Barnevogn!

Herlig! Har du testet cybex talos mot priam? Vet du hva de store forskjellene er?
Tror det blir talos her mtp pris, men de hadde ikke pram inne når jeg var på barnas hus så har ikke fått den
Spurte litt om den forrige gang jeg vi var der, fikk egentlig bare et kjapt svar om at «man får litt det man betaler for» og at det er en enklere vogn enn Priam. Siden vi allerede da kikket litt på Bugaboo mente den ansatte vi møtte da at det var mer naturlig å sammenligne den med Priam enn med Talos :) Så har ikke kikket spesielt mye på Talos, men tror ikke man har mulighet til å bytte fremhjul på den bl.a. Så sikkert litt ulikt understell da. Vet ikke hvordan det er med luftemuligheter i liggedelen på Talos, men det virket i alle fall veldig bra på Priam. Blir sikkert kjekt mtp at liggedelen skal brukes i sommerhalvåret. Men den beste solskjermingen er det fortsatt Bugaboo som har altså!

Spurte litt om den forrige gang jeg vi var der, fikk egentlig bare et kjapt svar om at «man får litt det man betaler for» og at det er en enklere vogn enn Priam. Siden vi allerede da kikket litt på Bugaboo mente den ansatte vi møtte da at det var mer naturlig å sammenligne den med Priam enn med Talos :) Så har ikke kikket spesielt mye på Talos, men tror ikke man har mulighet til å bytte fremhjul på den bl.a. Så sikkert litt ulikt understell da. Vet ikke hvordan det er med luftemuligheter i liggedelen på Talos, men det virket i alle fall veldig bra på Priam. Blir sikkert kjekt mtp at liggedelen skal brukes i sommerhalvåret. Men den beste solskjermingen er det fortsatt Bugaboo som har altså!
Okei takk!

Jeg mottok min Bellino Di Lusso i forrige uke og er strålende fornøyd! Elsker at det følger med så mye ekstrautstyr, blant annet myggnetting, regntrekk, vinterhjul og sommerhjul og både sittedel og liggedel. Jeg brukte Bugaboo Fox når jeg fikk min førstefødte, men må si jeg er mer fornøyd med denne vognen! Utrolig lett å navigere og enkel å ta meg seg. Liker også godt hvor myk og komfortabel madrassen inni vognen er, lillegutt sovner på et blunk <3

Håper også på et godt tilbud på black friday :happy: Lest litt mer nå og ser at Bellino di Lusso kommer veldig godt ut i en test, men virker ikke som den har vendbar sittedel:confused005 Noen med erfaring? Ellers er både Bugaboo Fox 5 og Britax Smile 5z foreløpige kandidater, men føler jo jeg har et hav av tid!:joyful:
Endte du opp med å kjøpe denne vognene fra bellino di lusso?

Jeg kjøpte den, men returnerte den så fort jeg fikk den. Testen de kommer så godt ut av på Tekguide er kjøpt og betalt, og siden eies av samme som eier bellino vognene. Virker veldig useriøst hele opplegget. Testen må ikke forveksles med testene som gjøres av tek.no .. de har nok valgt tilsvarende navn på siden for at man enkelt skal kunne misforstå.

Jeg kjøpte den, men returnerte den så fort jeg fikk den. Testen de kommer så godt ut av på Tekguide er kjøpt og betalt, og siden eies av samme som eier bellino vognene. Virker veldig useriøst hele opplegget. Testen må ikke forveksles med testene som gjøres av tek.no .. de har nok valgt tilsvarende navn på siden for at man enkelt skal kunne misforstå.
Nei, jeg leste bare testen og vurderte den kjapt for en god stund tilbake. Endte opp med Cybex Priam :)

Hvorfor returnerte du den med en gang? Bare av nysgjerrighet.

Åh, jeg gikk fem på den der! Tenkte jeg skulle lese tester først denne gangen for ikke å bli like misfornøyd som sist, og jeg har frem til nå trodd at Bellino er the new shit. Vi endte opp med Fox 5, men har frem til nå tenkt litt på at jeg kanskje burde gjort mer research på Bellino.

Lurer også på hvorfor du returnerte?
Kikket litt på tekguide igjen nå og er enig i at den siden virker litt suspekt, full av orddelingsfeil bl.a.

