Barnevogn!

Noen som vet når det ev. kommer tilbud på Bugaboo og hvor mye det pleier å være på?

Noen som vet når det ev. kommer tilbud på Bugaboo og hvor mye det pleier å være på?

Du kan søke på prisjakt. Det er som regel ikke de sykeste tilbudene på bugaboo, men du kan melde deg inn i barnashus (evt med ny Mail) for å få velkomsttilbud. Det kan du bruke på vogn og hva du vil egentlig.

Du kan søke på prisjakt. Det er som regel ikke de sykeste tilbudene på bugaboo, men du kan melde deg inn i barnashus (evt med ny Mail) for å få velkomsttilbud. Det kan du bruke på vogn og hva du vil egentlig.
Er allerede medlem der ;) Hadde også håpet på bedre enn 10%.

Så tilfeldigvis et innslag på Dagsrevyen med Thereses Johaug med en Thulevogn (med 3 hjul). Visste ikke at disse hadde kunne ha liggedel :) Noen som har erfaring?

Er allerede medlem der ;) Hadde også håpet på bedre enn 10%.

Ja regna med det. men du må melde deg inn på nytt for å få velkomsttilbuder, eller så melder mannen fin seg inn og bruker tilbudsmuligheten. Sjelden mer enn 10% å oppdrive på bugaboo dessverre. Da evt fordi de skal komme med en ny modell.

Så tilfeldigvis et innslag på Dagsrevyen med Thereses Johaug med en Thulevogn (med 3 hjul). Visste ikke at disse hadde kunne ha liggedel :) Noen som har erfaring?

Den er veldig god til ulendt terreng, snø og jogging. Men sittedelen er kun forovervendt og de fleste babyer bytter en gang mellom 5-8 mnd som jo er veldig tidlig å ha baby forover når den er våken. Mine har hvertfall skreket vært mye mer fornøyde når de kan se på meg mens vi triller særlig frem til 2 år.
Ellers en kjempegod vogn. Kalesjen på bagen er litt for kort så anbefaler kalesjeforlenger i tillegg.

Den er veldig god til ulendt terreng, snø og jogging. Men sittedelen er kun forovervendt og de fleste babyer bytter en gang mellom 5-8 mnd som jo er veldig tidlig å ha baby forover når den er våken. Mine har hvertfall skreket vært mye mer fornøyde når de kan se på meg mens vi triller særlig frem til 2 år.
Ellers en kjempegod vogn. Kalesjen på bagen er litt for kort så anbefaler kalesjeforlenger i tillegg.
Takk for svar! :) Da blir den kanskje litt upraktisk ja. Ønsker vendbar sittedel. Virker som det er vanskelig å finne én vogn som dekker alle bruksområder, inkludert jogging..

Takk for svar! :) Da blir den kanskje litt upraktisk ja. Ønsker vendbar sittedel. Virker som det er vanskelig å finne én vogn som dekker alle bruksområder, inkludert jogging..

Ja det finnes faktisk ikke :hilarious:
Men mn kan feks ha 2 vogner som ikke er i øvre skiktet prismessig, og kjøpe en eller begge brukt. Skulle jeg ha valgt ut vogner nå ville jeg hatt Babyjogger city elite med bag eller Thule urban glide og supplert med Cybex Talos s lux 2023 med sittedel. Den er et godt allround alternativ, og man kan finne litt kampanjer iblant. Vil man slippe å kjøpe babybag en til den, så blir liggedelen så flat at man kan ha en bærebag inni. Typ Najell Babynest eller Liewood nest med bærehåndtak.

Mulighetene er mange for vogner og jeg mener, etter å ha undersøkt og fulgt med på hva som lanseres, at produsentene helt bevisst unngår å lage den perfekte vogna for at folk skal kjøpe flere :hilarious: ideellt skulle man hatt en relativt smidig vogn, som har vendbar sittedel, ikke blir for stor sammenlagt og likevel er lget med litt større hjul sånn at den er ordentlig god på terreng og snø.
Men finnes masse vogner som likevel er nesten så bra da :p

Jeg har hatt emmaljunga Edge duo til fire barn, og elsker den vognen. Den tåler alt, kommer seg frem i snø, på stier, i buskas, opp og ned trapper, har super demping og har stor bag. Meeeen, nå er vognen 17 år, et dekk har ødelagt ventil og det er umulig å få tak i nye deler siden den ikke produseres mer.

