Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WUHUUU! Gratulerer!

WUHUUU! Gratulerer!![]()
Sjæl! Litt rødbrunt slim på papiret nå så håper det ikke betyr sluttenTakk, så spent på dine tester i morgen tidlig![]()

Sjæl! Litt rødbrunt slim på papiret nå så håper det ikke betyr slutten![]()
Hvordan har jeg da hatt Hcg til å ordne to streker?Festeblødningen ;-)

Hvordan har jeg da hatt Hcg til å ordne to streker?![]()
Liker det håpet du gir meg, tusen takk du er herlig duSiden den er brunrød har den bare ikke «rent» ut før nå?![]()

Liker det håpet du gir meg, tusen takk du er herlig du![]()
Takk! Håper jeg får være med deg inn i oktoberMaange som blør litt i starten, hun ene i ikm gruppa vår blant annet ;-) jeg har troa![]()

HURRAAA!!!Gratulerer så mye!! Jeg hadde heller ikke bekymret meg for mye angående den lille blødningen
hvor langt på vei er du nå? Tenker du å bestille tidlig UL?
![]()

Taakkwæææh
Ja nå var det ikke jeg som hadde blødning men kattedama, men det skjønnte du kanskje?
Åh syns det er vanskelig med ustabil syklus, mensstermin sier 4-3, og el termin sier 4-0.
Ja vil jo det, når er det vanlig?![]()

Jeg hadde en tidlig UL i uke 6-7 og en i uke 12! Så fikk jeg en i uke 15 fordi jeg datt ned trappa![]()
Wow, datt ned trappa faktisk, stakkarsOkeei, hmm kanskje ila uke 7 da
?
Det synes jeg! Da får du se hjertet slå også, helt magisk!Ja, jeg datt ned hele trappa her hjemme.. men det gikk heldigvis bra da
![]()
Gratulerer så mye!

Åh, det her synes jeg er såå koseligtenk at det blir baby på deg!! Og kanskje du får se et bankende hjerte på ultralyd om et par uker også
![]()
Hvordan går det med deg?