Bambii`s dagbok

13 dpo :happy093

2ED554EE-F89A-4A0A-A0B6-F542FCB2A89B.jpeg

Maange som blør litt i starten, hun ene i ikm gruppa vår blant annet ;-) jeg har troa :D
Takk! Håper jeg får være med deg inn i oktober :Heartred

HURRAAA!!! :D:D Gratulerer så mye!! Jeg hadde heller ikke bekymret meg for mye angående den lille blødningen :rolleyes: hvor langt på vei er du nå? Tenker du å bestille tidlig UL? :D

Taakk :D wæææh :woot::excited001

Ja nå var det ikke jeg som hadde blødning men kattedama, men det skjønnte du kanskje? :-)

Åh syns det er vanskelig med ustabil syklus, mensstermin sier 4-3, og el termin sier 4-0. :dontknow

Ja vil jo det, når er det vanlig? :o

Taakk :D wæææh :woot::excited001

Ja nå var det ikke jeg som hadde blødning men kattedama, men det skjønnte du kanskje? :)

Åh syns det er vanskelig med ustabil syklus, mensstermin sier 4-3, og el termin sier 4-0. :dontknow

Ja vil jo det, når er det vanlig? :eek:

Jeg hadde en tidlig UL i uke 6-7 og en i uke 12! Så fikk jeg en i uke 15 fordi jeg datt ned trappa :wideyed:

5+0 idag, testene er blitt sterkere, kan ta bilde i kveld :) Prøver å slappe litt av nå om dagen og ikke teste så mye, har en digital igjen så tenkte å ta den en av de nærmeste dagene og se om jeg får 3+.

Symptomene er her, puppene er ekstremt vonde og det murrer og jobber i magen til og fra. Veeldig trøtt og kunne sovet døgnet rundt føles det ut som :p

Åh, det her synes jeg er såå koselig :rolleyes: tenk at det blir baby på deg!! Og kanskje du får se et bankende hjerte på ultralyd om et par uker også :D

Back
Topp