Jeg mottok min Bellino Di Lusso i forrige uke og er strålende fornøyd! Elsker at det følger med så mye ekstrautstyr, blant annet myggnetting, regntrekk, vinterhjul og sommerhjul og både sittedel og liggedel. Jeg brukte Bugaboo Fox når jeg fikk min førstefødte, men må si jeg er mer fornøyd med denne vognen! Utrolig lett å navigere og enkel å ta meg seg. Liker også godt hvor myk og komfortabel madrassen inni vognen er, lillegutt sovner på et blunk <
Lurer også på hvorfor du returnerte?
Kikket litt på tekguide igjen nå og er enig i at den siden virker litt suspekt, full av orddelingsfeil bl.a.
Returnerte da jeg rett og slett følte meg lurt. Ønsker ikke støtte en aktør som prøver å lure kundene sine med en i mine øyne «falsk test».

Kan godt være vognen er god. Men hadde nok alltid hatt visse tvil til den når eier av selskapet føler de må kjøpe seg inn i falske tester for å komme inn på markedet☺️

Føler det er lavmål å lure seg frem på den måten og det var kun tilfeldighet at jeg oppdaget dette med tekguide og Tek.no, og ble egentlig ganske irritert.

Er det noen fler som kjøpte bugaboo fox 5 sort på black friday? Har dere fått vognen? Eller venter dere fortsatt?
Vi har ikke fått den, de sa at de trodde den skulle komme i starten av desember. Men at de var usikre.

Venter fortsatt på hentemelding. Vi trenger den jo ikke enda, så gidder ikke å styre så mye med det. Men kan være greit å gå innom og spørre hvis flere har fått den allerede.

Er det noen fler som kjøpte bugaboo fox 5 sort på black friday? Har dere fått vognen? Eller venter dere fortsatt?
Vi har ikke fått den, de sa at de trodde den skulle komme i starten av desember. Men at de var usikre.

Venter fortsatt på hentemelding. Vi trenger den jo ikke enda, så gidder ikke å styre så mye med det. Men kan være greit å gå innom og spørre hvis flere har fått den allerede.
Tror det bare tar tid. Har bestilt Donkey 5 tidligere på tilbud, og det tok flere uker før den kom. Jeg bestilte også Kaop Klapp stol under black week. Fikk melding i dag at den var klar til å hentes.

Ikke Bugaboo, men kjøpte vogn på Barnas hus på black friday. Fikk beskjed om at det var leveringstid på ca 1 mnd, så hun trodde vi skulle få den rett før jul eller rett etterpå :)

Vi bestilte da og fikk for et par uker siden. Gikk veldig raskt :)

Vi bestilte da og fikk for et par uker siden. Gikk veldig raskt :)
Vi var tilfeldigvis på senteret der vi bestilte den fra. Så hørte med de angående leveringstid. Og hun virket egentlig bare irritert for at jeg spurte. For det bar 3-8 uker leveringstid kunne hun si, og jeg måtte bare regne med at det tok de 8 ukene, minst.

Så vi må nok vente en stund til her tenker jeg, men det gjør jo ikke noe. Har jo grei tid før den trengs. Fikk bare ikke beskjed om de 8 ukene når vi bestilte, så var greit å få det avklart

Kommer kanskje litt an på hvor man bestilte fra. Vi bestilte fra Kjøpbarnevogn.no :)

Spent på når våres vogn kommer! Bestilte Britax smile 5z, babysafe 5z2 med flex-base og dualfix 5z!
Bestilte fra brobrobrille. Ble litt dyrt, men samtidig verdt det. Har fra før av bilstolene axkid minikid 3, axkid one og besafe stretch, så at dualfix ikke varer ut bakovervendt-perioden gjør ikke så mye. Regner med at frøkna skal sitte fremovervendt ved 6-7 års alder, så da har vi fremdeles bakovervendt stol når lillebror har vokst ut av dualfix.

Vi var tilfeldigvis på senteret der vi bestilte den fra. Så hørte med de angående leveringstid. Og hun virket egentlig bare irritert for at jeg spurte. For det bar 3-8 uker leveringstid kunne hun si, og jeg måtte bare regne med at det tok de 8 ukene, minst.

Så vi må nok vente en stund til her tenker jeg, men det gjør jo ikke noe. Har jo grei tid før den trengs. Fikk bare ikke beskjed om de 8 ukene når vi bestilte, så var greit å få det avklart
Trivelig at de gidder å være blide da når man spør om noe :shifty:

Back
Topp