fra sørSmart! Ikke prøvd å gå med pulk selv, men det skal jo være greit, forstår jeg.
Og nei, det er det, og at den som har gitt den laveste prisen får jobben. Har forstått det som at det er billigere å salte enn å måke. Så det saltes for å holde snøen under "nå må det brøytes"-nivå. Og så blir det vått noen dager, før det speiker på skikkelig, og kombinert med mer salt, piggfrie dekk, tunge biler... Voila - hålke! Og det løses med mer salt og strøsand med så store steiner at en ikke får grep. Jeg går med brodder, men det hjelper jo ikke vogna.
Haha, sorry, kupper tråden med brøytepolitikk. Må stoppe før jeg også begynner å snakke om miljøaspektet.
Da har jeg bestemt meg for vogn var å titta litt i dag igjen Så da blir det nok en Cybex Priam, og bilstol fra samme. Likte så godt at man kunne legge bilstolen ned når den sto på vogna og at man ikke trengte adaptere til! Så da får vi spare kroner fremover, blir dyrt for både vogn og bilstol
Se der ja! Tusen takk for tips! Denne skal vi definitivt sjekke ut Har du den selv og er fornøyd?
Myklift har jeg ingen erfaring med. Den kan man kanskje løfte ut og inn av vogna med baby i? Det er sikkert greit å sjekke ut
Får den med rosegull for 16.999 på barnas hus og det blir cloud T i-size var det vel den het som kunne klikkes rett på og ryggen kunne dras utSniker fra februar.. rudo fikk jeg e priam med rosegull understell til 17400 og til bilstolen anbefalte en barnebutikk nå å kjøpe cloud T eller z2.. cloud t puster mye mere.. kommer sikkert snart på no tilbud..
Får den med rosegull for 16.999 på barnas hus og det blir cloud T i-size var det vel den het som kunne klikkes rett på og ryggen kunne dras ut
Åh jeg leste ikke at du fikk den e-PriamE priam eller vanlig?
Ja, du kan det med begge men z cloud ka du ikke legge ned i basen.. z2 eller t kan du det med
Ja, gjør det.. jeg angrer ikke..Åh jeg leste ikke at du fikk den e-Priam
Jeg tenkte på den vanlige, men barnas hus har også prismatch, så om jeg finner den til samme pris som du gjorde kan jeg alltids gå for den da den ikke var så mye dyrere enn vanlige! Siden du fikk den til 17.400
Takk for utfyllende svar. Jeg tror nok også bag er det vi ender opp med. Vi har nå lest en del om denne vogna og den blir definitivt å ligge på lista over de vi kan tenke ossJeg har bare lånt den, synes det var veldig god å trille. Ja kom på nå at myklift kalles det i danmark, mens man i norge oftere sier babynest med håndtak Uansett bare et type nest som har litt stiv plate i bunn og ikke for tjukke kanter på sidene, så den fint får plass i sittedelen når ryggen er lagt helt ned. Eneste minset med den vogna her, er vel at sittedelen er litt lavt plassert. Så sånn sett ville jeg nok heller vurdert å kjøpe bagen og bruke det første halvåret i stedet, for den festes veldig høyt på vogna. Kan fint ha et type nest oppi lell da, for lettere å bære baby. Altså det meste av utstyr finnes jo i dag, men du som har hatt baby for 10-11 år sida veit sikkert også godt at man klarer seg uten ganske mye av det
når det skiller typ 500kr så er det nå like greitJa, gjør det.. jeg angrer ikke..
Ja.. å tror den vugge funksjonen kan bli handynår det skiller typ 500kr så er det nå like greit
Tror det kan være en potensiell tråd under generelt eller livet med barn 0-1 år! Må jo være noen som har prøvd.Her begynner det jo å komme gode alternativer! Lurer på om noen har prøvd ski på vogna og hvordan det har fungert?
Jeg kan sjekke om det står noe brukeromtaler ogTror det kan være en potensiell tråd under generelt eller livet med barn 0-1 år! Må jo være noen som har prøvd.