Kjøpte derfor nxt90. Største nedturen. Den er tung å manøvrere, funker ikke på snø og stier. Umulig å tippe så du får løftet vognen opp på en fortauskant. Dempingen er mye dårligere enn på duo edge. Jeg er superskuffet og har satt den i garasjen.

Kjøpte Bugaboo Donkey. Den er lett å trille og få opp og ned trapper. Funker dårlig på snø og ikke-asfalt-veier. Rævva demping. Ellers er jeg fornøyd, men savner fortsatt duo edge, som nå står inne som sovevogn, i håp om at det skal dukke opp noen brukbare reservedekk.
Hvis det bare er ventilen som er ødelagt kan du kanskje bytte slangen inni dekket istedet for bare ventilen?
Vi arvet en Simo-vogn hvor det ene hjulet hadde ødelagt ventil og fikk kjøpt ny innerslange til hjulet på Biltema for typ 50kr.

Vi har kjøpt Bugaboo Donkey nå. Hadde aldri trodd jeg skulle bruke så mye penger på en vogn, men ser behovet for en søskenvogn. Donkey virker mest praktisk for vårt bruk hvor de kan sitte ved siden av hverandre, men at den også kan brukes som singelvogn. Heldigvis får vi vel en del tusenlapper igjen når vi selger den videre.

Vi har kjøpt Bugaboo Donkey nå. Hadde aldri trodd jeg skulle bruke så mye penger på en vogn, men ser behovet for en søskenvogn. Donkey virker mest praktisk for vårt bruk hvor de kan sitte ved siden av hverandre, men at den også kan brukes som singelvogn. Heldigvis får vi vel en del tusenlapper igjen når vi selger den videre.
Den er veldig god!

Barnas hus har salg på alt bugaboo nå. 15%.
Dere som kan dette? Har jeg forstått det hvis det nesten aldri er salg på bugaboo? Og bør man slå til?

Tenkte egentlig å vente med vogn til litt senere og bruke rabattkoden man får når man melder seg inn. (10%). Men alle prosenter er jo bra.

Og ja, kan også kjøpe brukt. Men synes bugaboo ofte er overpriset i forhold til at de er brukt. Så vi vil kjøpe ny.

Dere som kan dette? Har jeg forstått det hvis det nesten aldri er salg på bugaboo? Og bør man slå til?

Tenkte egentlig å vente med vogn til litt senere og bruke rabattkoden man får når man melder seg inn. (10%). Men alle prosenter er jo bra.

Og ja, kan også kjøpe brukt. Men synes bugaboo ofte er overpriset i forhold til at de er brukt. Så vi vil kjøpe ny.
Lurer på det samme. Jeg har faktisk ikke sitt tilbud på dem før, men syns 15% var lite å skryte av…

Generelt mer enn maks 15% rabatt på nye vogner om det er nyeste modell, men aldri sett noe mer på bugaboo hvertfall. Kanskje noen andre modeller som rabatteres litt ned av og til, men sjelden bugaboo.

Det kommer ofte den type rabatter fordi de venter inn neste års modeller og vil kvitte seg med lagerbeholdningen av årets modeller. Mulighet for å gjøre godt kjøp. 15% blir litt på en Bugaboo, i hvert fall hvis du plutselig skal ha skinn i bunnen, vognpose, koppholder, stelleveske +++ i tillegg. Tusenlappene flyr raskt.

15% nå så ca en tusenlapp i rabatt:facepalm:
Takk for tips. Har fått det med meg, men også allerede kjøpt hos Barnas Hus da Babyshop hadde 15% på en del Bugaboo. Brukte prismatchen deres. Men søskensete var ikke på tilbud så det la jeg inn Klikk og hent på i dag :D

Noe annet tilbehør/utstyr fra Bugaboo som anbefales som vi bør kjøpe (nytt)? Vi har allerede universalt regntrekk (det som hører til er jo en vits) og en Easygrow Nature vinterpose. Vil trenge en vognpose til.

Enig. Tenkte også først å kjøpe brukt, men er lite å spare hvis man vil ha nyeste modellene. I tillegg får man jo ikke med garantien heller da hvis man kjøper brukt. Har til og med sett flere som selger for høyere pris (både nyeste og eldre modeller) enn man nå kan kjøpe splitter ny for på tilbud. Regner jo dessuten med å få igjen en del når vi selger den videre.

Back
Topp